Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2560
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok et par bumps tidligere idag, følte ingenting, sovnet tilogmed 2 timer senere.

Har visst 1g men er veldig usikker siden det er gateamf, hvor stor linje burde jeg ta som førstegangsbruker?

Også angående snorting, skal man bare innhalere forsiktig inn i nesen (igjennom et sugerør? Eller dra så hardt man klarer?
0.1-0.2g er passe nybegynnerdose.
Du skal ikke dra så hardt du klarer, tenk deg at du skal lukte på en blomst.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte også å spørre om det er mulig å sove om man doserer på morgenen
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men hvor stor er en linje på 0.1-0.2 ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Glemte også å spørre om det er mulig å sove om man doserer på morgenen
Vis hele sitatet...
Det skal gå fint å sove på kvelden så lenge du ikke redoserer utover hele dagen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvor stor er en linje på 0.1-0.2 ?
Vis hele sitatet...
Del 1g opp i 10 like store deler så ser du hvor mye 0.1g er.
Sist endret av VividReality; 8. november 2017 kl. 22:40.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av VividReality Vis innlegg
Det skal gå fint å sove på kvelden så lenge du ikke redoserer utover hele dagen.



Del 1g opp i 10 like store deler så ser du hvor mye 0.1g er.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for svar, problemet er at jeg er ikke sikker på om det er nøyaktig 1g eller litt mer (fikk visst en liten bonus)

Ett siste spørsmål, hvor lenge fra inntaket til full effekt?
Anonym bruker
"Tom Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Effekten kommer like etter inntak når du tar det nasalt.

Om du tok noen streker tidligere i dag og sovnet 2 timer senere har du noe utblandet søppel.

Husk å drikk vann regelmessig.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok ikke streker, var kun små bumps, svei noe jævlig når jeg blåste litt for hardt, amfen er hvit, og et par små rocks i den, lukter ikke mye, ingenting egentlig.
ta en kvarting. Men det kommer litt an på om du tar det i armen. Det spiller også om kvaliteten. Om speeden lukter blomster/pollen er kram og lit fuktig er 1 g. Nokk til 5 doser. Er den tørr og uten lukt kan du ta hele grammet i en gang. For da er den godt ut bøffa. Og du kan sove greit. Er den fuktig og lukter sommer kann du jo bare late som du sover.lol 😳💉😓
Sitat av Cossieking Vis innlegg
ta en kvarting. Men det kommer litt an på om du tar det i armen. Det spiller også om kvaliteten. Om speeden lukter blomster/pollen er kram og lit fuktig er 1 g. Nokk til 5 doser. Er den tørr og uten lukt kan du ta hele grammet i en gang. For da er den godt ut bøffa. Og du kan sove greit. Er den fuktig og lukter sommer kann du jo bare late som du sover.lol 😳💉😓
Vis hele sitatet...
Aha! Så tørr hvit amf uten lukt er dårlig, skal snorte det ikke i armen neinei
Har vært borti slikt utbøffa drit engang, gikk endel før den ga effekt, posen varte ikke lenge
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det sant at det første hittet med amfetamin er det beste du oppnår?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Altså første gang du bruker det?
Hvis du skyter det så er det vel det som blir sagt.
Ikke å anbefale selvfølgelig
Sist endret av NodSquad; 8. november 2017 kl. 23:53.
Pepper som ikke lukter? Sovna etter 2 timer? Merket ingen effekt?

Da er det ikke pepper. Kan være du har fått noe dårlig cola? Jeg merket hvertfall svært lite første gangen jeg prøvde kola.

Er det pepper så sier det kaboom med engang du tar en liner uansett hvor liten. Ta hele grammeren og se hva som skjer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Også angående snorting, skal man bare innhalere forsiktig inn i nesen (igjennom et sugerør? Eller dra så hardt man klarer?
Vis hele sitatet...
Jeg føler sugerør blir for tynnt. Klipp heller en papirbit som du ruller sammen til et rør (sett en teipbit på så den ikke ruller seg opp så er det lettere). Og ikke bruk seddel til å snorte med som på film da de er skitne og kan ha vært i rævva på folk for alt du vet, kan i værste fall gi deg bihule infeksjon.

