Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 9049
Sitat av Slaich
Jeg kan komme. Er vel forsåvidt gutt jeg også, men dersom du slår sammen min film/serie/bok-smak og Mullah sitt hår, så tror jeg ikke du skal merke noen forskjell. Jeg kan til og med lakere neglene for anledningen. Just 4 U!
Vis hele sitatet...
Holder ikke.. dere må mekke silikonpupper! Og ingen ander jenter kommer, da gidder ikke jeg heller;/
GC/Beater,

Jeg skal personlig gå til innkjøp av noe silkikon, forså forme de til pupper..
BARE for deg!
Sitat av nso
Lørdag 02. Februar? Peppes Pizza på Ole Bulls plass i 18.00-tiden og evt. opp til meg og henge litt etterpå? (Jeg bor ved Torgallmenningen).
Wasteland er jeg for gammel til (men brukte en del kroner der for sånn ca 12 år siden )
Vis hele sitatet...
Aldersgrene til treffen er?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Silvercrest55
Aldersgrene til treffen er?
Vis hele sitatet...
Meg bekjent er det ikke aldersgrense på Peppes Pizza
Så da er det fastslått? Peppe's, Ole Bulls plass, lørdag, ca. kl 6? Da kommer jeg , men tror ikke jeg blir så sent though...

Er 16 btw... til de som lurte på aldersprang...
Kl 6 at peppe's it is my friends!

Blir det noe av å dra opp til nso eller spelley etter dette eller? Jeg stiller iallefall positivt til dette
Sist endret av avispapir; 28. januar 2008 kl. 15:56.
Mcmak's Avatar
Trådstarter
avispapir , jeg mener de fåreslo noe slikt.
hva slags sprell blir det da? Sånn sprell som gjør at vi bør rekke ølsalget? Jeg stiller ivertfall, er dagen etter lønna, så passer perfekt. Gledermeg.

Men stemmer også for nametags
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Som sakt så blir jeg sikkert med. Det var snakk om at familien min skulle reise på hytten på fredag, men da dropper jeg den turen, håper jeg. Er 16, og er sikkert den yngste.
Sitat av Brainiac
Som sakt så blir jeg sikkert med. Det var snakk om at familien min skulle reise på hytten på fredag, men da dropper jeg den turen, håper jeg. Er 16, og er sikkert den yngste.
Vis hele sitatet...
Neida, brainiac . Jeg er jo 16. Du har møtt meg flere ganger også....
Sist endret av tobbe666; 29. januar 2008 kl. 09:31.
Blir det binders i bremmen eller rød jakke på alle eller hentesveis for å kjenne hverandre igjen? Hva hvis nnFF (NyNoregsk Freak Forum) har treff samme dag? Slosskamp?
niiice, ;P eg komme fint eg!
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Sitat av tobbe666
Neida, brainiac . Jeg er jo 16. Du har møtt meg flere ganger også....
Vis hele sitatet...
å, javell? (jeg har et clue)

Uansett, så tenkte jeg på at jeg er født i november..jj
Mcmak's Avatar
Trådstarter
Burde vi ha noe spesiell påkledning?
Alle har stripete bukse f.eks ?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg kommer sansynligvis kledd i kilt og lang svart frakk, så burde være enkel nok å kjenne igjen.
skal til bergen på fredag, men vet ikke om jeg får tid til og komme ned og joine dere på peppes...

skal på orientring samling:=)
Sitat av Brainiac
Uansett, så tenkte jeg på at jeg er født i november..jj
Vis hele sitatet...
Jeg er og født i november, før deg riktignok men...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg kan nevne at Gusto sa han sikkert kommer.

Kan ikke alle som vet de kommer si ifra på en entydig måte, så får jeg booka bord av nogenlunde passende størrelse?

