Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2277
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på andres erfaringer for å få mest mulig rus ut av tramadol? Hvor mange mg over Hvor mange timer, og hvor mange dager man må vente til neste gang for å få mest mulig rus ut av det
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke ganske vanskelig å ruse seg på tramadol? Husker søsteren min fikk kneet ut av ledd for 3 gang, fikk en pakke tramadol gadd ikke ta de så jeg stjal pakka.

16 tabletter tok jeg på 2 dager, kan ikke huske jeg fikk noe rus. Ble bare så utafor jeg måtte leave skype samtalen og legge meg ned.
Hvert 5 sekund måtte jeg åpne øya fordi jeg glemte hvor jeg var. 15 år var jeg, dårlig rus og ekkel opplevelse.
Har du kapsler eller depot tablett? Det er kun så mye tramadol kroppen kan konvertere til o-dsmt som er den aktive metabolitten hovedsakelig ansvarlig for rus opplevelsen. Du burde stagnere dosen, hvis du har kapsler så 100-150mg også vent 30-45 minutter. derreter kan du ta 50-100mg. rinse and repeat. Doser over 400mg kan forårsake anfall.
Det er no dritt, kun spist det når jeg har skada meg og etter operasjoner. Blir bare dum, og ikke på en god måte. Spiste en god del av de ettersom jeg hadde jævla vondt i noen dager og legen ble litt bekymra når jeg ville ha påfyll på resepten. Nå har aldri likt noen opiater da, så det er jo litt subjektivt. Prøvde å røyke litt oppå det hele, det smalt det, men ikke noe jeg foretrekker. Alkohol og tramadol ble jo en lættis 17. mai frokost jeg ikke husker en dritt av, drakk kun 3 enheter og røyka litt, men det er jo ikke en blanding man skal anbefale.
Hadde brennende vond galleblære som måtte ut. Fikk først Tramadol for det siden noen jeg kjenner hadde hatt bra virkning av det. For meg gjorde det alt vondt verre. Trodde nyrene mine skulle sprenge. Pissa blod og trodde jeg skulle dø.Var inn og ut av bevissthet på bussen hjem fra sykehuset, og så tok buss tilbake til sykehuset samme kveld fordi fy faen. Kan ikke skjønne at noen vil ruse seg på dette middelet.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da er det vel ikke noe å prøve å ruse seg på. Men kam tramadol hjelpe mot oxy-abstinenser?
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste en hel tyvepakning på en kveld. Voknet med heftige kløanfall. Det var vel det jeg merket til det. Har flere ganger tenkt på det i ettertid at det er mulig jeg var på kanten til å dævve, men.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvordan folk har så mange negative opplevelser på dette. Jeg synes det er nice. Jeg liker Kodein også, Tramadol er vel kanskje hakket sterkere, eller tilsvarende. Men det er også en type anti-dep effekt, av sort SNRI.

Små doser kan man kjenne en mild buzz, og på større doser kan man bli griserusa og nodde. Bør da ta stagnerte doser som nevnt lenger oppe. Det varer lenge også.

Føler ikke man blir "dum" av det, vet ikke hva som menes med dette? Er det SNRI effektene du sikter til @Bønneteppe ?

Liker du Kodein så liker du nok dette også. Sammenlignet med sterkere opiater er det vel ikke noe særlig, relativt milde opioder. Men har du lav toleranse så kan du bli rimelig rocka av disse.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ja, hva er greia med å ta doser langt over 400 mg, og kombinere med alkohol osv? Jeg kombinerer en del ting med alkohol som ikke burde, men Tramadol er et annet beist, virkelig ikke bra å kombinere med alkohol ikke bare grunnet pustebesvær problemene, men også samme grunn til man holder døgndose på under 400mg, terskelen for krampeanfall. Man kan dø av det. Vær forsiktig..
Følte meg dum som i ren kognitiv svikt, som sagt har jeg vært skada/operert når jeg gikk på disse, og da ville jeg også prøve å få gjort litt skolearbeid, noe som ble umulig for meg. Var også ekstremt vanskelig å se på en serie/lese bok, som forøvrig er greit tidsfordriv når man må ligge på sofaen i 2 uker. Men nå skal det sies at ingen i min familie liker/reagerer positivt på opiater.
Kan ikke ruse seg på tramadol dessverre. Kanskje noen kan men ikke jeg iallefall
Sitat av Elves Vis innlegg
Kan ikke ruse seg på tramadol dessverre. Kanskje noen kan men ikke jeg iallefall
Vis hele sitatet...
De fleste uten toleranse klarer fint å lokke frem litt rus av tramadol, men har man holdt på en stund så er den helt uten effekt.
Selv står jeg på sterke opiater, kjenner ikke mye av disse heller, dagsdosen min tilsvarer 6000mg tramadol, og dosen jeg tar for rus tilsvarer over 10000mg(10g) tramadol. Det er med andre ord helt umulig for meg å ruse meg på tramadol.
Anonym bruker
"Flink Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
Følte meg dum som i ren kognitiv svikt, som sagt har jeg vært skada/operert når jeg gikk på disse, og da ville jeg også prøve å få gjort litt skolearbeid, noe som ble umulig for meg. Var også ekstremt vanskelig å se på en serie/lese bok, som forøvrig er greit tidsfordriv når man må ligge på sofaen i 2 uker. Men nå skal det sies at ingen i min familie liker/reagerer positivt på opiater.
Vis hele sitatet...
Skriver under på denne. Orangutangdop
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lurer på om det kan virke mot oxy-abstinenser? Har tatt en del oxy i det siste (50 mg daglig) er tom i dag, og har et brett tramadol liggendes. Kan jeg ta det ved evt abstinenser eller vil det ikke virke mot andre opiatabstinenser, noen som veit?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lurer på om det kan virke mot oxy-abstinenser? Har tatt en del oxy i det siste (50 mg daglig) er tom i dag, og har et brett tramadol liggendes. Kan jeg ta det ved evt abstinenser eller vil det ikke virke mot andre opiatabstinenser, noen som veit?
Vis hele sitatet...
Jeg brukte tramadol, mot fentanyl abstinenser. Hadde brukt fentanyl plaster i 4 mnd. Måtte opp i ganske store doser, men hjalp ganske bra. Så mulig det hjelper mot oxy også
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk da gir jeg det et forsøk
Ja gi det et forsøk. Er ikke no farlig sånn sett, men store doser gir kløe. Og les på pakningen hva som er Max dose per dag og følg denne.
Min erfaring med trammis er at man ikke bør overskride 400mg, / 24h, da krampeterskelen kan øke og man opplever flere bivirkninger, sånn som feks urinretensjon.

Tramadol er litt spesielt, fordi det er et semi syntetisk opioid med SNRI egenskaper, dvs at det gir litt humørletting, og en antidepressiv effekt.

Det har lav affinitet til opioid mu reseptorer ifht andre mer potente opioider.

Vær advart! Om du blir avhengig, så er det mer pga de antidepressive egenskapene at du ikke klarer å slutte.. Humøret går i dass å man blir gretten og forstoppet.

Hehe

Disclaimer

He he

Ta i betraktning at Tramadol er mer aktiverende enn feks Morfin, som da er mer sederende.

Hvis du er opioid naiv, start med 150mg og juster derfra med 4timers intervaller med 50mg inkrementer. Halveringstiden er på 6 timer.

Skal du over 400mg, feks ved tilvenning, ha benzo eller lyrica for å senke krampeterskelen.

Ikke kombiner med amfetaminer eller MDMA.