Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 25320
finnes det noe\noen ting på nettet hvor jeg kan søke e.l. etter f.eks en kompis!
slik at jeg får opp et kart e.l. for nøyaktig posisjonering.
onkelen min har noe lignende på mobilen sin som han viste meg forleden dag.
men jeg bare lurer på om d finnes noe slikt på nettet..? eller om d finnes noe program.
fant denne:

http://www.locationxs.net/

LocationXS offers both mobile phone tracking and GPS based devices that show you exactly where your device is. Starting today you can track your employees, assets, containers, vehicles or trucks in minutes. Simply purchase a GPS device from one of our approved dealers and start tracking today!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Turbolego; 26. juni 2007 kl. 21:37.
Trådstarter
25 0
men jeg tenker på å søke opp en mobil uten å bruke min egen mobil.. kun nettet.. om dere skjønner?
Sitat av zytronex
men jeg tenker på å søke opp en mobil uten å bruke min egen mobil.. kun nettet.. om dere skjønner?
Vis hele sitatet...
http://www.mapamobile.com/
Trådstarter
25 0
må være gratis da.. gidder ikke å betale noe

NORSK sie? som ikke er bull?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av zytronex
må være gratis da.. gidder ikke å betale noe

NORSK sie? som ikke er bull?
Vis hele sitatet...
Du finner inga side som tilfredsstiller alle dei krava.
Trådstarter
25 0
oki.. så det finnes ingenting som oppfyller dette:
1. gratis
2. fungerer i norge
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Helt riktig. Du finner mange norske sider som gjør dette, men ingen som er gratis.
Trådstarter
25 0
det var synd.. tenkte å se om dama er der hun sier hun er.. om du skjønner

nevn noen norske da? (som jeg må betale for...)
Sitat av zytronex
det var synd.. tenkte å se om dama er der hun sier hun er.. om du skjønner
Vis hele sitatet...
Prøv denne! http://sat-gps-locate.com
Sist endret av Turbolego; 26. juni 2007 kl. 22:03.
Trådstarter
25 0
som jeg fortsatt slipper å bruke mobilen min på.. om det finnes da
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Så du stoler så lite på kjæresten din at du må benytte sporing av mobil? Da skjønner jeg ikke helt at det er kjæresten din.

Og bruke sånne ting som dette for å overvåke venner, er noe av det mest idiotiske jeg vet om. Si til hu: "Kan jeg overvåke hvor du er?" Da skal du nok se at jeg ikke er den eneste som har denne meningen.

Også registrerte du deg bare for å spørre etter metoder som du kan overvåke kjæresten din ? Haha. Men jeg skal ikke bry meg. Var bare min mening.

http://www.sat-gps-locate.com/english/index.html
Jeg fant forresten en gratis til deg Husk og fortell oss om hu er der hvor hun sier da!

Faen. For sen
Sist endret av Kekurikekaka; 26. juni 2007 kl. 22:03.
Trådstarter
25 0
hehe.. den har jeg sett før

lurer på om dt finnes en akkurat slik side som faktisk funker...!!!?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av zytronex
det var synd.. tenkte å se om dama er der hun sier hun er.. om du skjønner

nevn noen norske da? (som jeg må betale for...)
Vis hele sitatet...
Norske? Uten samtykke? Finst ikkje. Du har en del som krever innhenting av samtykke og som sporadisk vil gi beskjed om at vedkommande har blitt lokalisert.

Forøvrig, er det berre eg som trudde parforhold burde bygge på tillit?
Trådstarter
25 0
hehe.. er ikke så sikker på om jeg stoler på henne for øyeblikket nei.. :/
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Hvis du kan låne mobilen hennes en dag, så kan du svare på den sms'en hun får når hun må bekrefte det :P Da vil ikke hu finne det ut

Husker ikke hva det het da :P Sikkert bare å søke på gps lokalisering mobil @ Google.
Trådstarter
25 0
næinæinæi.. da glemmer vi hele dritten..;p har foresten vært registrert i lang, lang tid, men bruker freakforum til å lese og finne ut av ting liker egentlig ikke å skrive selv i forumer..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av PureOwnage
Hvis du kan låne mobilen hennes en dag, så kan du svare på den sms'en hun får når hun må bekrefte det :P Da vil ikke hu finne det ut

Husker ikke hva det het da :P Sikkert bare å søke på gps lokalisering mobil @ Google.
Vis hele sitatet...
GPS? Mobil? Blander du teknologier no da?

Forøvrig sender dei norske tjenestene ut ei melding i ca. 10% av tilfella når nokon blir spora, nettopp for å forhindre det scenarioet du beskriver.
Sitat av PureOwnage
Hvis du kan låne mobilen hennes en dag, så kan du svare på den sms'en hun får når hun må bekrefte det :P Da vil ikke hu finne det ut

Husker ikke hva det het da :P Sikkert bare å søke på gps lokalisering mobil @ Google.
Vis hele sitatet...
NetCom Buddy...

posta ovenfor...
Trådstarter
25 0
tenkte jeg skulle prøve det nå.. ble litt klokere bare..