Oppdaterer første innlegg i tråden etterhvert som folk sier ifra.
/me kommer
Jeg kommer...
Jeg kommer garantert, og tar med meg en venn som har bursdag.
jeg er med.
Mcmak's Avatar
Trådstarter
Sitat av nso
Medlemmer som har sagt de kommer:
  • nso
  • gusto
  • snegler
  • tobbe666
  • avispapir + 1
  • Makk
Vis hele sitatet...
+ OoM, og meg.
Jeg stiller garantert
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Da er det foreløpig 9 stykker som er med, og det lover jo faktisk rimelig godt.
Pyro_Killer blir kanskje med, men han får svare selv...
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Jeg er med, m'kay?
Sist endret av Brainiac; 29. januar 2008 kl. 21:49.
Noen kjente bergenserfolk som vet om noen rimlige hotelll? eller en brukbar soveplass?
Til dere som vil tro det er vanskelig å finne fram til riktig gruppe:

JA! Det er det. Jeg satt å så på freakene i sikkert 10 min sist gang før jeg mannet meg nok opp til å gå bort å spørre om det var nFF som var ute å spaserte. Fikk et ja, så ble med.
Så, oppforder dere til å spørre, så slipper dere å bli stående ute i et par timer.

Det ligger et bilde på galleriet av sist treff, derifra vil du kjenne meg og nso igjen ihvertfall.
(har klipt meg.)
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Er jo et hotell 10 meter fra peppes. Dyrt kanskje ja
Ellers er jeg ikke kjent med hoteller rundt om i Bergen.
Sitat av [GC/Betater]
Noen kjente bergenserfolk som vet om noen rimlige hotelll? eller en brukbar soveplass?
Vis hele sitatet...
Jeg er usikker på om jeg kan komme, men hvis jeg kommer så kan du alltids bli med meg hjem og se på "My little pony"-samlingen min
Sitat av [GC/Betater]
Noen kjente bergenserfolk som vet om noen rimlige hotelll? eller en brukbar soveplass?
Vis hele sitatet...
Jacobs: http://www.apartments.no/Dorm.htm
Sitat av Slaich
Jeg er usikker på om jeg kan komme, men hvis jeg kommer så kan du alltids bli med meg hjem og se på "My little pony"-samlingen min
Vis hele sitatet...
Pft, jeg kan bare komme om jeg får ordna meg en rimlig såveplass.. dessuten liker jeg ikke pony samlinger
Jeg vil bare opplyse om at det er IT-messe i Grieghallen fra 31.jan. til 3.feb. Jeg tenkte at dette var kanskje noe dere med-freaker var interesert i..
Sist endret av tobbe666; 31. januar 2008 kl. 10:34.
Jeg er mest sannsynlig med.

Sitat av [GC/Betater]
Pft, jeg kan bare komme om jeg får ordna meg en rimlig såveplass.. dessuten liker jeg ikke pony samlinger
Vis hele sitatet...
Jeg og OoM sover muligens på en ussel benk på togstasjonen om nødvendig : >
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg har en sofa ledig om alt skulle gå i bøtta.
Antim0n - Goodie
Hvor bor du?
Sitat av Mcmak
Jeg og OoM sover muligens på en ussel benk på togstasjonen om nødvendig : >
Vis hele sitatet...
Flott, da kan jeg joine, eller ikke;p
Kommer sikkert neste gang, når jeg får ordna meg plass å bo på forhånd, ellers blir det bare rot
GC/Betater, du gir oss falske forhåninger.
Jeg ser fram til å møte dere i morgen ihvertfall.
Husk og ha med kamera(ene).
Sist endret av Christian; 1. februar 2008 kl. 13:51.
▼ ... over en uke senere ... ▼
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Picz or sich a thing did nae 'appen, ye wee scunners!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Ja, faderullan meg.

Nå som vi er oppe igjen må vi jo fortelle om treffet vi hadde.
17 stykker på Peppes Pizza, og alle ble med opp til meg etterpå -- hvor vi satt å slengte drit om crew opg sladret om dere andre
De mest utholdende var med helt til kl 07.30 neste morgen

Great success! Byr til mersmak!

Antim0n har pix, så han får legge det ut på egen akkord.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Treff-rapport!
Den mye omtalte kvelden foretok seg altså slik:
Rundt klokken 18:00 steg jeg og Veon av bussen og vandret til Peppe’s Pizza på Ole Bulls Plass i Bergen sentrum. Etter en liten leterunde, og oppsamling av mot til å spørre, fant vi nFF gjengen som allerede hadde satt seg til bords og bestilt drikke.
De fleste hadde allerede kommet, men siden det var flere i vente oppsto det et lite problem; vi var for mange til å få plass rundt bordet vi hadde blitt henvist til.
Etter en kjapp godsnakk med snille ansatte ble vi flyttet til et større bord lengre inn i lokalet, og etter at Makk hadde møtt opp som siste ankommende var treffet komplett.

