Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108380
oooooooohoohooohooo dette kan blir sykt ; )
It's gonna be awesome!!!

http://www.adrants.com/images/dance_party_weavers_coffee.jpg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg ser mentalmelt allerede har tegnet et bilde av hvordan han forestiller seg at ting kommer til å bli.

Jeg ser felix_poker i midten, luni i rosa kjole, nso heeelt til venstre, og atxbyea i bakgrunnen (under «T» og «Y» i «Party») med mindre hår enn jeg trodde.

Er m.a.o. en del jeg ikke kjenner igjen. Noen til å fylle ut?
Håper det gjentar seg om 10 år! Da jeg faktisk er gammel nok.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Til dere under 18 så kan jo Treffet i parken tidligere på dagen være aktuelt.

Der vil det jo nautrlig nok ikke være alkoholservering og dermed ingen aldersgrense.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
10 år med nFF. 10 år! Snakker vi kleskode kjole og hvitt?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Håper det gjentar seg om 10 år! Da jeg faktisk er gammel nok.
Vis hele sitatet...
Er du 8 år gammel? Når jeg var på din alder tror jeg faktisk ikke internett var funnet opp :P
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Er du 8 år gammel? Når jeg var på din alder tror jeg faktisk ikke internett var funnet opp :P
Vis hele sitatet...
What er du født i '82?
Edit: Ehh. ja, det er jo ikke et dirkete spørsmål om hvor gammel du er forsåvidt...
Sist endret av moret; 9. april 2011 kl. 13:14.
Satan, midt i eksamenstida?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Er du 8 år gammel? Når jeg var på din alder tror jeg faktisk ikke internett var funnet opp :P
Vis hele sitatet...
Han sier at han er gammel nok om det arrangeres igjen om 10 år, så det kan godt hende han er 17 år også for den del. Han er fremdeles gammel nok om 10 år
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Tias Vis innlegg
10 år med nFF. 10 år! Snakker vi kleskode kjole og hvitt?
Vis hele sitatet...
Du kommer i kjole, jeg kommer i hvitt
Sitat av staM Vis innlegg
Han sier at han er gammel nok om det arrangeres igjen om 10 år, så det kan godt hende han er 17 år også for den del. Han er fremdeles gammel nok om 10 år
Vis hele sitatet...
Åja, vi har jo forsåvidt sagt at vi ønsker å ta en fest hvert år, om dette arrangementet blir vellykket, så om han er 17 så trenger han bare vente ett år, ikke ti
Jeg vurderer å kjøre dress og skjorte med slips.
Er det hakket for "fint"?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg vurderer å kjøre dress og skjorte med slips.
Er det hakket for "fint"?
Vis hele sitatet...
En ting har jeg lært. Man er ALDRI overpyntet med dress. Kjole og hvitt derimot kan bli overkill, men dress er alltid bra.
i'll be there!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Fuck, jeg er jo bare tretten



Nei, kommer selvfølgelig.
Dette hørtes fett ut! Lurer bare på en ting (tror kanskje det stod lenger bak, men husker ikke) hvordan blir sikkerheten? Blir det innleide vakter ved inngangen som sjekker ID etc på alle som skal inn?
Sikkerheten blir på lik linje som andre uteplasser, så ja, vi må sjekke legg.
jaja ok, da får jeg vel ta turen neste år da
Hotell Thon Astoria koster vel drøyt 500; pr. natt. Ligger i litt lugubert strøk though..
Sitat av qtippz Vis innlegg
Er de noen som hvet om noen bilige bra hoteler, Komer fra sørlande hadde hvert fint, Men kjener jo mange i oslo,Men de kan da hvere bortreist,??

Kansje sete opp buss fra sørlande? Noen ider der ??
Vis hele sitatet...
Hoteller:
dette har jeg sikkert nevnt 5 ganger tidligere med kan ta det igjen;
Coch's pensjonat Supersentralt(bunnen av hegdehaugsveien) rundt 250 meter unna slottet. Noe av det billigere i byen.

Comfort Hotel Express Super-trendy hotell midt i byen. Flipperspill, partystemt personal(tror eldste er hotell-sjefen; på 24 år), rock'n'roll og ikke minst; BILLIG! Hender jeg sover over her i stedet for å ta taxi hjem liksom. Ble ferdigstilt tidlig vår i år og er et fantastisk kult hotell. Anbefales.

