Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 763
Anonym bruker
"Vanskelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk nylig noe som skal være 2cb på en blotter av en kamerat, prøvde å google meg litt frem og ifølge reddit er det ekstremt sjeldent at 2cb kommer på blottere da det gjerne heller er pulver eller piller og fordi blotterne gjerne er for små til å holde nok av virkestoffet.

Noen som har noe erfaring med det?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Test det. Hvordan kan noen av oss vite hva det er?
Anonym bruker
"Vanskelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Test det. Hvordan kan noen av oss vite hva det er?
Vis hele sitatet...
Sier ikke at noen av dere skal vite hva det er og det er ikke akkurat spørsmålet heller... Spør om noen har erfaring med 2cb på blottere
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri hørt om, og jeg stiller litt spørsmål ved det.
Hvor store er blotterne?

LSD finnes på blottere fordi at doseringen er i mikrogram, ikke milligram. Et mikrogram er da et tusendedels milligram. 2c-b derimot må doseres i milligram, en vanlig dose er på 15-20 milligram og jeg sliter med å skjønne hvordan de skal få alt det inn i en blotter med mindre de er veldig store.

Jeg får en misstanke om bromo-dragonfly , doseringen er en smule større en LSD (200-800 mikrogram) men er det eneste andre jeg kjenner til som er i mikrogramdosering.
Sist endret av Dodecha; 21. oktober 2020 kl. 19:44.
Anonym bruker
"Vanskelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Aldri hørt om, og jeg stiller litt spørsmål ved det.
Hvor store er blotterne?

LSD finnes på blottere fordi at doseringen er i mikrogram, ikke milligram. Et mikrogram er da et tusendedels milligram. 2c-b derimot må doseres i milligram, en vanlig dose er på 15-20 milligram og jeg sliter med å skjønne hvordan de skal få alt det inn i en blotter med mindre de er veldig store.

Jeg får en misstanke om bromo-dragonfly , doseringen er en smule større en LSD (200-800 mikrogram) men er det eneste andre jeg kjenner til som er i mikrogramdosering.
Vis hele sitatet...
Tja, ca 1*1 cm i lengde/bredde, kanskje litt mindre også.
Minner egentlig om en "vanlig" syrelapp egentlig.
Så kan egentlig være 2c-i, DOB, DOx, 2C-B-FLY, Bromo eller Nbome ifølge reddit..
Tror nok den fort havner i søppla da ja..
Ikke hørt om det.. Har bare fått det i kapsler.
Kan du sende ett bilde av lappen, gjerne med en krone eller en lighter vedsiden av til sammenligning?
Anonym bruker
"Vanskelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan du sende ett bilde av lappen, gjerne med en krone eller en lighter vedsiden av til sammenligning?
Vis hele sitatet...


Se det ja... Kan jeg aldri tenke meg er 2cb
Anonym bruker
"Vanskelig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Se det ja... Kan jeg aldri tenke meg er 2cb
Vis hele sitatet...
Nei, det virker ikke slik, får kjøpe ett testkit for å sjekke hva det faktisk er, innta det skal jeg i allefall ikke før det er gjort.
Teit av han som solgte de å si det er 2cb da
Hva med å utsette den for et test kit? Ehrlich? Ikke umulig å oppdrive i det hele tatt!