Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 9945
Hei!

Jeg lurte på om det er en mulighet for å ta imot betaling online helt anonymt=
Om det er mulig for kundene å betale med credittkort, som gjør at de automatisk kjøper bitcoins som automatisk blir overført til min wallet, hvor de automatisk blir solg igjen og gjort om til dollar feks. og at jeg så kan flytte disse dollarene over til en utelandsk bankkonto etc?


Eller en annen løsning som gjør det lett for kundene å betale, men som er helt untraceable?

Ikke noe på nettet er helt untraceable forresten kontanter->spendon->bitcoin
Sitat av Oatre Vis innlegg
Ikke noe på nettet er helt untraceable forresten kontanter->spendon->bitcoin
Vis hele sitatet...
Metoden din er vel strengt talt 'untraceable', med mindre de backtracker bitcoinkjeden, finner brukeren som kjøpte de, finner kortet den brukeren brukte for å sette inn penger, finner stedet kortet er kjøpt og sporer deg opp via kameraovervåkningen på 7-11.

Jeg ville følt meg trygg!
kjedelig streiting
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
Hei!

Jeg lurte på om det er en mulighet for å ta imot betaling online helt anonymt=
Om det er mulig for kundene å betale med credittkort, som gjør at de automatisk kjøper bitcoins som automatisk blir overført til min wallet, hvor de automatisk blir solg igjen og gjort om til dollar feks. og at jeg så kan flytte disse dollarene over til en utelandsk bankkonto etc?
Vis hele sitatet...
Problemet med å overføre fra kredittkort til bitcoin er at et ledd blir sittende igjen med veldig stor risk da kredittkorta kan være stjålne ol, og bitcoins overført vil være tapt.

Det du kan prøve på er å skaffe falske papirer og sette opp en bankkonto under falsk navn med debet-kort som du videre kobler til en merchant-konto. Da vil du kunne motta penger anonymt fra kredittkort. Det er dog ingen lett operasjon, og du må belage deg på mye arbeid og en viss risiko for at du blir tatt.
Fra denne tråden: Hvor skaffe Anonym SIM for bruker i Norge

Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Alternativt kan du gjøre det jeg gjør.

Steg 1: Finn en =Oslo selger/narkoman
Steg 2: Tilby 200kr, mot at de kjøper et kontaktkort for deg
Steg 3: Profitt?
Vis hele sitatet...
bytt ut "kontantkort" med "spendon" i guess...
Hei Hei
Trådstarter
Men greia er ikke at kundene skal betale annonymt, jeg som selger ønsker å få pengene annonymt uten at det kan traces. Jeg kan ikke få penger inn på brukskontoen min fra halvlegubre greier i ny og ne. Må nok ta tiltakke med bitcoin og få det overført til virtuelle credit kort muligens. også bruke opp pengen på kjøp online. Å opprette en bankkonto i utlandet hadde vært optimalt. men det er ikke så lett
Sitat av Alfeamnn Vis innlegg
Metoden din er vel strengt talt 'untraceable', med mindre de backtracker bitcoinkjeden, finner brukeren som kjøpte de, finner kortet den brukeren brukte for å sette inn penger, finner stedet kortet er kjøpt og sporer deg opp via kameraovervåkningen på 7-11.

Jeg ville følt meg trygg!
Vis hele sitatet...
Putter man en bitcoin mikser inni kjeden og en sekundær wallet vil det være enda mer usporbart.
Problemet ditt er vel egentlig involveringen av kredittkort. Ting må registreres for at kredittkortselskapene vil utbetale penger, og du må ha et system som sørger for at ikke kundene kan betale og deretter si til kortselskapet at betalingen er feil.
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Be kundene sende deg entropay kort med ladet beløp i posten?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Be dem om å kjøpe og betale i bitcoins, for så å (en gang i uken?) sette det over til dollar/NOK igjen.

