Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 12208
Hei kjære medfreaks.


Jeg hadde et litt vel drøyt nach igår (Til den randen att det var blod i taket), der noen amøber har fyllt salo i oppvaskmaskinen som jeg satt på idag.


så da er spørsmålet, har jeg ødelagt nå og hvordan får jeg dette opp? det skummer som en idiot og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Skru den av ASAP?
To ting:
1: kan jeg få komme på nach hos deg?
2: Prøv å vask så mye som mulig for hånd innvendig i maskinen, og så kjører du bilen så mange ganger til det ikke bli skumm lengere. Jeg vet ikke om det funker. Men verdt ett forsøk.
Du er fucked, gjorde dette selv en gang og hele dritten ble ødelagt. Mamma ble ikke så glad da, selv om ideen virka jævlig smart da jeg var tom for vanlig pulver.
muttern sier at det ikke er farlig men du må tørke opp og bruke skylle program etterpå.

men jeg reagerer dog på at det var blod i taket og du bekymrer deg om vaskemaskinen?
rent vann og kjøkkenpapir. drittjobb
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Skru den av ASAP?
Vis hele sitatet...
Captain Obvious to the rescue!

Tror du virkelig ikke TS har slått den av?
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
To ting:
1: kan jeg få komme på nach hos deg?
2: Prøv å vask så mye som mulig for hånd innvendig i maskinen, og så kjører du bilen så mange ganger til det ikke bli skumm lengere. Jeg vet ikke om det funker. Men verdt ett forsøk.
Vis hele sitatet...
Slik som han festet i går, så burde han nok ikke kjøre bil nå..
Sitat av Petterjfs Vis innlegg
To ting:
1: kan jeg få komme på nach hos deg?
.
Vis hele sitatet...
mine første tanker også hahaha

du må bare tørke godt over maskina og eventuelt tømme depoet for zalo (hvis de har fylt det i beholderen da? ) og kjøre skylleprogram noen ganger. så løser det seg nok...
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Ja jeg må vel bare det. Er selfølgelig bare å komme på nach, men var uheldig og hadde litt stor inngansfart påå glattisen igår å knalla bakskolltn i isen, så sitter her fullsjuk, håll i haue, hjernerystelse og hører whitney houston med "I will always love you" med salo i oppvask-fnødn, så har skjegget ganske fint i postkassa atm.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Sist dette skjedde hos meg så kjørte jeg bilen noen ganger. Maskinen ble like fin etterpå..
Sitat av Glenni Vis innlegg
Captain Obvious to the rescue!

Tror du virkelig ikke TS har slått den av?
Vis hele sitatet...
det skummer som en idiot og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Trodde han ikke viste hvordan man skrudde den av elns?
Sitat av Villumsen Vis innlegg
Ja jeg må vel bare det. Er selfølgelig bare å komme på nach, men var uheldig og hadde litt stor inngansfart påå glattisen igår å knalla bakskolltn i isen, så sitter her fullsjuk, håll i haue, hjernerystelse og hører whitney houston med "I will always love you" med salo i oppvask-fnødn, så har skjegget ganske fint i postkassa atm.
Vis hele sitatet...

au! hørtes lite digg ut... god bedring
Sett den på skylling om du har muligheten, så får den bort alt.

Ellers må du få tørket opp så mye som mulig egentlig.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._8169805_n.jpg

Slik så det ut hos "meg" når ei venninne hadde ryddet og vasket opp alt, men siden man var tom for pulver, så ble det fylt på zalo av denne blonde venninnen... (Dette var da LITT zalo)

Jeg fikk da en overaskelse over hvordan det så ut etterpå... Og måtte fint vaske selv på nytt... -.-


Så synes synd på deg, om noen har fylt GODT på med zalo... hahahaha!
Sist endret av Blackkoz; 4. mars 2012 kl. 21:46.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Sett den på skylling om du har muligheten, så får den bort alt.

Ellers må du få tørket opp så mye som mulig egentlig.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._8169805_n.jpg

Slik så det ut hos "meg" når ei venninne hadde ryddet og vasket opp alt, men siden man var tom for pulver, så ble det fylt på zalo av denne blonde venninnen... (Dette var da LITT zalo)

Jeg fikk da en overaskelse over hvordan det så ut etterpå... Og måtte fint vaske selv på nytt... -.-






Så synes synd på deg, om noen har fylt GODT på med zalo... hahahaha!
Vis hele sitatet...


Hehe, er en del som er fylt på ja... men har vasket ut at bed bruk av hånduk, så ser lysere ut.
Hahaha.. Villumsen. Begynner og huske gamle nach nå i leiligheten din noen år tilbake, good times!

Prøv og bruke støvsugern og suge skummet ut av vaskemaskinen!
Sist endret av Hutch; 4. mars 2012 kl. 21:55.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Nå er det fikset, og om andre har dette problemet vil jeg si at jeg tørket at ut av vaskemaskin me håndduk, før jeg kjørte den 3 ganger for og vaske ut.
Må le litt her.. Skjedde med noen bekjente også! Tørk opp, start maskinen igjen, tørk opp! :


Edit : Ser du fikk fikset problemet! x)
Sist endret av Magnisx; 5. mars 2012 kl. 10:40.
Har liten tro på at oppvaskmaskina blir ødelagt av litt zalo, men det skummer skikkelig godt så du kan nok regne med å få vasket kjøkkengulvet i samme slengen