Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 8460
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg sa at aviser som gjennom en hel pandemi har pushet et narrativ har en egeninteresse av å publisere artikler som videre underbygger det de selv har frontet.

Men ja jeg er ganske kjip å diskutere med, men den eneste påstanden jeg kom med var at det fins vaksineskadde og at de må tas vare på. Det er vi vel enige i? Si ifra om du er gira på en øl engang. Tror vi er mer enige enn vi tror.
Vis hele sitatet...
Dette er latterlig. Du påsto jo disse var "noen av de mest informerte menneskene på planeten om temaet".
Ja

Jeg tenker der er innafor å si at personer fra the international european parliment covid summit er blant verdens mest informerte.
Sist endret av Astro Man; 7. august 2023 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ja

Jeg tenker der er innafor å si at personer fra the international european parliment covid summit er blant verdens mest informerte.
Vis hele sitatet...
Din ignoranse og manglende kildekritikk er nesten til å ta og føle på.
Du tenker de slipper inn surruehuer fra gata der? New York Times og Atlanta daily mail Har høyere krav til sine innlegg?

Du får ikke mer rett av å si kildekritikk mange ganger.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du tenker de slipper inn surruehuer fra gata der? New York Times og Atlanta daily mail Har høyere krav til sine innlegg?

Du får ikke mer rett av å si kildekritikk mange ganger.
Vis hele sitatet...
Du fant en video av en kjent covid misinformatør, du påstår at Dr malone og 4 tilfeldige politikere er eksperter på området. Og ignorerer de andre andre som deltok i den seminaren.

Vi kan jo se på høydepunktene som kom frem under seminaren
merkelig at ingenting fra Dr Malone er nevnt der.

Du er en løgner og du snor deg unna å komme med kilder på påstandene dine, allikevel er du frekk nok til å komme med slike motsvar.

Om du faktisk hadde gjort litt arbeid, funnet flere kilder og argumentert selv så kunne dette blitt en mulig interessant meningsutveksling men neida. Du har ikke presentert noe annet en en youtube video og masse grunnløse påstander.

Du har ikke mer rett av å prøve å avfeie bevisene mine på de patetiske måtene du gjør.
Sist endret av Expialidocious; 7. august 2023 kl. 20:00.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du tenker de slipper inn surruehuer fra gata der? New York Times og Atlanta daily mail Har høyere krav til sine innlegg?

Du får ikke mer rett av å si kildekritikk mange ganger.
Vis hele sitatet...
Tror eneste forskjellen mellom dere er at du er 10-15 år eldre enn han.

Og fra der han er, til der du er, så vil en modnes ganske mye.
Sist endret av Superspurv; 7. august 2023 kl. 19:58.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Tror eneste forskjellen mellom dere er at du er 10-15 år eldre enn han.

Og fra der han er, til der du er, så vil en modnes ganske mye.
Vis hele sitatet...
Lol jeg tolker det sleivsparket i min favør!

Du med det rare nicket: jeg er ferdig nå. Tror vi må bytte ut øllen med tequila og tannbeskyttere.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Lol jeg tolker det sleivsparket i min favør!

Du med det rare nicket: jeg er ferdig nå. Tror vi må bytte ut øllen med tequila og tannbeskyttere.
Vis hele sitatet...
Det eneste jeg har bedt deg om er å argumentere skikkelig.

Etter et sleivspark med en youtube video har du prøvd å ro til fiskeskjær med grunnløse påstander om at bevisene mine er ugyldige, uten å backe det opp på noe som helst vis.

Mine bevis er visst ikke nok og du har fantasifulle krav om hva som er gode bevis. På din side derimot er det visst helt greit å bare påstå noe og så er det god fisk.

Balansert debatt my ass.
Sist endret av Expialidocious; 7. august 2023 kl. 20:06.
Hvis noe av det du sier der gjør meg til en løgner så arbeider vi med forskjellige definisjoner.

Den her diskusjonen taper du. Ikke fordi kildene dine er dårlige eller at du tar feil. Du taper fordi du lar deg vippe av pinnen og bli usaklig. Jeg har aldri gått på deg som person men det samme kan ikke sies om deg. Da gjelder det plutselig ikke hvem som har rett, men hvem som kan være størst idiot og der er jeg ganske suveren.

Personlig driter jeg i denne diskusjonen så lenge alle er enige om at vaksinen har skadet minst en(mest sannsynlig mange) person(er) og at denne personen må få hjelp. Det var det hele jeg skrev i første posten min. Prøver du å argumentere imot dette? Hvis svaret er nei: hvorfor startet du hele denne ranten?
Ganske fascinerende å se en bruker alene meie ned alle lav panna neandertalerne i denne tråden med fakta og logikk.

Man hører alltid at røkla har rett og minoriteten tar feil uansett kontekst, men i praksis ser man det stikk motsatte. Morsomt det der.

