Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1878
jeg fikk akkurat en sms fra Tilbords kundeklubb.
Her er jeg informert om at min velkomstgave er 20% på et valgfritt produkt... Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg fikk denne sms.. i tillegg kan jeg klikke meg inn på er link med en kode med mange gode klubbtilbud.

jeg har av prinsipp i alle år nektet og kjøpe produkter og tjenester pr sms eller fra tlf selgere, mest fordi jeg vil se fysisk hva jeg kjøper.
jeg er reservert mot tlf salg gjennom Brønnøysundregistrene.
Denne sms fikk jeg fra tlf nr: 1963

etter 3minutter med google søk
finner jeg masse rar informasjon.
Tirag Holding AS eier eller har ansatte hos Tilbords kundeklubb.
Eier er en Odd S Tror jeg som har 40 næringslivsroller?.

Er dette et seriøst firma?
Har noen info om hvem eller hva dette er? seriøst?
Tilbords er et seriøst selskap. Tirag holding er eier av tilbords, dette kommer tydelig frem på proff.no. Selskapet omsetter for 200mill+ og er et seriøst selskap.

Mest sannsynlig har noen meldt seg inn i kundeklubben og skrevet inn feil nummer. Det skjer veldig ofte.

Hvorfor så skeptisk til telefonsalg og tilbud på sms? Du har jo 14 dagers angrerett uansett. Så da får du prøvd produktet. I tillegg får du ofte bedre vilkår/tilbud av en telefonselger enn hvis du kjøpt det selv på internett.
Ofte vil disse varene man kan få billig som velkomsttilbud ikke ha en førpris som det er mulig å se disse"20%" i forhold til.

Jeg kjenner ikke til Tilbords kundeklubb, men du bør i hvertfall sjekke att du ikke binder deg til fremtidige kjøp ( noe du abonerer på, og selv må passe på å avbestille hver mnd.)
Ofte er de også hypp på mail adr. og fysisk adr. slik att de og 3.parts levrandører kan spame deg herfra til hælvete.
Tilbords er nettopp blitt kjøpt opp av den mer kjente konkurrenten; Kitch'n.
Derfor er det nå opphørssalg på alle Tilbords' butikker i landet, og de prøver å selge ut varelagrene sine.

Hvorfor akkurat du har fått SMS'en vet jeg ikke. Men på mitt lokale kjøpesenter skal butikken stenge 31. Januar, så hvis du vil benytte deg av tilbudet er det kanskje lurt å gjøre det neste uke før butikkene er helt tomme for varer.
Sist endret av Molekev; 21. januar 2018 kl. 01:03.