Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 806
Hey, jeg føler meg alltid godt mer synlig (og skyldig ) når jeg vandrer forbi tollerne på grønt. Uansett om jeg har med noe ekstra eller går tomt. Tips til hva en bør gjøre for ikke å bli plukka ut? Eller hva en bør gjøre? Hva ser de etter?
Jeg ser de i øynene og gir de et nikk med hodet
Ta på deg genser med bamse på og babyblå bukser så det ser ut som at du ikke vet hva grønt er en gang
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg ser de i øynene og gir de et nikk med hodet
Vis hele sitatet...
Det er vell den enkleste måten og bli stoppet på
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Det er vell den enkleste måten og bli stoppet på
Vis hele sitatet...
Hvis det ikke funker for deg så bør du kanskje gå i deg selv
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Det er vell den enkleste måten og bli stoppet på
Vis hele sitatet...
Ikke skjedd enda. Men har du lange dreads og hempklær er det kanskje ikke beste måten.
Trådstarter
2 0
Hva gjør dere som aldri blir stoppa?
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg ser de i øynene og gir de et nikk med hodet
Vis hele sitatet...
Dette. Aldri blitt stoppet og flyr mye
Sitat av Narren79 Vis innlegg
Hva gjør dere som aldri blir stoppa?
Vis hele sitatet...
Går med henda i lomme samtidig som jeg plystrer og nynner og ser ut i lufta og opp i taket. /joke

Ser aldri på tollerne bare går slik jeg alltid går. Men nå er jo det verste som kan finnes i min bagasje kanskje en ekstra flaske smilejuice eller kjøpesprit. Så jeg får jo aldri over hvilepuls heller, fordi det blir lite til ingen konsekvenser av å bli stoppet.

Om jeg hadde hatt en halvkilo pulver opp i bakdøra hadde jeg sikkert ikke klart å gå slik jeg alltid gjør fordi konsekvensene av å bli stoppet ville vært fengsel og jeg ville nok skyldig ut langveisfra.