Kudos til Gummi Johnny
Trådstarter
14 0
Trådstarter her, ja jeg har tatt kokain en håndfull ganger og jeg går fast på aduvanz for min adhd. Har snudd om livet mitt helt og ikke inntatt noe ulovlige rusmidler på lang tid. Spurte ett par ganger her om hva som var trygt eller ikke for jeg vurderte men gjorde aldri. Har aldri hatt hjerteproblemer og ifjor begynte jeg og bli veldig syk. Plutselig en kveld så smalt det i hjertet mitt, alle i rundt meg sa slapp av slapp av du har ett angst anfall. Jeg har aldri kjent noe lignende, jeg har slitt med angst hele livet og vet hvordan ett angstanfall føles ut. Var innlagt med tanke på depresjon og angst for 4 år siden. Dette var noe helt annet. Var livredd. til slutt kom det ambulanse og der viste det stemi-varsel så ble kjørt rett til sykehuset. Fikk smertestillende og beroliggende i ambulansen på tur opp og var helt rolig når jeg kom dit. Dem fant ingenting. Ble sendt hjem
Og jeg ble bare enda værre. Hele dagen lang i flere mnd kjente jeg en rar følelse i hjertet og hadde en hvilepuls på over 110konstant i flere mnd. Mange turer hos fastlege der hun har tvunget meg inn på sykehuset når dem ikke har villet tatt meg inn. Dem sa det må være angst. Jeg ble lagt inn på psykiatrisk avdeling for og se om det var noe og gjøre med det der, ble satt på betablokker dag og kveld sammen med valium. Blodtrykk og puls ble sjekket hver kveld og morgen likevell etter alt av medisin var tatt hadde jeg fortsatt ingen forbedring til nedroelse av puls. Jeg ble utskrevet av psykiatrisk for dem sa dem kunne ikke gjøre noe mer med meg før jeg fant ut hva som var galt med hjertet mitt. Hadde tegn til takykardi. Ble utskrevet og sendt til sykehuset igjen og dem fant fortsatt ingenting, jeg føler dem ikke tok nok tester i det heletatt for jeg har på følelsen jeg var bare en helt angstpreget ung gutt. Nå etter 7mnd på betablokker begynnes det endelig og normalisere seg litt igjen men det er absolutt ikke som normalt. Og dere sauer her som overhodet ikke kan tenke dere at det er noe galt med vaksinen som pfizer ikke lot engang sine ansatte putte i kroppene sine engang kan være noe tull og fanteri med? Det er rettssaker som foregår nå i USA om dokumenter og uttalelser av store leger og firmaer om at dem pushet ut den dritten der for fort og uten rett vite blant andre enn dem selv om hva som faktisk kan skje etter lengre tid. Penger skal dem tjene nå, new world order. Jeg hadde ikke noe lyst å sette i meg den vaksinen når jeg var 19år, men det føltes jo nesten ulovlig ut og ikke ta den? Absolutt overalt ble det pushet på deg og ta den. Venner familie, nyheter, absolutt overalt. Livsfarlig for alle i rundt deg om du ikke tar den vaksinen. Covid er noe av det mest oppblåste skvipet som har blitt pushet på oss i denne matrixen.
Det er fortsatt større sannsynlighet for at dine hjerteproblemer er forårsaket av kokain og ditt faste bruk av amfetaminer enn vaksinen, på tross av matrisen og oss sauer.
Sist endret av Hilbert; 10. august 2023 kl. 01:07.
Så du har ikke hatt hjerteinfarkt..?

Hvordan kan du vite at dette er pga vaksinen?
Selv om adhd-medisiner er lovlige, betyr det ikke akkurat at det er sunt heller.

Det er forøvrig big pharma som også pusher amfetamin på kids som ikke passer inn i skolesystemet.
Regner med at du er like skeptisk til det som en covid-vaksine, right?
Personen har mest sannsynlig ikke hatt hjerteinfarkt, men har desidert klart å få spredd mer vaksineskepsis i løpet av ett eneste innlegg og en dårlig oppfølgning i tråden etterpå. Merkelig nok skjer dette nøyaktig samtidig som den samme historien om hjerteinfarkt spres med våpenpresisjon på Twitter, helt tilfeldigvis.

"Big pharma", UAPer, kjønnskrangler, klimaskepsis, strøm og matmangel og alle andre konspirasjoner har ikke en pellemannskit å måle seg mot de kreftene som ligger til grunne for å vri om på absolutt alle etablerte samfunnsmekanismer som vi alle nyter godt av i dag i det vi klassifiserer som vestlig. Den største sammensvergelsen som eksisterer og har eksistert igjennom tidene er nøyaktig de tilsynelatende håpløse personene som vi sier i mot med fakta og bevis, og de har et spesifikt mål. Det skal skapes en skepsis til alt som vi kjenner er etablert og vi skal skape nye sannheter og vi skal omskrive historien.

Det er de etablerte strukturene de ønsker å forvitre, det er disse mekanismene som de ønsker å tilintetgjøre i håp om at vi nå skal gå inn i en ny tid der hvor Russland og lignende kjøtere skal skyte frem. Dette er noe som vi som et samfunn bør og skal stå i mot.

Dra til helvete!