Bare snorte forsiktig, poenget er å kle slimhinnene inni nesa med pulver, drar du for hardt så går pulveret bare forbi og lander i halsen. Du får det seff i deg om du drar for hardt også, men da via at det sakte drypper ned i ganen og at du svelger det, noe som er ubehagelig
til trådstarter; du lurer bla på tid til full effekt, jeg lurer da på hva slags effekt er det du forventer? det som skjer er at bronkiene i lungene dine får økt evne til å ta opp oksygen fra blodet. egentlig ett fett om du snorter eller inntar oralt

ser noen anbefaler å holde seg unna tørt pulver uten lukt, amfetamin er i seg selv lukt fritt. har en tid nå vært en del rosa pulver i omløp, som selv om variasjon, stort sett har gitt ønsket effekt. rosa fargen er rød konditor farge. 1 flaske til 1000g.

selv om du ikke skal skye amfetaminen din er det noe å hente ved å se hvordan "skudd" tilberedes, blander du pulveret ut i vann kan du se hva som løser seg opp evt ikke løser seg opp. bruker du ei pumpe og trekker opp gjennom et filter (type bomull) får du bort en del avfallsstoffer

måler du blodsukkeret ditt før og etter en justering kan du avgjøre hvorvidt det er brukt type druesukker for å øke kvanta.
Smått skummelt å lese folk anbefale 250 MG som nybegynnerdose, eller å ta hele grammet fordi de mistenker det er "dårlig amf".
Vi lever ikke i 98 lenger, lukteløs amfetamin kan være noe helt annet som kan være potensielt livsfarlig. Skjerp dere.

Mine tips:

Kjøp deg en ordentlig vekt som kan måle ned i 0,000g. Anbefaler denne: https://www.amazon.com/American-Weig.../dp/B0012TDNAM

Kjøp deg reagenstester. Disse skifter farge basert på hva pulveret du har inneholder. Jo flere typer reagenstester du har, jo mer sikker er du. Anbefaler deg å lese deg opp her: http://bunkpolice.com/

Når du har testet pulveret med reagenstester og får utslag for Amfetamin, kan du måle opp 80mg først for å se hvordan kroppen din reagerer. Hakk pulveret opp så fint som mulig, rens nesen din og sniff rolig inn. Virkningen vil komme innen max ti minutter. Om du ønsker en sterkere virkning, kan du måle opp 20-40mg og sniffe på ny.
Husk at amfetamin holder deg våken og fjerne sultfølelsen, så press deg selv til å spise litt mat underveis, drikke vann og ta pauser så du får sovet litt.

Husk også å rens nesen etter hver "session", så slipper du å ødelegge nesen din.
Og ta pauser mellom hver gang du fester på amfetamin. Det er lett å bli avhengig.
Gate amfetamin er elendig i Norge. Om du vil snorte bør du skaffe deg noe du ikke trenger å 200mg av. Prøv å løse det ut i vann istedet. Anbefaler også en god vekt.
"Gate-amfetamin i Norge er elendig?" Det kommer helt an på. Har kjøpt av tilfeldige karer, bortved Gunerius, der, den villeste pepperen ever, mange ganger. Snakker sånn sitter og spiller playstation mens man svetter vilt og ikke tar seg tid til å bytte snus på flere timer, våken i 3 døgn kun på en halvgrammer.
Har også fått ren knust paracet, så man må passe på, men ja.
Det finnes mange typer speed med forskjellig utseende og lukt og konsistens og litt forskjell på hvordan de virker også. Så man kan ikke konsekvent si at "tørr hvit speed som ikke lukter er bøff". Er en stund siden nå, men i perioder har det vært mye nettopp tørr, hvit speed, nesten lukt og smakfri i omløp. Det de kaller "rocks". Og den er veldig sterk. Men til TS: Er det skarpe kanter på klumpene og det føles "knudrete" å klemme utenpå posen (potetmel-aktig) er det nok knuste tabletter av noe slag. De svir i nesa. Føles det mer "mykt" å klemme på posen og runde kanter på klumpene: rocks.
Ps. Første gangen jeg tok speed sovna jeg som vanlig på kvelden, men når jeg våkna på morgenen vaska jeg ned hele leiligheten til han kompisen jeg var på besøk hos mens han var på jobb, men jeg mente fortsatt at jeg ikke merka noe effekt. Var bare kjedelig å se på TV...
Sist endret av Splooge999; 9. november 2017 kl. 14:01.
Hvis du sitter og svetter i 3 døgn tweaka som faen på en halving er den blandet med meth eller en RC. Altså elendig kvalitet.