Tror det er den enkleste versjonen jeg kan tenke meg.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet dette er en gammel tråd. Men er det mulig å spore et spendon kort når jeg var så dum å betalte med vanlig visa når jeg kjøpte det for 14 dager siden?
Ja, det er mulig, men ikke for hvem som helst. Det avhenger av hvem som ønsker å finne ut av det og hvor mye ressurser de har å bruke på det.
er jo selfølgelig politet jeg mener, om det skulle bli tatt i tollen. Slår de sterkere ned på rc's? De jeg har tenkt på er ikke ulovlige enda.
Men tenkte siden vi har noe som heter derivatloven, trur jeg? eller eksisterer ikke den lenger?
Sist endret av jenspetter93; 19. november 2014 kl. 15:23.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Bruk spendonkortet til å kjøpe et nytt spendonkort i en ny butikk, så har du ett trinn til som snuten må gjennom.
jenspetter: teoretisk så gjør den loven alt som man kan ruse seg på ulovlig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FryingPan Vis innlegg
jenspetter: teoretisk så gjør den loven alt som man kan ruse seg på ulovlig
Vis hele sitatet...
Nei det gjør den absolutt ikke, den nye narkotikalovgivningen er veldig spesifikk i hvilke grupper av stoffer som er ulovlige. ( Kilde ).
Legemiddelloven derimot, er relativt vag, og kan omfatte alt som påvirker kroppens fysiologiske egenskaper.

Vi hadde en relativt omfattende diskusjon rundt den nye Narkotikaforskriften her om du er interessert.
Sist endret av Dodecha; 19. november 2014 kl. 17:16.
Ahh, da har jeg sikkert blandet disse lovene. Jeg leste i den tråden når den var aktiv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av FryingPan Vis innlegg
Ahh, da har jeg sikkert blandet disse lovene. Jeg leste i den tråden når den var aktiv.
Vis hele sitatet...
Trådstarter gikk ut i fra at narkotikalovgivningen ikke var blitt noe bedre etter reformen, men han tolket loven feil. Det hele bunnet ned i om hva loven mente med grupper av stoffer oppført i narkotikaforskriften: Trådstarter tolket dette til at det betydde gruppene som de spesifikke stoffen på listen tilhørte, noe som var feil. Loven har en egen liste over grupper stoffer som anses som ulovlig, det er bare disse gruppene som er ulovlige.
Unlicensed Surgeon
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
er jo selfølgelig politet jeg mener, om det skulle bli tatt i tollen. Slår de sterkere ned på rc's? De jeg har tenkt på er ikke ulovlige enda.
Men tenkte siden vi har noe som heter derivatloven, trur jeg? eller eksisterer ikke den lenger?
Vis hele sitatet...
Måter å spore et spendonkort på:
  • Kontakte nettstedet der kjøpet ble gjort, for å finne IPen, og gå direkte mot den (Hvem som har hatt en IP lagres i 6 mndr)
  • Finne ut hvor spendon kortet er kjøp, og sjekke kameraovervåkningen der (kameraovrvåkning i butikk har bare lov å lagre opptaket i 2 uker)
  • Om spendon kortet ble kjøpt med et annent kort er det MULIG det går ann å finne ut av det slik (lagres i 10 år)

Med andre ord: Det å spore et spendonkort er en ganske tung afere.

Kjøper du et spendonkort med kontanter, venter 2 uker, bruker et random trådløst nett -> Da er du i praksis usporbar.
Sitat av dafog Vis innlegg
Måter å spore et spendonkort på:
  • Kontakte nettstedet der kjøpet ble gjort, for å finne IPen, og gå direkte mot den (Hvem som har hatt en IP lagres i 6 mndr)
  • Finne ut hvor spendon kortet er kjøp, og sjekke kameraovervåkningen der (kameraovrvåkning i butikk har bare lov å lagre opptaket i 2 uker)
  • Om spendon kortet ble kjøpt med et annent kort er det MULIG det går ann å finne ut av det slik (lagres i 10 år)

Med andre ord: Det å spore et spendonkort er en ganske tung afere.

Kjøper du et spendonkort med kontanter, venter 2 uker, bruker et random trådløst nett -> Da er du i praksis usporbar.
Vis hele sitatet...
Det med IP er jo bare å bruke TOR nettleser vel?
Men ja, får bruke det som vanlig visa og kjøpe et nytt med kontanter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hva med å kjøpe bitcoins for kontanter på www.localbitcoins.com, dette er da helt lovlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke paypal anonymt? Betaler trenger bare den registrerte epostadressen din, ikke navnet ditt eller vil de automatisk få med navnet ditt på kvitteringa da?