Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11018
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kn^tte: Ikke umulig har venninna di med seg mobil?

Angående antall éngangsgriller; jeg er litt skeptisk til det ambisiøse antallet «2-3» som BomberMan foreslo, i tillegg: Hvordan vet vi hvem som tar med grill?

Jeg kan stille med grillmat, finner tak i en oppskrift eller to, og spanderer på den/de jeg får låne hos.

Såh: Hvem tar med seg engangsgrill?
Sitat av Jonta Vis innlegg
kn^tte: Ikke umulig har venninna di med seg mobil?

Angående antall éngangsgriller; jeg er litt skeptisk til det ambisiøse antallet «2-3» som BomberMan foreslo, i tillegg: Hvordan vet vi hvem som tar med grill?

Jeg kan stille med grillmat, finner tak i en oppskrift eller to, og spanderer på den/de jeg får låne hos.

Såh: Hvem tar med seg engangsgrill?
Vis hele sitatet...
Kan godt ta med en engangsgrill, såklart med whitelist enabled
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Ordner en engangsgrill jeg også.
Hmm, skal se om vi har en engangsgrill i morgen btw: jeg kommer til rett tid alikevell! Fant en annen buss jeg kan ta Tar med noen Pølser (+lompe) og Ketchup

Prekas i mårra!
Sist endret av GreenRay; 20. august 2011 kl. 22:46.
Sitat av Jonta Vis innlegg
kn^tte: Ikke umulig har venninna di med seg mobil?

Angående antall éngangsgriller; jeg er litt skeptisk til det ambisiøse antallet «2-3» som BomberMan foreslo, i tillegg: Hvordan vet vi hvem som tar med grill?

Jeg kan stille med grillmat, finner tak i en oppskrift eller to, og spanderer på den/de jeg får låne hos.

Såh: Hvem tar med seg engangsgrill?
Vis hele sitatet...
Hun har mobil ja, så om vi skulle bli litt sen evnt. noe annet. Kan jo noen sende PM med mobilnr. ?
Jeg har en shitloads med pølser som jeg drar med meg. Fint hvis noen tar med pølsebrød eller lomper!
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Jeg har en shitloads med pølser som jeg drar med meg. Fint hvis noen tar med pølsebrød eller lomper!
Vis hele sitatet...
Får se hva de har på coop obs Kan sikkert ta med brød/lomper, om det er flere som føler for å ta med noe er det fritt fram altså
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Får se hva de har på coop obs Kan sikkert ta med brød/lomper, om det er flere som føler for å ta med noe er det fritt fram altså
Vis hele sitatet...
Genialt! Jeg har seks pakker pølser, men ikke ei krone til pølsebrød.
Etter 2 dager med Pstereo og drikking tror jeg det er på sin plass å skippe både drikking og spising (er fortsatt kanakas i skrivende stund), men jeg møter opp! Bor ikke langt i fra Ila-parken, så hadde vært greit om noen mer ansvarlige hadde PM'et telefonnummer om jeg ikke skulle finne dere umiddelbart.

Snakkes.
Jeg og fruen tar toget 13.10 mot trondheim og henger der til treffet kl 17.30.
Ring meg hvis noen vil henge seg på før treffet. 98079001
Er det anbefalt å ta seg et par å tjue blåvalium før en drar på et så skummelt arrangemang?
Kos dere freaks! Ser ut til at værgudene er på deres side i dag også. Krysser fingra for dere så været holder seg ut dagen