Hvis du kommer fra sørlandet så skal jo TimeExpressen være et flott altenrativ. Om jeg ikke tar helt feil så stopper en av linjene innom de fleste byene på turen opp fra sandefjord, det virket ihvertfall sånn forrige gang jeg tok bussen
Høres ut som dette kan bli en syk kveld! Hvor bestiller man billetter?
Sitat av adrian nor Vis innlegg
Høres ut som dette kan bli en syk kveld! Hvor bestiller man billetter?
Vis hele sitatet...
Som det står i første posten i tråden, så kommer det snart.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg ser mentalmelt allerede har tegnet et bilde av hvordan han forestiller seg at ting kommer til å bli.

Jeg ser felix_poker i midten, luni i rosa kjole, nso heeelt til venstre, og atxbyea i bakgrunnen (under «T» og «Y» i «Party») med mindre hår enn jeg trodde.

Er m.a.o. en del jeg ikke kjenner igjen. Noen til å fylle ut?
Vis hele sitatet...
jeg er han groovy fyren i midten av bildet
men well shit, jeg er 16.. wellwell, jeg er der på 15års festen håper div freaks møter opp i tox og har en fin fest
LAG TRÅD MED BILDER FOR GODS SAKE
Sist endret av drittsekken; 14. april 2011 kl. 20:13.
Takker for hotel tips.de kan bli fint !
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da skal vi ha bestillingsopplegg klart rimelig snart. Mer info kommer asap.
Siden man må være 18 kan ikke jeg komme, men LEGG UT BILDER ETTER FESTEN!!!!
Oh noes, me dont like camera.
Ser jeg et kamera der så løper jeg xD haha
appropos kamera, er folk ok med bildetagning?
Jeg tenkte hvertfall å ta med kamera.
Gruppebilde uten navn hadde vel vært fett?
Anbefaler Anker Hostel som ligger 11 minutter fra fabrikken.
koster 230 spenn for en natt på fellesrom med 8 personer.
http://www.ankerhostel.no/
Sitat av olaPola Vis innlegg
appropos kamera, er folk ok med bildetagning?
Jeg tenkte hvertfall å ta med kamera.
Gruppebilde uten navn hadde vel vært fett?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke veldig fan av å bli tatt bilde av, men såklart, ta med kamera, bare hold det unna meg
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Hvem vet, kanskje Jeg og Kingwings crew kan sette opp et lite show for underholdning?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=184915
Sist endret av Up; 16. april 2011 kl. 17:33.
Det er jo ikke værre en at man spør om det er greit at man tar bilde av personene
Evetuelt sensurere ansikt, tattooveringer ol.

For min del er det forsåvidt greit så lenge bildet ikke kan linkes opp mot nick, vil liksom ikke at mamma skal se alt "moret" har vært med på.
Ser ut til at scriptkidz over hele verden må omdefinere ordet epic etter at denne festen er gjennomført!

Tenke seg til, selveste Binärpilot + alle de andre som er satt opp som underholdning!
Gleder meg vilt!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da blir det forhåndsbestilling gjennom billettservice. Medfører en 20-30 kroner ekstra i billettavgift (dessverre, vi beklager dette men det var nødvendig for å få et skikkelig opplegg for forhåndsbestilling a billetter.) Dette gjør dog at dere kan tusle på Narvesen/7Eleven/Posten/Internett/Tlf for å få kjøpt billetter og dere vil få en ordentlig fysisk billett i hånden, noe som unødvendiggjør gjesteliste med fullt navn på osv.

Billettene vil bli sluppet iløpet av neste uke. Mer info i førstepost så snart jeg er ferdig med togtur (som medfører crap internett.)
Sist endret av Forconin; 16. april 2011 kl. 18:06.
pengejeger
Natz's Avatar
Fyller 18 30. Juni. Ingen muligheter for at jeg kunne blitt med lell ?
Sitat av Natz Vis innlegg
Fyller 18 30. Juni. Ingen muligheter for at jeg kunne blitt med lell ?
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke mulighet for det altså. Siden det er alkoholservering må man følge norsk lov, og den sier 18. MEN, du kan jo alltids bli med på treffet som holdes på dagen. Der er det ingen aldersgrense og det kommer også til å bli gøy. Regner med at det kommer litt info om dette når det nærmer seg datoen.
Sitat av Up Vis innlegg
Hvem vet, kanskje Jeg og Kingwings crew kan sette opp et lite show for underholdning?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=184915
Vis hele sitatet...
1. Få Kingwings crew på lista over artister på Freakfest 2011.
2. Masse freaks får se dere live og blir dedikerte fans som stemmer på dere i norske talenter.
4. ?????
5. Vinnere av norske talenter: Kingwings crew!
6. PROFITT
Sist endret av Turbolego; 16. april 2011 kl. 19:16.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Finalen på norske talenter er 27. Mai

