Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1234
Har fått med meg att alt i Polen koster 1/10 del av det det koster i Norge.
Tenker meg til at cannabis da koster rundt 10 - 20 norske riksdaler, men er det lett å finne en dealer rundt i Polen, nærmere bestemt Auchwich(Stavinga blir noe annet)
1g cannabis koster cirka 30-45,- kr.
Men dere blir sikkert lurt og betaler 70,-
(lenge leve Polen)

Om det er lett å finne en dealer?
Heller nei.. men jeg ville ha forhørt meg litt med hotelets yngre personalet.

Jeg antar at du skal dra med Hvite busser.
Trådstarter
72 0
Mhm! Skal dra med Hvite busser, og jeg gir faenmeg ikke 70 kroner for 1g cannabiz der nede, så blir nokk mye pruting + mye tjall

Men vet noen om man drar fra hjemstedet sitt til Polen, og tilbake til hjemmstedet sitt med buss ??
eller om man må ta fly noensteder/stor sjangse for å bli stoppa i toll og busta med mindre man har tjallet på seg?

noen som vet om det finnes noen sjapper der nede hvor dem selger tøffe piper/vannpiper ?
Hvordan du reiser vill du få nærmere beskjed om av klassestyreren din når den tid kommer.

Slike butikker du henviser til finnes nok, men om du finner dem er en annen sak.
Jeg ville sett litt rundt i bakgater.

Prøv heller å få med deg litt av det som finnes i Polen fram for å ruse deg som ett svin.
Bruk heller pengene på en kartong med røyk som for tiden ligger på 110,- kr stk.

Problemer du kan havne i når du krysser grensen mellom Polen\Sverige, Sverige\Norge og Polen\Tyskland på grunn av litt billig cannabis er virkelig ikke verdt det.
Var i polen med hvite busser i fjor, dere tar buss alle steder, til og fra alle KZ og til alle hoteller..
Du kommer nok til å bo i Krakow når du skal besøke Austwitzh(!?).
Det kommer inn en del tollere når du reiser mellom de forskjellige landene, og da er det ofte nokså sure, bevæpna tollere.
Bussjårføren vår snakket noe om at disse tollerne kan be bussen kjøre inn i en slags garasje hvor den blir scannet, men i og med at han køddet med det meste, tror jeg det også var nokså kødd.

Men ett lite tips er og ikke skryte av det til nye venner der nede. Dere reiser nok med andre klasser, og sånne ting sprer seg raskt, og da kjører bussen rett til tollen, og det venter kraftige restriksjoner.
Så røyk og ha det gøy, men ikke vis eller snakk om det til andre enn de du stoler skikkelig på!

Kos deg, det er en kongetur bortsett fra KZ'ene som er ganske triste
Var selv i Polen med klassen for halvannet år siden... Drar dere med hvite busser skal dere garranter til Krakow, der for du tak i alt for og si det mildt.... De hadde alle mulige slags butikker.. Prisen er ikke så lav som folk skal ha det til, værtfall ikke på merkevarer og "internasjonale" varer.

Dere komer ikke til og ta noen form for Fly. Men det er grenseovergangene fra Polen til Tyskland og omvendt som stopper deg hvis du har med noen form for ulovlige saker ( Hvis du blir stoppa da ) men det går greit så lenge folka i bussen oppfører seg greit.. Tollerne og vaktene på grenseovergangene liker ikke bråk..

Har hørt om folk som har måtte bli igjen i polen pga. trøbbel med ulovlige varer over grenseovergangene, men hvor ofte skjer det??

Jeg ville sagt kjøp kjøp!!! men røyk opp shittet før dere krysser landegrensene...
Problemet er at dere høyst sannsynlig kommer til å følge et sterkt tidsskjema, og da er det vel litt greit å holde seg klar i toppen, vil jeg nok annta. Hvis du finner et lurt sted å oppbevare det ser jeg ikke så mye problem i det, men blir skikkelig dritt om polen<->tyskland-tollen sender narkohunder inn, men hvorfor skal det være en grunn til det? >_<
Mesteparten av vår tur til polen gikk til helvete med de hvite busser. Ett av de bakre dekkene eksploderte 2 ganger. Backup-planen til første smellet, var å bruke en eldgammel slange som lå gjemt baki bussen. Da den gikk i luften 200 meter ifra grensen til polen, ble det ståhei. herregud. Folk begynte å gå over til polen på beina, det var rett før de ble skutt. Kastet i kasjotten ble de, til 4 timer hadde gått og vi hadde nytt dekk. Sammenlagt måtte vi hoppe over 1-2 konsentrasjonsleirer og checkpoint charlie, og flere timer med shopping, pga 2 uheldige dekk som gikk suicidal. Problemet var hvordan de hvite busser fikset opp i det. De fikk fatt i noen til det første dekket, klokken 23:00 eller noe, dansk tid. De jobbet svart og skulle ha 20.000kr kontant, for jobben, og ny slange. Det hadde ikke vi, så vi ventet enda 3 timer på noen litt mer legale. Men for å gjøre det billigere brukte vi en gammel slange. Idioti. Vi har gått til sak mot de hvite busser om erstatning, men til nå lite resultat.

Men ontopic igjen, tror det vil gå greit å gjemme med seg litt, såfremt de ikke sender noen blodhunder på dere. Men tror neppe det er lurt å røyke noe mens dere er der nede, blir som sagt et stramt skjema. Og hotellrommene kan nok lukte røyk ganske fint, og når dere åpner vinduene når dere røyker bråker dere mye mer enn ellers. Vær beredt på at den turen er i regi av skolen, dermed sender de deg på første flyet hjem om du bryter ordensregler o.l (grove), 3-4000kt eller noe. Kjedelig, definitivt.
Jeg var i Polen for et halvt år sia. Vi blei stoppa på alle de andre grensene av sure tollere med store automatvåpen, men det var mest for å se skremmende ut. De så bare så vidt på passa våre, og gikk videre.

Da vi skulle tilbake til Norge sa bussjåføren at han kom til å kjøre inn til tollen på grensa og at de ville søke bussen, og stoppa derfor før grensa for at alle skulle hive kniver, dop, sprit ol. Og da gjorde jo selvsagt folk det.

MEN da vi kom til grensa stoppa han ikke i tollen. Bussjåføren begynte å le og sa at han aldri hadde orka å sitte i tollen i flere timer for å være drittsekk mot oss.

Da var det mange sure ansikter

Trur det går helt greit å få det med seg, det er nok værre med å røyke det på stedet. Husk at det er haugevis av foreldre med, som er skikkelig stressa og gjør rassia på rommene deres ol. Ta det heller med deg!

(skjønt jeg vil ikke oppfordre deg til å bryte loven)
Sist endret av effie; 8. august 2005 kl. 04:29.