Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  218 12863
Sitat av Stikken Vis innlegg
Haha, genialt sammendrag av kvelden!

Denne kvelden gjentaes!

Gjett hvem som kommer ut av dassen ?
Vis hele sitatet...
Stakkars Ondskap hadde ikke godt av russerspriten til Turbolego.

Virkelig morsomt å bli kjent med personene bak nicket, anbefaler alle og enhver å komme på neste treff, eller arrangere sitt eget.
Trådstarter
Jeg kan bekrefte at dette her var en suksess, enkelte va en smule mer dritings enn andre... Men-men
Hørtes ut som en suksess, skjemmes over å ikke kunne komme.
Neste gang er det action jackson, tar med tresprit og "Murloc", kommer til å bli en ny
night to remember
Sitat av Elemental Vis innlegg
Stakkars Ondskap hadde ikke godt av russerspriten til Turbolego.

Virkelig morsomt å bli kjent med personene bak nicket, anbefaler alle og enhver å komme på neste treff, eller arrangere sitt eget.
Vis hele sitatet...
Haha, ble nok litt før mye sprit å vin på mæ
faen, det va det æ sa, ØL e tingen

Men det va jo utrulig fett møte da! Hyggelige folk å godt humør:P
Å enda fetere at Masi hadde leilighet å greier
Faen jeg sitter enda i trondheim jeg Men som Deven sier så stiller vi sterkt neste gang"!! Flere bilder btw!
Håper på treff snarest
Høres ut som kjempe kveld.
Bra initiativ Masi.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Hva med å ta ett lite uoffesielt treff til helga, bare dra ut og spise litt og ta oss en øl?
Hadde vært utrolig kos, men er ikke sikkert jeg kan da
skal kanskje i bryllup -,- men DER er det iværtfall ØL:P
Trådstarter
Så du tar sjangsen på enda ett treff? Sist gang gikk d jo litt hard for seg for din del.
Masi gidder du sende PM om du mekker nytt treff? Har ferie om en uke, så er ganske lledig fremover og nekter å miste enda et treff :P
Sitat av Masi Vis innlegg
Så du tar sjangsen på enda ett treff? Sist gang gikk d jo litt hard for seg for din del.
Vis hele sitatet...
Haha, ja... menne, skal trappe litt ned på drikkinga:P var jo bare jeg å stikken som drakk nesten, dere bare shotta litt da:P
Dere burde jo kommet dere til riddu, her drikkes det og det hadde vært ekstra koslig med nFF medlemmer å snakke med.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Dere burde jo kommet dere til riddu, her drikkes det og det hadde vært ekstra koslig med nFF medlemmer å snakke med.
Vis hele sitatet...
har ikke råd =/ skal på døgnvill * spare spare * x)
Sitat av Ondskap Vis innlegg
har ikke råd =/ skal på døgnvill * spare spare * x)
Vis hele sitatet...
Hva med at vi nFF geeks treffes der da?
Trådstarter
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hva med at vi nFF geeks treffes der da?
Vis hele sitatet...
Når er døgnvill da?
28-29 august hvis jeg husker rett. Jeg skal nok også på lørdagen, fredagen er det bare Timbuktu som er verdt noe. Men lørdag blir dagen
Trådstarter
For dere som savner ett nytt treff, så kan jeg fortelle at vi har snakket om ett treff i begynnelsen/midten av august, siden da begynner folket å komme tilbake fra ferie og greier.
helst før 17.aug for min del. Sånn tidlig aug passer meg bra. Men skal vel få det meste til og passe
Fyk til hellas (pådramegsvineinfluensa)
Trådstarter
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Fyk til hellas (pådramegsvineinfluensa)
Vis hele sitatet...
For all del, sånn hvis du for dæ svineinfluensa... Så bli nu kvitt den før du stiller opp nerdetreff :P
Skal forøvrig gjøre mitt for at freakene jeg kjenner(irl) her stiller!
Hvis det er tidlig august kan jeg nesten bli med . Men er litt skeptisk.
Sist endret av Melodrama; 24. juli 2009 kl. 23:32.
Trådstarter
Sitat av Melodrama Vis innlegg
Hvis det er tidlig august kan jeg nesten bli med . Men er litt skeptisk.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er du skeptisk?
Jeg er med uansett, hvis det blir drikking etterpå slenger jeg meg også med på det (:
Sist endret av Defqon; 25. juli 2009 kl. 04:57.
regn med meg også
Kan ikke love noe, men det er mulig at jeg stiller opp igjen.
Trådstarter
Det er bra å se at folk er interresert :P

Drikking kan jeg nok love at det blir... Blir vel som sist gang, men bare at denne gangen så drar vi ikke ut til tomasjordnes, men kjører en liten fest på øya isteden for....
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bumper på denne da de sier det var planlagt et at de ville holde et nFF treff rundt midten av august. Blir det noe av dette? Er folk intereserte i dette?

ztaale, atx dere bor jo ikke så langt unna så regner med dere hiver dere i bilen og bli med om det blir til noe?
Er det noen som har tenkt å ta intiativet til å arrangre noe her?
atx bor nå midt i heiteste søringkukland og jeg bor i Finnmark..

Jeg hopper faen ikke i noensomhelst bil for å kjøre i 5-6-7-8 timer ned til Tromsø for ett treff, hells no! :P

Dog, mulig jeg er med om det blir noe lignende under døgnvill helga
yo, datt innom dette forumet forleden og har funnet en del intressant og nyttig informasjon her, synes også at en del av folka her inne virker rimelig oppegående.

