Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1486
Blande god sakene(weed) i rullings eller siggarett? Selv har jeg blandet i tobakk men en kompis påstår at det er for mange "øyer" i det!

Tell me!
Smak og behag...
Er vel lettere å blande det i sigarett. Hørt at det smaker rart i rullings. Men det er nok smak og behag.
Heh, lettmajones :P
Hvis man skal blande noe inn i hasj, så vil jeg anbefale å bruke sigaretter..
Siden sigarettene på forhånd er tørt og det inneholder ikke like mange "øyer" som tobakken vanligvis har.
Frukt-Tobakk er jo også en ting å blande i
eller man kan røyke det rent, (min favoritt)
Fersk, mild tobakk som du putter oppi en sil og "rasper den" den med sila. Så brenner du tobakken
_godt_ og blander inn godsakene.
Min erfaring tilsier at rulletobakk (klipt opp eller silt, og toasta med lighter) funker helt fint i chillum, pipe og bong, mens ferdigrullet tobakk er å foretrekke i joint..

Ører fjerner man før man begynner å mekke selvsagt, før man toaster og klipper / siler...

Men jeg foretrekker egentlig ferdis i både pipe og joint da, det skal sies... Og rulletobakk går selvsagt helt fint an å røyke i joint. Men best? Etter 12 år med ganske mye hasjrøyking må jeg nok si at ferdisen troner øverst!
Hei, folkens, dette har blitt diskutert til det kjedsommelige i tidligere tråder her på forumet.
La oss sette en endelig strek her.
Holder en knapp på ferdisen jeg og når det gjelder bong/pipe hvertfall, men i joint brenner tobakken altfor fort! der er det mye bedre med rullings slik at ikke jointen ryker opp på 2 sec.
edit: Forsåvidt sant Felix.. fikk ikke med deg innlegget før nå og tenke selv gjør jeg ikke alltid..
Sist endret av Juno; 20. juli 2005 kl. 10:37.
Man kan også blande litt Datura, Brugmansia eller Belladonna sammen med tobakken og hasjen/weeden, det forsterker effekten ganske bra, i tillegg til at det smaker godt. Bare ikke røyk for mye av det, alle artene er giftige i for store doser.
Det er stoffet skopolamin som forsterker effekten av cannabis, man bør ikke drikke alkohol el. ta opiater samtidig uten å ta med i betraktningen at effekten av disse også blir forsterket.
Er ikke skopolamin det stoffet som er i reisesyketabletter som forårsaker hallusinasjoner i større mengder? Eller husker jeg feil? Lenge siden jeg kunne dette...
Joda, det er nok det samme. Jeg vil gjerne påpeke at skopolamin ikke er hallusinogent på samme måte som f.eks LSD, Salvia, DMT osv. Man kan få varig hjerneskade eller dø av for store doser, og det kan være vanskelig å beregne dosen, spesielt hvis man bruker planter.
I tillegg til skopolamin inneholder de fleste Daturaer og Belladonna også atropin, som jeg tror er mer giftig uten hallusinogen virkning. Brugmansia arter skal inneholde svært lite atropin og mye skopolamin.
Hva vil "øyer" si når det er snakk om tobakk ?
Sitat av Croyfer
Hva vil "øyer" si når det er snakk om tobakk ?
Vis hele sitatet...
Klumper tror jeg..?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
mirax: Hehe, du trenger jo ikke blande ut weed da. Problem solved. Bare mekker fine jointer as is
Hva vil "øyer" si når det er snakk om tobakk ?
Vis hele sitatet...
De lange jævlene som ikke blir klippa opp ordentlig før de havner i pakka. De er harde, man kan ikke rulle med dem, og de skal generelt brenne.

Hvilken tupe tobakk man bør ha i jointer er vel et luksusspørsmål.. bruk det man har.
Sitat av Pinh34d
De lange jævlene som ikke blir klippa opp ordentlig før de havner i pakka. De er harde, man kan ikke rulle med dem, og de skal generelt brenne.

Hvilken tupe tobakk man bør ha i jointer er vel et luksusspørsmål.. bruk det man har.
Vis hele sitatet...
Luksus og luksus fru Blom. For store "øyer" kan føre til tette jointer, og det vil man ikke ha noe av. Tobakken er der for å få shitten til å brenne skikkelig, men med for mye tobakk river det vel mye i lungene.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
røyk hasjen rein i lyspære!
Øyer er vel opprinnelig de så bitene i rulletobakk som ser ut som øyne. Tverrsnitt av en liten stilk.
De tetter som sagt jointer og kan gi en ekkel tobakkskicker. Men i sigaretter så er det mer stilker. Ekle de også!