Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1793
heisann. har ei plante på nesten 20 cm. men den har ikke starta og blomme enda.altså ingen buds.. men hvis jeg legger den i 70% sprit og senere fjerner spriten blir det noe røykbart?
Er ganske sikkert på at det ikke går
Eneste måten den kan bli "røykbar" er vel om det er en hun-plante
Sist endret av Munchies; 21. desember 2011 kl. 01:42.
hmm mener jeg har lest noe om aceton greier? aceton er jo nesten samma som sprit :P leste det på flashback står sikkert mye bullshit der
Er ikke 100% sikker men Tror ikke det er mulig
Eneste tingen jeg vet man kan gjøre med weed + alkohol er det her: http://www.youtube.com/watch?v=MLsyYxGBFgw
Du vil kun få effekt om det er hun-plante, måten du sjekker om det er hun eller han kan du lett googel deg fram til.
Hvis du ikke røyker buds, men blader og stilker vil du mest sannsynelig få vondt i hodet og bli dårlig.

Tror nok du må dra fram tlf og lette på ræva hvis du skal bli fjern i natt
nja jeg har værtfall lagt planta oppi litt sprit,kommer med resultat senere. men kan ikke krite noe bønne før 23-24 desember.man må jo ha god bønne på juleaften
Det vil ikke fungere, siden cannabisplanten ikke begynner å utvikle THC skikkelig før i blomstre-stadiet.

Det finnes kanskje veldig små mengder, men trolig ikke noe du vil merke noen rus av.
Sitat av drugster92 Vis innlegg
heisann. har ei plante på nesten 20 cm. men den har ikke starta og blomme enda.altså ingen buds.. men hvis jeg legger den i 70% sprit og senere fjerner spriten blir det noe røykbart?
Vis hele sitatet...
20 cm er ingenting. Det er heller ikke høyde du skal tenke på.
Hvor lenge har du latt den gro? En cannabidplante trenger MINIMUM 60dager på å bli ferdig, og da snakker vi autoflower strain(som du ikke har) og scwære lamper.
Om du forteller litt om oppsettet ditt og hva du har gjort hitil, eventuelt poster et bilde eller to, så skal jeg gi deg videre tips.

Og nei, du skal ikke legge den i sprit og "fjerne" spriten senere; det blir ikke noe røykbart av dette. Du kan eventuelt kjøre en butan-utvinning, men det er ikke akkurat noe jeg anbefaler.
¨
Edit: srry for skrivefeil, jeg er litt på druen.
Sist endret av moret; 21. desember 2011 kl. 03:32.
En Cannabis plante som enda ikke har startet blomstringsfasen vil ikke inneholde noen cannabinoider ettersom dette er noe som utvikles under blomstring.
Og du vil i hvertfall ikke ende opp med noe røykbart om du legger den i sprit?! Jeg skjønner ikke helt hvordan du har kommet på den tanken engang.
Hvis det er en ekstrasjon du tenker på, så vil du ikke ende opp med noe annet en klorofyll i ekstraktet ditt om du bruker sprit eller andre ikke-polare løsemidler, så jeg ville heller anbefalt å la planten blomstre ferdig før du i det hele tatt prøver å ruse deg på den.
Tror egentlig du burde ta og lese hvordan man dyrke, hva slags utstyr man trenger er og hele prosessen til cannabis før du begynner og dyrke.