Pizza ble bestilt, fortært og skyldt ned med et stort utvalg av god drikke.
Praten gikk i løst og fast, navn og nick ble utvekslet og det var i alt et lystig lag.
Neste problem oppsto.
Regningen skulle betales.
Vi endte opp på en regning i underkant av 2500,- og flere stakk for å ta ut penger.
Siden vi fikk forlate lokalet med hoder og andre lemmer i behold regner jeg med vi klarte den strabasen.
Utenfor Peppe’s samlet gruppen seg og samtlige slo følge opp til nso’s leilighet.
Der ble det servert potetgull i stort utvalg og drikke i enda større. Sjefen selv spanderte til og med en boks Guinness på denne lykkelige poden
Fordelt på samtlige møbler begynte praten og ta seg opp igjen. Og det var klart at leiligheten var fylt av nerder. Emnene gikk for te meste i tech og andre finurlige digitale arbeid, med elektronisk musikk i bakgrunnen.
Forumet ble også heftig diskutert. Grunner til nedetid, historier fra forumet og mimring av humoristiske hendelser.
Selv kan jeg ikke beskrive situasjonen som noe annet enn koselig.

Når klokken nærmet seg midnatt begynte folk å takke for seg. Folk skulle hjem og busser måtte nås.
Selv gav jeg en blank faen i tid og fortsatte praten.
Flere og flere takket for laget og snudde nesen hjemover mot senga. Snart var vi tre stykker igjen. Meg selv, nso og Veon. Både jeg og Veon var fult klar over at siste buss hjem hadde gått for lenge siden og at gåtur hjem i snøvær var uaktuelt. Derfor satt vi og pratet om alt mulig til klokken nærmet seg halv 8 neste morgen.
Vi takket til sist for oss og tok bussen hjem.
Vel hjemme sovnet jeg ganske så med en gang jeg la hodet på puten.

Når jeg åpnet gluggene igjen slo tankesporet med en gang inn på kvelden jeg hadde vært med på.
Selv om jeg ikke ble like godt kjent med alle sammen kan jeg trygt si at det var en av de koseligste kveldene jeg har vært med på. Trivelige mennesker, god mat, godt drikke og kanskje de beste samtaleemnene jeg har vært borti.

For min egen del kan jeg trygt si at dette ga mersmak og at jeg håper på en lignende kveld om ikke så alt for lenge.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
*bilder* pfft *bilder*
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det må også nevnes at jeg har klart å konvertere en haug med rockehoder til å bli dubstep-addicts.

Jeg sier bare "Sludge"
Jeg har aldri sett en mer tilfreds mann enn når Snegler (som riktig nok allerede liker den slags dunkemusikk) hadde fått seg en liten liter øl og fikk sette seg mellom høytalerne når den der spilte
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Sitat av comi
*bilder* pfft *bilder*
Vis hele sitatet...
Bilde kommer når jeg for ordnet nick på alle sammen.

Og nso, jeg er ikke helt konvertert enda. Men det skal sies, jeg stemmer for at sludge blir nFF's themesong
Sitat av nso
Jeg har aldri sett en mer tilfreds mann enn når Snegler (som riktig nok allerede liker den slags dunkemusikk) hadde fått seg en liten liter øl og fikk sette seg mellom høytalerne når den der spilte
Vis hele sitatet...
Visst faen! Ser det for meg så utrolig lett

Treffet var meget vellykket, alt gikk egentlig veldig bra!

Takk for øl og chips nso. Sorry for at jeg flusha dasstrekkeren din, jeg har fortsatt dårlig samvittighet for det.
Ja, eg må tilstå at eg likte electronicaen din bedre enn eg hadde venta.
Har i blant hørt på DJ Friendly på morrakvisten fra tid til anna; men utan om det har eg ikkje hørt på electronica i det heile.
Har du forresten tips til oss som liker sludge og er sulten på meir? Har søkt litt på dubstep forskjellige plasser, men har ikkje funne noko som eg liker halvparten så godt som den.