Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3122
spankingguru
Worner's Avatar
Er det noen her som har bestilt fra stacker.se og fått det igjennom tollen?
Produktene er vel ikke lovlige i Norge?
Reseptbelagte i Norge. Alt som inneholder efedrin/psuedoefedrin. Jeg har ingen erfaring med stacker, men jeg regner med at hvis varene først blir stoppet i tollen så blir de antakelig beslaglagt. Risikoen for at de blir stoppet er på lik linje med all post.
du tenker på stack piller?? En Kompis av meg kjøpe det over disk på svinesund i enn sånn trening og kosttilskudd butikk.. Men du skal vite at tollen er litt slappe.. Jeg bestilte ekte absinth med malurt og lsd fra tyskland den hadde 70% alkohol.. I og med at sprit over 60% går som narkotika i norge pluss at absinth er ulovlig i norge fordi den inneholder mye lurendreier.. haha!
Balder: Absinth inneholder ikke lsd, langt ifra..
Han tenker vel på eca stack.. dvs koffein aspirin og efedrin.
den jeg kjøpte gjorde ihvertfall det.. man glemmer ikke en lsd rus om du skjønner..
Balder12: Tull. Absinth inneholder ikke LSD.
hva veit du om min absinth handel egentlig?? du kan ikke uttale deg om noe du ikke veit noe om!
Sitat av Balder12
hva veit du om min absinth handel egentlig?? du kan ikke uttale deg om noe du ikke veit noe om!
Vis hele sitatet...
hva med en trippraport fra denne famøse absinth/lsd rusen?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
balder12, jeg vil si at felix poker er kanskje en av de på nff som har mest greie på narkotiske substanser.
Sitat av Balder12
hva veit du om min absinth handel egentlig?? du kan ikke uttale deg om noe du ikke veit noe om!
Vis hele sitatet...
Balder12: Jeg regner med at nicket ditt inneholder et 12-tall fordi du må være 12 år.
Absinthe inneholder _IKKE_ LSD.
Absinthe inneholder Malurter. Disse urtene skal (etter større inntak) kunne gi små hallusinasjoner.
Jeg tror kanskje at det er DU som ikke burde uttale deg om ting du ikke vet noe om.
og OM du har på en eller rar måte fått tak i denne drikken, så vennligst legg ut her om hvor du har fått tak i den..
Sist endret av colamannen; 4. juli 2005 kl. 20:21.
Takk Freaken du smigrer.

Balder: Uten å kunne si dette med 100% sikkerhet vil jeg tro at LSD ikke ville tåle å være mikset med alkohol og bli utsatt for lys, varme og andre elementer særlig lenge før den mister all virkning. LSD er et ganske ustabilt stoff. LSD er også regnet som narkotika i Tyskland, vilket medfører at den absinthen ville være forbudt både å produsere, inneha og selge i Tyskland, samt i 99% av alle verdens land.
Gi gjærne en link til siden du bestillte fra, hvis det var på nett.

Jeg tipper du leste litt feil når du bestillte. Mange bogus-nettsteder påstår at malurt gir LSD-liknende effekter, noe den slett ikke gjør.

Edit: Malurt nohope, ikke Valurt, det er noe ganske annet.
Jeg ble anmeldt av Onkel Sam men saken ble seff henlagt. Dog ikke noe spesielt kuult. bestilte 3 bokser (produktene går under narko loven)
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Sitat av smukken_
Jeg ble anmeldt av Onkel Sam men saken ble seff henlagt. Dog ikke noe spesielt kuult. bestilte 3 bokser (produktene går under narko loven)
Vis hele sitatet...

Fanken da. Noen som vet om andre steder å bestille lignene produkter?
Absinth er ikke det samme som en lsd rus da du for i deg mer lsd når du bruker det reint enn når du drikker absinth.

Det er vel tre år siden nå.. da metropolis, ett type hyperstate arrangement som ble arrangert på norges varemesse i lillestrøm.. (Møkkasted,FOrdømte kanari fans!!)

