Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1173
Heisann,

Lurte på om noen som har tips til hvor jeg kan få tak på Stack,
Før var det ren planke kjøring og bestille fra utland, Men tror Snuten har sett seg lei av alle forsøka mine i det siste på og få det inn til landet *Ler* Så hvis noen har tips til anskafelse hadde jeg vært takknemelig.
Selges lovlig over disk i Sverige!

Stack er for pingler. mye bedre og trene seg mindre =)
Trådstarter
64 2
Ler, hvem snakker om og bli mindre,
Er mer det og kunne yte mer, ephedrin blir litt drøyt, Stack er
Genialt,
med tanke på at stack er alvorlige slankepiller.
Skal du yte mer har du Kreatin!
Trådstarter
64 2
[COLOR=DarkSlateGray]med tanke på at stack er alvorlige slankepiller.
Skal du yte mer har du Kreatin![/COLOR]


KAN ha en slankende effekt, Men derav et heisdundrene oppløft i form av våkenhet og ytelse, Hvordan virker det?

Efedrin stimulerer frigjørelse av signalstoffene adrenalin og noradrenalin i kroppen. Dette fører til øket stoffskifte, høyere blodtrykk og stimulasjon av sentralnervesystemet. Stack brukes av mange som slanke midel siden en av bivirkningene er at du kan miste matlyst,

Selv har jeg brukt Kreatin i alle år, Kreatin er Veldigt bra til sitt, Men jeg har overhode ingen planer om og bruke Stack i Trenings/slanke sammen heng, Det er mer de sene kvelder på byen som tar på
stack som selges på svinesund inneholder ikke efedrin, dette er den nye lovlige eu versionen uten..