Bodd i tromsø i 2 år nå og er sikkert med på treff
Trådstarter
Ja, akkurat nå så har det vært mye rart som har skjedd, så jeg har ikke fått tid til å arrangere ett nytt treff, men jeg skal ta og gjøre noe med det snart.

Mest sannsynlig i begynnelsen av September
Sist endret av Masi; 21. august 2009 kl. 20:25.
▼ ... noen uker senere ... ▼
tjaa... Jeg er med så lenge det ikke er neste helg!!
Hva med en gang denne uka?
Ja, jeg har tenkt på denne helga/neste helg...
NESTE HELG!
Sitat av Masi Vis innlegg
Ja, jeg har tenkt på denne helga/neste helg...
Vis hele sitatet...
Blir vi å dra til deg etter en eventuell pizza da?
Sitat av Elemental Vis innlegg
Blir vi å dra til deg etter en eventuell pizza da?
Vis hele sitatet...
Ja, det blir vel ett par rolige pils å sånt hos meg ja. Men tror vi skal begrense det litt denne gangen, at det ikke blir så seint. Sist gang va jo den ene fullere enn den andre å ondskap toppa lista (hehe)...
Sitat av Masi Vis innlegg
Ja, det blir vel ett par rolige pils å sånt hos meg ja. Men tror vi skal begrense det litt denne gangen, at det ikke blir så seint. Sist gang va jo den ene fullere enn den andre å ondskap toppa lista (hehe)...
Vis hele sitatet...
Helt greit for meg, men skal vi prøve å lage en liste over folk som møter opp da? Jeg er garantert med denne helgen ihvertfall
Jeg er også ledig denne helga, neste helg er det en mulighet at jeg skal til oslo på prognation.
denne helga ble litt kort varsel, jeg er med neste helg om den er da.
Jeg er definitivt ikke med førstkommende helg. Er i Oslo til mandag. Men jeg er SÅ med om det blir neste helg. Drar dere uten meg begynner jeg og gråte Og det vil dere vel ikke ha på samvittigheten?
Sitat av Masi Vis innlegg
Ja, det blir vel ett par rolige pils å sånt hos meg ja. Men tror vi skal begrense det litt denne gangen, at det ikke blir så seint. Sist gang va jo den ene fullere enn den andre å ondskap toppa lista (hehe)...
Vis hele sitatet...
Kan du trygt si :P

Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg er definitivt ikke med førstkommende helg. Er i Oslo til mandag. Men jeg er SÅ med om det blir neste helg. Drar dere uten meg begynner jeg og gråte Og det vil dere vel ikke ha på samvittigheten?
Vis hele sitatet...
Jeg kan heller ikke komme førstkommende helg, og dere vil vel ikke ha TO stykker på samvittigheten? =/


Men neste helg, jahhm... jeg er klar
Neste helg kan det være en stor sannsynlighet for at jeg joiner ;O

Men, virker jo egentlig som en evig stor pølsefest det her egentlig :'D
Er det seriøst ingen jenter ifra Tromsø på nFF? ;O
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Kan du trygt si :P



Jeg kan heller ikke komme førstkommende helg, og dere vil vel ikke ha TO stykker på samvittigheten? =/


Men neste helg, jahhm... jeg er klar
Vis hele sitatet...
Faktisk 4 hvis vi regner med Etse, da regner jeg med at det blir neste helg da.

Murloc, Ondskap og Etse er med og tydeligvis blackkoz(ellns)! Jeg er en smule usikker, Defqon er muligens borte. Masi og Turbolego?

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Neste helg kan det være en stor sannsynlighet for at jeg joiner ;O

Men, virker jo egentlig som en evig stor pølsefest det her egentlig :'D
Er det seriøst ingen jenter ifra Tromsø på nFF? ;O
Vis hele sitatet...
Det var da en jente forrige treff, som etter jeg fikk med meg sov over hos masi
Sist endret av Elemental; 16. september 2009 kl. 20:16.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Det var da en jente forrige treff, som etter jeg fikk med meg sov over hos masi
Vis hele sitatet...
Hmm... Tror hun satt på med samme bil som meg, Stikken og Turbolego:P Vist jeg ikke husker helt feil... Men, så var det da ikke så mye jeg husker:P
Jeg er ikke borte, jeg er med :>
Ok, en liten oppsummering:
Lørdag 26. Sep klokka 20:00 på Jonas?

Med:
- murloc
- Ondskap
- etse
- Defqon
- Balseball
- Masi

Kanskje:
- Elemental
- Blackkoz

Så har vi:
- Daeven
- mrFreak
- Melodrama
- uncle_sylvert
- Guffan
- Stikken
Som tidligere har meldt intresse for ett nytt treff, hadde vært fint om dem bekrefta/avbekreftet deltagelse.
Jeg er bare med på Yonas, skal til dama seinere på kvelden
men denne gangen må vi vel bestille mere pizza :P


:O Er ikke Turbolego med denne gangen ? =\
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Jeg er bare med på Yonas, skal til dama seinere på kvelden
men denne gangen må vi vel bestille mere pizza :P


:O Er ikke Turbolego med denne gangen ? =\
Vis hele sitatet...
han har vel ikke sagt hverken ja eller nei. Noen av dere som kjenner han får poke han.
Sitat av etse Vis innlegg
han har vel ikke sagt hverken ja eller nei. Noen av dere som kjenner han får poke han.
Vis hele sitatet...
Turbolego får besøk av familie etc. den helga deter treff, så han kommer ikke. Snakket med han i ste