Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2931
Hei,
jeg har tenkt meg til tg for andre gang! Jeg har en audi a3 2006 som jeg tenker å kjøre oppover fra bærum/oslo. Jeg tenkte først å kjøre alene, men tenkte at kanskje noen freaks i området hadde lyst til å sitte på? Regler: ikke røyk i bilen. Vi deler bensinkostnadene gjevnt. Litt om meg: Gutt, 18 år, lett å prate med, liker forskjellig musikk. Litt om bilen: 5 seter, men digges om vi er max 3. Greit +++ annlegg Om det er noe du lurer på så er det bare å skrike ut! Koselig om noen har lyst til å slå følge til enden av universet! :

Jeg skal også tilbake, så ledig plass der også. (jeg har ikke med henger så er ikke plass til stort mer enn en stasjoner og en stor bagg per pers :P
Sist endret av Petterjfs; 2. april 2012 kl. 16:29.
Dette hadde vært helt perfekt for meg, om jeg bare hadde billett...
Hvis alle har med 1 stor pc så er det ikke akkurat allverden med plass i en a3 da. Men men lykke til !
Hei Hei
Trådstarter
Jeg har bare med meg laptopp. og som jeg skrev, det er chillest om 2 ønsker å joine meg, det skal være plass til 2 store stasjonære, skjermer og bagger Den er iikke så liten faktisk!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Når kjører du oppover?
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Dette hadde vært helt perfekt for meg, om jeg bare hadde billett...
Vis hele sitatet...
Kjenner noen som selger en, om det ønskes.
Hei Hei
Trådstarter
Avreietidpunkt er ikke fastsatt, men det kan vi bli enige om
Ville bare komme med et lite innspill. Hadde det ikke vært mer rettferdig om de 2 som skulle sitte på betaler bensin, mpt at det er din bil og "egentlig" så bruker jo du av bilens verdi når du kjører den?
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Ville bare komme med et lite innspill. Hadde det ikke vært mer rettferdig om de 2 som skulle sitte på betaler bensin, mpt at det er din bil og "egentlig" så bruker jo du av bilens verdi når du kjører den?
Vis hele sitatet...
han skal jo uansett kjøre, så han taper jo ikke på det?
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Ville bare komme med et lite innspill. Hadde det ikke vært mer rettferdig om de 2 som skulle sitte på betaler bensin, mpt at det er din bil og "egentlig" så bruker jo du av bilens verdi når du kjører den?
Vis hele sitatet...
Tror poenget er at han skal være hyggelig og plukke opp noen som skal samme vei. Han taper jo ingenting på det. Han skal jo til TG uansett..
The Nerdrager
Penger spart er uansett penger spart, uansett om de personene betaler alt, eller om de deler over 3.
Han får jo i tillegg selskap, som er kjekt å ha når en skal kjøre i mangfoldige timer
Ser at Echu skrev i en annen tråd tidligere at han trenger skyss, vet dog ikke om han fortsatt trenger det. Husker jeg rett reiser han fra rundt Jessheim et sted.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ser at Echu skrev i en annen tråd tidligere at han trenger skyss, vet dog ikke om han fortsatt trenger det. Husker jeg rett reiser han fra rundt Jessheim et sted.
Vis hele sitatet...
Tror han fiksa det.

Sitat av Echuz Vis innlegg
Jupp, jeg fikk ordna meg plass i bilen til fattern! Yay^^

So don't worry, i'll be there
Vis hele sitatet...
Hei Hei
Trådstarter
Ja, det er egentlig mer for å få selskap og dekket noe kostnader. Skulle egentlig ha noen irl venner med, men de bailet Please ikke la meg kjøre alene! Tror forøvrig det vil være billigere å sitte på med meg, enn å ta toget!
Om du er villig til å plukke 2 mennesker opp på gardemone så har du selskap halve veien i hvertfall. Vi betaler gjerne en 100 kroner hver for å få sitte på. Problemet er bare at vi ankommer gardemoen relativt tidlig på morgenen.