Jeg og en kompis utstyrt med lightsticks og glowgum i munn,fete svære technobukser, buffalo sko(Lættis), og en t-shirt, og posen i lomma med godsakene

Vi kjørte bak en liten kiosk eller noe tror jeg, dro fram en cd-platene og lignet opp lissene dro det opp og kjørte tilbake til det vi hadde kommet langt for..
Ut av bilen,stelte oss i kø.. og etter allerede en halvtime begynte rusen å sette sine spor for kvelden.. Jeg kjente kroppen begynte å riste og at jeg på en måte fløy av gårde følte at jeg liksomm hadde vinger..(Englestøv?) Vi kom oss hvor trance,techno,musikken dunket hardt i veggene,kjøpte noe å drikke og rocket som pokker en stund.. dette var knall.. etter en ca to-tre timer var trippen nå på topp..Jeg fikk store øyer og følte at jeg var full av lykke.. Vi sjekket damer, drakk litt mer koste oss rocket når vi var på topp.. PÅ veien tilbake til ble det ikke så gøy.. det var nå ca 5-6 timer siden vi dro lissene og nedturen begynte å sette spor..Sleit med Panikk og type stuk i en dag etterpå..Hallusinasjonene kom også og satt etterhvert å snakka med meg selv og sa jeg fikk noia for små grønne menn som var utenfor bilen og prøvde å knuse bilen.. Vel og merke var det ingenting utenfor.. tror bilturen(ble henta) var noe av det verste jeg har opplevd.. Kjempe noia for å møtte snuten.. Kom meg hjem og loa meg i seng.. våkna dagen derpå med dårlig form.. dro å leide meg en film og rullet en liten jonas og sovna som en stein da jeg sov noe dårlig forrige natt.


Når det gjelder den absinth greia.. er det ikke så mye å skrive etter at jeg fikk totalt blackout etter den kvelden.. så alt er type svart.. Men det jeg har blitt fortalt er b.la. naken dansing på en bardisk hvor jeg og datt ned fra,siklet på skuldern til en venn av meg, og frampå og utadvent som faen..


FelixPoker: www.oxygenee.com og
http://www.vesteralingen.no/index.ph...&catid=6&id=65



Absinth Består av samme stoffet som LSD er bygd opp av, Stilosobider, dette stoffet finner du i "Flensopp".
Så Absinth er ganske enkelt, brennevin (av ulike sorter) Blandet med Flensopp.


Sitat av hrafnidr
hva med en trippraport fra denne famøse absinth/lsd rusen?
Vis hele sitatet...
Jeg ser ihvertfall eldre ut enn den drittungen som er avbildet på din post. www.absinth.nu sender absinth frA TYskland..ett firma som kaller seg GelleShop eller no.. De har absinth fra type sveits,frankrike,østerrike,tsjekkia etc.. prosent fra 40% til 70%..

Og en ting til.. Sjekk Min triprapport og linker med facts om absint!
Sitat av nohope
Balder12: Jeg regner med at nicket ditt inneholder et 12-tall fordi du må være 12 år.
Absinthe inneholder _IKKE_ LSD.
Absinthe inneholder Malurter. Disse urtene skal (etter større inntak) kunne gi små hallusinasjoner.
Jeg tror kanskje at det er DU som ikke burde uttale deg om ting du ikke vet noe om.
og OM du har på en eller rar måte fått tak i denne drikken, så vennligst legg ut her om hvor du har fått tak i den..
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle felixPoker ha mer greie på drugs and shit enn det jeg har.. Fortell meg det..
'
Sitat av Freaken
balder12, jeg vil si at felix poker er kanskje en av de på nff som har mest greie på narkotiske substanser.
Vis hele sitatet...
Balder: Virkestoffet i fleinsopp er psilocybin og psilocin.
Det halusingoene virkestoffet i absinth kommer fra malurten. Ingen psilocybe sopper har noen gang inngått i oppskriften på Absinth.
Jeg har ikke drukket dette, men Felix har tideligere laget dette brennevinet etter orginal oppskriften. Så tror mannen vet hva han snakker om

Virkestoffet heter forresten tujon
Balder: Du har misforstått så totalt. Abinth er ikke, eller thujon som regnes for den psykoaktive ingrediensen i absinth (i tillegg til alkohol) har INGEN TING å gjøre med hverken LSD eller fleinsopp.
De ligger meget fjernt fra hverandre, sånn kjemisk sett.

Du kan jo ta en titt her: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_chemistry.shtml
og her:http://www.erowid.org/chemicals/absi...hemistry.shtml

Jeg er, som tidligere nevnt, ingen kjemiekspert, men en hver idiot kan se at molekylene ikke ligner hverandre for fem flate øre.