Edit: hvorfor har dere lagt det på en søndag? Just wonder. Ser at noen av dere skal drikke.
Sist endret av stagg; 21. august 2011 kl. 12:50.
Haha!
Er ikke skummelt i det hele tatt! Vil tro de aller fleste egentlig er helt vanlige folk.. Jonta er ihvertfall ikke skummel.. ikke tsunami og kimbobo heller.. (de eneste herfra jeg har truffet (som jeg vet om!))
Sitat av nZaal Vis innlegg
Haha!
Er ikke skummelt i det hele tatt! Vil tro de aller fleste egentlig er helt vanlige folk.. Jonta er ihvertfall ikke skummel.. ikke tsunami og kimbobo heller.. (de eneste herfra jeg har truffet (som jeg vet om!))
Vis hele sitatet...
Sisst jeg var på treff var ALLE normale jeg sto utenfor Peppes å speidet etter folk som kunne se ut om freaks... så kom jonta og hentet meg
Sist endret av GreenRay; 21. august 2011 kl. 13:07.
Æsj, jeg har ikke mulighet til å møte opp i dag.
Satser på bedre tid og et nytt treff i nærmeste fremtid!
Noen som kan PM-e nummeret sitt? Mulig jeg blir sein.
Sitter på torget nå, se etter en med gul tskjorte og en med svart hatt ^^
Sitter på torget selv men ser ingen hatter eller gule t-skjorter. Kan noen hjelpe begrense søksområdet?
Helvette, glemte dette helt jeg :P
Takk for et trivelig treff folkens!
Takk for et trivelig treff ja hadde det kjempemorro! Ser frem til neste gang
Beklager at jeg ikke kunne møte i dag, hadde bryllup som jeg måtte filme i.
In the kitchen
muRit's Avatar
Jeg hadde sånn halvveis vurdert å dra, bor 15 min unna med buss, men familien skulle plutselig ta seg en spontantur på restaurant der jeg måtte være med. Neste gang!
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Trådstarter Donor
En meget vellykka sosial sammenkomst, om jeg får si det selv. Jeg inviterer på kalas neste gang, da forventer jeg det samme selskapet og en del nye.
Jævlig kult treff; pølser og Spice Girls. =D
til alle dere som måtte lure: appelsinpæreeplegutten fant riktg buss hjem til tiller Gleder meg allerede til neste gang, og tusen takk for turen hjem igjen kimbobo
Trivelig kveld tross formen og været, håper det ikke blir ekstremt lenge til neste gang det festes eller feires - offisielt eller ikke
Håper det er noe lignende om en 3-4 år
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Flott treff ja. Tusen takk til CaCO3.Siri og BomberMan som lot oss overta leiligheten deres en stund.

kriscodian: Vel, vi har et treff planlagt rundt 27. mars 2013, men hvorfor ikke før? Alder? (Vi har hatt med ganske unge folk før) Sted? (Trondheim er ikke den eneste plassen man kan ordne treff)
fantastisk treff ! storkoste meg med sosiale folk hele kvelden
litt skummelt og tenke på at jeg skulle treffe en gjeng med fremmede fra internett, men dette gikk for over gleder meg til neste treff!
kan ikke si at jeg angrer på at jeg dro 1,5 time med tog for og komme fram
Herlig treff, er brisen enda c:
Fant dere ikke og sendte melding til Jonta.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Fant dere ikke og sendte melding til Jonta.
Vis hele sitatet...
Synd

Når kom du/dere? Vi dro inn da regnet startet litt utpå kvelden, men inntil da skulle det ha vært relativt enkelt å observere oss i Ila-parken.

Jonta svarte ikke meg heller da jeg ringte, så han hadde vel ikke volum på mobilen. Vi sjekket derimot tråden noen ganger i tilfelle det kom flere poster fra sentkommere.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
kn^tte: Har ikke fått noen melding fra deg, og jeg sendte deg riktig nummer :/
kanskje jeg skrev feil, sendte fra venninnen min sin tlf. :/
Kom desverre ikke som lovt... Fikk legetime idag, og måtte dra hjem til fastlegen...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Snublet over bildene jeg tok på treffet idag, slenger de ut her for å friste andre freak til å ta turen innom neste gang

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/IMG_8390.jpg

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/IMG_8389.jpg

http://i722.photobucket.com/albums/ww222/GreenRay/IMG_8391.jpg