Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3439
Hei

Jeg har et miksebord som jeg kjører via programmet Serato DJ, men nå har jeg bare spotify og noe gammal musikk på en hardisk. Men for å kunne laste ned musikk eller klare å få spilt musikken via Serato må jeg ha et program, nettside ect. som gjør at jeg kan få kjøpt/lasta ned den musikk. det går ikke ann på feks. programmer som spotify.

Ser at du finner mye igjennom soundcloud, men kunne tenkt meg et program som er så likt som mulig som spotify der jeg betaler bare en måneds avgift og har tilgang til den nyeste musikken som er og at jeg kan da bruke den via miskebordet. Noen som har peiling på om det finnes noe sånt som fungerer bra?
itunes :P
Neida, jeg kjøper all musikken min via Beatport.com, der er det muligheter for å finne mye fete promolåter bl.a.
Ellers er det bare å kjøre YoutubetoMP3 å laste ned låter fra youtube.
Forutenom det er vel torrentpakker med mp3 som gjelder.
Sist endret av Eyeamare; 1. september 2016 kl. 21:59.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Google Music fungerer fint syns nå jeg. Det fungerer akkurat som Spotify men med "Itunes" bakt inn, altså at du kan kjøpe enkeltlåter til odel og eie.
Finnes desverre ingen service som jeg vet om ihvertfall der du betaler en fast sum i måneden for laste ned så mange låter du vil (utenom private torrenter sider da)
Kan jo alltids rippe låtene fra for.eks Spotify via stereo mix på pcen, laste ned via torrent eller enkelt å greit kjøpe låter via beatport
Beatport som nevnt har mye utvalg av musikk av alle EDM sjangrene. Mye dritt der, men det er min personlige mening.

Selv finner jeg musikk på soundcloud av mindre artister, hidden gems er det beste når du spiller ute.

Ellers funker iTunes fett for mainstream musikk.

Kan også melde deg inn i en DJ pool som DJcity. Mye remixer du kan laste ned.