Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1102
Hvor i verden utenom India og Nepal finner man viltvoksende Cannabis Sativa?

Forresten: Jeg er ny på forumet, hei!
Hei og velkommen.

Cannabis finnes i den norske floraen. Den reproduserer seg ikke av selv, men det finnes eksemplarer hvert år. Dette er mye pga. at det brukes cannabisfrø i fuglefrø (+ hobbygartnere selvfølgelig )

Ellers vokser vel cannabis i store deler av midtøsten og Asia. Hvordan det egentlig?
Jeg lurer egentlig på noe av det samme, hvor produseres de beste cannabis plantene og hvor stor forskjell har det på rusen og sånt?
InsomniA: Det du spør om er et ganske stort og infløkt tema. Det er vanskelig å si sikkert hvor cannabis man kjøper her i Norge kommer fra, selv om man kjenner til noen store smugleruter.
Ang. forskjell på rusen et cannabisprodukt gir avhenger det av så utrolig mange faktorer at det er komplett umulig å si på forhånd. Cannabisprodukter fra strainen Indica er kjent for å gi en mer sedativ rus, mens cannabisprodukter fra strainen Sativa skal gjøre deg mer "høy". Utenom dette avhenger ruseffekten av THC-konsentrasjon i produktet, inntaksmåte, brukers toleranse, sett pog setting osv.
daf
daf's Avatar
Trådstarter
28 0
Sitat av felix_poker
Hei og velkommen.

Cannabis finnes i den norske floraen. Den reproduserer seg ikke av selv, men det finnes eksemplarer hvert år. Dette er mye pga. at det brukes cannabisfrø i fuglefrø (+ hobbygartnere selvfølgelig )

Ellers vokser vel cannabis i store deler av midtøsten og Asia. Hvordan det egentlig?
Vis hele sitatet...
Takk for svar, skal på backpacking i oktober så jeg lurte på om jeg kom over noe ser du..
Men finnes det potente hunnplanter som produserer thc, voksende vilt i Norges land?
Det er ven endel steder de vokser "vilt". Dvs. at noen har plantet de der.

Men som felix_poker sa, det er jo noen frø i noen former for fuglemat og litt diverse.