Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Så, hvilken dato passer best?
15 oktober 29 26,61%
17 oktober 24 22,02%
22 oktober 21 19,27%
23 oktober 25 22,94%
24 oktober 19 17,43%
29 oktober 27 24,77%
30 oktober 50 45,87%
31 oktober 37 33,94%
Flervalgsavstemning Stemmegivere: 109. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  121 9029
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Hva sier folk at vi etterpå drar til opera bar ? Er kun ca 2-3 minutter å gå fra peppes, og jeg kan ordne billig bar , og bord reservasjon.
Vis hele sitatet...
Huff, fjotisfaktooor! Men ok da, jeg er med
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hehe, I see

Vel, jeg har flerårig erfaring fra barnehage, såååååeee

Når kan du møte da, sånn tidligst?
Vis hele sitatet...
Tidligst er 16.30.
(kan kanskje ordne med barnevakt, men det tar jeg dersom det blir aktuelt)
Sist endret av Veggen; 15. oktober 2010 kl. 18:17.
Kan vi ikke rette oss etter barnefarens ønske å si 16:30 ved trafikkanten, da? Hva sier dere andre? moret?
EDIT: Sikter til planleggingen av puber vi skal på etterpå.
Litt av poenget er vel å avslutte treffet når ølsalget stenger (eller annet forhåndsbestemt tidspunkt), slik at de som har andre planer/ikke drikker ikke går glipp av noe "offisielt." Ikke at jeg har noe imot å drikke øl etterpå, men å planlegge hvor og når i samme tråd strider litt imot den åpne og inkluderende policyen, der alle er velkommen og alder bare er ett tall.
Spesielt med tanke på de 13åringene som prøver å overtale sine foresatte til å få dra.
Sist endret av Mith; 15. oktober 2010 kl. 18:20.
Sitat av Mith Vis innlegg
EDIT: Sikter til planleggingen av puber vi skal på etterpå.
Litt av poenget er vel å avslutte treffet når ølsalget stenger, slik at de som har andre planer/ikke drikker ikke går glipp av noe "offisielt." Ikke at jeg har noe imot å drikke øl etterpå, men å planlegge hvor og når i samme tråd strider litt imot den åpne og inkluderende policyen, der alle er velkommen og alder bare er ett tall.
Spesielt med tanke på de 13åringene som prøver å overtale sine foresatte til å få dra.
Vis hele sitatet...
Ser poenget ditt

Når det er sagt hadde min lillesøsters klasse nylig revyfest på opera bar, der de hadde en attenårsavdeling, og en avdeling uten alkoholsalg (bare enkelte av festdeltakerene var myndige). De selger jo også alkohol på Peppes.

Men ja, jeg ser poenget

Ang. ølsalg kan man vel bare handle dagen før?
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Huff, fjotisfaktooor! Men ok da, jeg er med
Vis hele sitatet...
nja, er forsåvidt 20 års aldersgrense på lørdager @opera bar , men det kan vi fikse for oss dødelige
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Ser poenget ditt

Når det er sagt hadde min lillesøsters klasse nylig revyfest på opera bar, der de hadde en attenårsavdeling, og en avdeling uten alkoholsalg (bare enkelte av festdeltakerene var myndige). De selger jo også alkohol på Peppes.

Men ja, jeg ser poenget

Ang. ølsalg kan man vel bare handle dagen før?
Vis hele sitatet...
Ja, for all del. Ølsalget var bare ett forslag for da rekker man alt, både handle, komme seg hjem, dusje og stikke på vors i åtte-draget.
Hovedpoenget er at det er lettere å slippe poden på peppes klokka 4 hvis man vet at det er slutt klokka 6 og at folkene max blir salongberuset.
Det er ett litt bedre argument enn at man drar på peppes i 6tia og kommer hjem når de andre har bestemt seg for å dra videre på pub.
Jeg vet du ser poenget, bare understreker det for de som evt. ikke gjør det
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Kan vi ikke rette oss etter barnefarens ønske å si 16:30 ved trafikkanten, da? Hva sier dere andre? moret?
Vis hele sitatet...
Jeg jobber på lørdager. Er ikke ferdig der før en time seinere. Men, dere kan jo såklart begynne uten meg Jeg joiner bare litt seinere jeg, funket fint forrige gang Sosialdemokrati liksom....
Så 16:30 er en deal fra min side.
Jeg kan begynne å tigge tlf-nr. allerede da, så vet jeg hvor jeg finner dere. PM er åpent...
Sitat av ranvik Vis innlegg
min erfaring fra treffer nff (private) er ALDRI ta med kone/unger for det er MYE rare folk her, eks meg.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg håper virkelig du snakker akkurat sånn som du skriver
Sitat av Semjuel Vis innlegg
Ja, jeg håper virkelig du snakker akkurat sånn som du skriver
Vis hele sitatet...
Du aner ikke...
Er det bestemt noe dato enda? Ser det er 30. oktober som dominerer voten ... Mulig jeg kan komme, får se det litt ann. Muligens jeg får dratt med meg Slurpeedelic også, sånn som sist... Skal følge litt med på tråden, virker interessant i hvertfall!
Sitat av Gisse Vis innlegg
Er det bestemt noe dato enda? Ser det er 30. oktober som dominerer voten ... Mulig jeg kan komme, får se det litt ann. Muligens jeg får dratt med meg Slurpeedelic også, sånn som sist... Skal følge litt med på tråden, virker interessant i hvertfall!
Vis hele sitatet...
Ser ut til å bli 30, ja

Kult om du (og Slurpeedelic) kommer!
Hm... Jeg er på østlandet for tiden, kansje jeg skulle ta meg turen og.
#D4AF37
moret's Avatar
Trådstarter
Sitat av FuzzT Vis innlegg
Hm... Jeg er på østlandet for tiden, kansje jeg skulle ta meg turen og.
Vis hele sitatet...
Do it! *titegn
Jeg, Kommunisten og en som har lurka rundt på forumet i et par år uten bruker joiner most likely
Om bare halvparten av de som har stemt kommer, blir vi ganske mange.
Så bare for å få det bekreftet, det blir Lørdag 30. Oktober kl 16.30?
Høres bra ut for min del. Nå gleder jeg meg.
Vi noen ta ansvaret for å lage en poll (kommer du på treffet: ja/nei), så vi ser hvor mange vi blir? Så kan vi eventuelt bestille et bord på peppes/dolly?
Kan 29. og 30. oktober
Reinert med beine !
griped's Avatar
Hmm, hadde vært går å blitt med, men må kjøre i ca 5 timer før jeg er i Oslo, så spørs om det blir verdt det..
Sitat av griped Vis innlegg
Hmm, hadde vært går å blitt med, men må kjøre i ca 5 timer før jeg er i Oslo, så spørs om det blir verdt det..
Vis hele sitatet...
Det er verdt det, lett
For de som vill være med på treff, er det nå laget en poll. Så om du har tenkt deg på treff, si i fra her, så får vi en bedre oversikt over hvor mange som kommer.