Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1256
Rett å slett som tittel tilsier, er det andre her som har erfaring med å ta hovedsaklig kokain når man har autisme? Selvfølgelig vil jo dette være avhengig av graden man har, selv har jeg en "lett variant" og fungerer bra stortsett i hverdagene. Men kan lett sette meg fast i en tankegang eller bare ikke klare å fokusere på en oppgave/tanke. Det er her jeg syns kokain har en hjelpende virkning for meg, det er lettere å kunne ha fokuset på det man ønsker. Og jeg slipper denne tanke virringen.

Er ikke spesielt sterk på det sosiale med nye mennesker, men derimot på kokain/mdma så er nye bekjentskaper det flotteste i hele verden.

Er det flere enn meg som sitter med samme erfaringer? Eller går det for langt andre veien for andre?
Fuck Mr. Plod!
alle* som har prøvd kokain eller mdma har vel opplevd det
Det er sånn det fungerer, og er grunnen til at folk ofte fortsetter til det får negative konsekvenser.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
På magisk vis dukker den sosialle antennen opp og blomstrer fritt i 30-60min.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
2 0
Glemte litt bort denne..men det kan absolutt være en "slippery slope" da det i praksis er det eneste som gjør at jeg klarer å fokusere på noe som ikke er så veldig interessant. Går også ingeniør i tillegg til 100%jobb. Alt som er fagrelatert og ting jeg faktisk har bruk for å det virkelige liv er ikke noe problem å fokusere på. Der blir det heller andre veien, at jeg "henger meg fast" i f.eks fysikk.. men bedriftsledelse er omtrent håpløst å være i timen.