1. Hvis Kingwings vinner, opptrer de på Freakfest (Som da krever at freakerne stemmer).
2. Freakfest har da Norske talenter/NM i breaking vinnere på lista over artister på Freakfest 2011.
4. ?????
5. Kingwings leverer, og underholdninga på Freakfest 2011 blir epic!
6. PROFITT

Ikke missforstå, jeg likte din plan, men den går ikke pga. datoer
Sitat av Up Vis innlegg
Finalen på norske talenter er 27. Mai

1. Hvis Kingwings vinner, opptrer de på Freakfest (Som da krever at freakerne stemmer).
2. Freakfest har da Norske talenter/NM i breaking vinnere på lista over artister på Freakfest 2011.
4. ?????
5. Kingwings leverer, og underholdninga på Freakfest 2011 blir epic!
6. PROFITT

Ikke missforstå, jeg likte din plan, men den går ikke pga. datoer
Vis hele sitatet...
Awesome!
Håper dere kommer på festen uansett om dere vinner eller ikke, dere er überfresh!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Awesome!
Håper dere kommer på festen uansett om dere vinner eller ikke, dere er überfresh!
Vis hele sitatet...
Kan si såppas at om det blir stor etterspørsel, så er det slettes ikke umulig da de fleste bor i Oslo,
og de andre kan komme inn!
Det eneste det går på, er om de andre i gruppa er med på det,
som delvis styres av om det blir betaling, da det tross alt er 7 stykker i gruppa(på totalt 13)
som betaler leie og setter mat på bordet kun av dansen.
Vi jobber meget hardt og har trent 4-7 timer vær dag i i over et halvt tiår,
og å lage et bra show krever blod og svette og ikke minst tid.

Kanskje arrangørene kunne søkt støtte for det?
Jeg synes det hadde vært dritfett å gjort det!
Sitat av Up Vis innlegg
Kanskje arrangørene kunne søkt støtte for det?
Jeg synes det hadde vært dritfett å gjort det!
Vis hele sitatet...
Jeg vil gjerne se dere på festen, men i utgangspunktet så har vi ikke budsjett til å betale noen for å hjelpe til. Dette er som sagt et dugnadsprosjekt, og vi som arrangører tar oss heller ikke en krone betalt for jobben vi gjør.

Hvor ser du for deg at vi kunne søkt om støtte til å betale for dette?
Vi kan ikke kjøpe underholdningstjenester med penger fra Frifond. Jeg tror uansett ikke det blir aktuelt for oss å søke rundt etter penger til dette. Det er ingen andre som blir lovet noen penger, og jeg ser ikke noen grunn til at vi skal drive forskjellsbehandling.
Kan noen oppdatere meg her? Hva skulle pengene evt. brukes til?
Oppdater deg selv. Les tråden.
Må jeg bestille billett? Kan jeg ikke bare kjøpe det i inngangen? Synes det var noe snakk om det tidligere i tråden.
Sist endret av twisted shroom; 17. april 2011 kl. 19:25.
Er det plass til flere vil vi selvsagt selge billetter i døra, men du er ikke garantert å få billett ved inngangen. Lokalet har begrenset kapasitet, og vi vil avveie hvor stor del av lokalet vi leier basert på forhåndssalget av billetter. Du trenger for øvrig ikke å bestille billett online hvis du ikke vil. I løpet av neste uke kan du kjøpe den på 7-eleven, Posten og Narvesen over alt i landet.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Er det plass til flere vil vi selvsagt selge billetter i døra, men du er ikke garantert å få billett ved inngangen. Lokalet har begrenset kapasitet, og vi vil avveie hvor stor del av lokalet vi leier basert på forhåndssalget av billetter. Du trenger for øvrig ikke å bestille billett online hvis du ikke vil. I løpet av neste uke kan du kjøpe den på 7-eleven, Posten og Narvesen over alt i landet.
Vis hele sitatet...
Ok, men den høres litt rar ut. Jeg regner med at kommer kanskje 200-300 personer på festen blir det ikke på en måte litt rart at de selger billetten over alt i landet?

Hva heter arrangemange/fetsen likksom? Freakfest 10 år?
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Fantastisk!
Jeg kommer!
Støtter forslag om dubstep artist/dj.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å spille MYE wonky dubstep, gled dere!