Det er noe jeg kan rope i sinne, men gjør det i en skuffelse.
Sist endret av Hilbert; 10. august 2023 kl. 04:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av LesJensen Vis innlegg
Og dere sauer her som overhodet ikke kan tenke dere at det er noe galt med vaksinen som pfizer ikke lot engang sine ansatte putte i kroppene sine engang kan være noe tull og fanteri med? Det er rettssaker som foregår nå i USA om dokumenter og uttalelser av store leger og firmaer om at dem pushet ut den dritten der for fort og uten rett vite blant andre enn dem selv om hva som faktisk kan skje etter lengre tid. Penger skal dem tjene nå, new world order. Jeg hadde ikke noe lyst å sette i meg den vaksinen når jeg var 19år, men det føltes jo nesten ulovlig ut og ikke ta den? Absolutt overalt ble det pushet på deg og ta den. Venner familie, nyheter, absolutt overalt. Livsfarlig for alle i rundt deg om du ikke tar den vaksinen. Covid er noe av det mest oppblåste skvipet som har blitt pushet på oss i denne matrixen.
Vis hele sitatet...
Ironien er i en klasse for seg selv når du ranter på internett med alvorlige hjerteproblemer. Det her er ikke bra for blodtrykket og hvilepulsen din.

Pfizer krevde at ansatte i USA vaksinerte seg
TS:
- Dem fant ingenting.
- dem fant fortsatt ingenting

Men DU vet hva som forårsaket det? Wow.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Joda, nyttig side, men hva er det du vil frem til?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Til dere som mente dette var "konspirasjonstull"

Authorized or approved mRNA COVID-19 vaccines show increased risks of myocarditis (inflammation of the heart muscle) and pericarditis (inflammation of the lining outside the heart), particularly within the first week following vaccination. For COMIRNATY, the observed risk is highest in males 12 through 17 years of age.
Vis hele sitatet...
https://www.pfizer.com/news/press-re...-agreement-and
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Herregud, denne brønnen går virkelig aldri tom.

Dette er gammelt nytt. Poenget har ikke vært at det ikke stemmer. Poenget har vært at risikoen likevel er lavere fordi COVID også kan gi deg hjerteproblemer - større risiko, hvis jeg husker rett.

Men svært populært å blåse opp blant diverse konspirasjonsidioter, ja.
Sist endret av robhol; 23. oktober 2023 kl. 23:18.
En veninne av meg fikk alvorlige hjerteproblemer to dager etter første og siste covid-vaksine, går på hjertemedisiner nå. Var sunn og frisk jente i tredveårene, aldri brukt rus.

Mvh
Aldri vært så glad for å ha stått imot vaksinepresset. Aldri hatt covid en eneste time. Seilte igjennom hele greien, og eneste jeg tok av hensyn var maske på kollektivtransport og sprite henda på butikken.

Fler og fler som får covid igjen nå for tiden merker jeg. merkelig alle jeg kjenner i alle fall, er fullvaksinerte. De få andre jeg kjenner som stod imot vaksinepresset har heller aldri hatt kovid, eller har hatt noe problemer i dette "utbruddet". Merkelige greier.

skal nevnes jeg aldri er sjuk. en forkjølelse hvert 3-5 år engang så går over etter ett par dager. Jeg bor ikke tradisjonelt, og har ett liv litt utenom a4 der jeg er ute stort sett hele dagen og diller med alt mulig. Velger å tro at årene som utradisjonell nordmann har boosta immunforsvaret rimelig greit.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Aldri vært så glad for å ha stått imot vaksinepresset. Aldri hatt covid en eneste time. Seilte igjennom hele greien, og eneste jeg tok av hensyn var maske på kollektivtransport og sprite henda på butikken.

Fler og fler som får covid igjen nå for tiden merker jeg. merkelig alle jeg kjenner i alle fall, er fullvaksinerte. De få andre jeg kjenner som stod imot vaksinepresset har heller aldri hatt kovid, eller har hatt noe problemer i dette "utbruddet". Merkelige greier.

skal nevnes jeg aldri er sjuk. en forkjølelse hvert 3-5 år engang så går over etter ett par dager. Jeg bor ikke tradisjonelt, og har ett liv litt utenom a4 der jeg er ute stort sett hele dagen og diller med alt mulig. Velger å tro at årene som utradisjonell nordmann har boosta immunforsvaret rimelig greit.
Vis hele sitatet...

Jeg er også ett av disse uvaksinerte utskuddene som potensielt aldri har hatt covid. Nå virker det som som alle i familien har begynt å få det igjen, men jeg har ikke klart å blitt smittet.
Hadde vaksinen kommet som en pille så er det større kjangs for at jeg ville tatt den.


Jeg gidder ikke argumentere mot vaksiner, men jeg er foreløpig veldig glad for at jeg holdt meg unna alle vaksinene relatert til covid.
Av de som tok vaksinen virker det å være flere som skulle ønske at dem ikke gjorde det enn uvaksinerte som skulle ønske at dem tok vaksinen, men det er kanskje ikke så rart allikevel da mesteparten som treger på å ikke ha tatt den også mest sannsynlig er døde.

Hvilken booster dose er dere kommet til?