Fleinsopp, eller psylocybin og psylocin som de mest aktive stoffet heter, er også noe helt annet: http://www.erowid.org/plants/mushroo...hemistry.shtml

InTrance kom meg visst delvis i forkjøpet gitt. Jeg poster allikevel jeg, slik at denne diskusjonen kan slutte her.
Sist endret av felix_poker; 4. juli 2005 kl. 21:07.
Enhver idiot burde også skjønne at thujon og lsd er to vidt forskjellige stoff!
Dette er ikke EN,men TO av ingrediensene i absinth.. Siden du har laget absinth etter orginaloppskrift som InTrance sier så har du vel og en link til en side med den oppskriften, får den står vel ikke akkurat i noen kokebok!
Hehe, det må jeg si Balder12.
Du er ny på forumet og starter med å utfordre eliten med at du kan mere en de, også forsvarer du denne påstanden med å si at absinth inneholder fleinsopp og LSD.
Way to go^^

Hva handlet egentlig denne tråden om? åja...stemmer...
Vel, det kan se ut som om trådstarter gjør klokest i å rett og slett ta seg en tur over grensa hvis ikke det blir for mye stress.
Om det var orginal oppskriften er jeg ikke sikker på nå.
Men jeg husker en post hvor det stod noe slikt. Finner den ikke nå.
Søk da mann T_T
Jeg har aldri sagt jeg kan mer enn dere som har brukt fritida deres til stort sett å sitte her å dele erfaringer,meninger og kunnskaper og ting og tang.. Hvorfor absinth kom inn bildet på denne tråden er vel fordi felix kom med en påstand om jeg ikke hadde rett jeg brukte det som ett eksempel på hvordan norges tollvesen operer med sakene sine..



Sitat av okaminaru
Hehe, det må jeg si Balder12.
Du er ny på forumet og starter med å utfordre eliten med at du kan mere en de, også forsvarer du denne påstanden med å si at absinth inneholder fleinsopp og LSD.
Way to go^^

Hva handlet egentlig denne tråden om? åja...stemmer...
Vel, det kan se ut som om trådstarter gjør klokest i å rett og slett ta seg en tur over grensa hvis ikke det blir for mye stress.
Vis hele sitatet...
Her kan du lese om hvordan ting gikk til når Felix og silverkahn lagde.
http://www.freakforum.nu/forum/showt...p=20&highlight

Balder12: Nei, det har du aldri hevdet. Men du var nokså bestemt først på at den inneholdt lsd, for deretter og dra inn fleinsopp og et virkestoff jeg og sikkert få andre her inne har hørt om.

Etter et google søk etter Stilosobider fant jeg nada. Ikke annet enn leserinnelegget fra versterålingen.
Aldri hørt om det før, og hadde det vært et virkestoff i vår kjære psilocybe semilanceata hadde nok flere her kunne bekrefte dine teorier
Sist endret av InTrance; 4. juli 2005 kl. 21:43.
Balder12: Jeg lagde ikke absinth etter den orginale oppskriften med destillering og full pakke, men jeg lagde en kraftig marlurt tinktur. PÅ de sidene du linket til stod det ingenting om at absinthen inneholdt LSD så vidt jeg kunne se.

Sier du at det var jeg som trakk absinth inn i denne tråden? Er du helt blåst eller mann? Det er jo du som kommer her å påstår at absint inneholder et psykedelika som ikke var oppfunnet på den tiden absinth oppstod. Fleinsopp har heller aldri vært en ingrediens i absint, i hvert fall ikke i dagens Tyskland.

Jesus! Innse at du har tapt diskusjonen!

Crew: Vær snill å slette alle disse oftopic postene da. Inkl. mine. Beklager mye offtopic.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Balder12: Hvis du ikke skjerper deg snart så kan jeg love deg at du blir bannet fra forumet til evig tid. Absinthe inneholder IKKE noe hallucinogent stoff, tro det eller ei. Du har flere ganger blitt motargumentert ned i støvlene av felix_poker, InTrance og nohope, men du fortsetter å rave i vei, samtidig som du forandrer påstandene dine bittelitt for å virke mer troverdig, noe du på ingen måte gjør. LSD er et syntetisk stoff fremstilt fra LSA, et stoff du blant annet finner i ergot-soppen og diverse planter i morning glory familien, altså ikke noen av ingrediensene i absinthe.

Psilocybin, psilocin og baeocystin, som er de aktive stoffene i blant annet fleinsopp, er ikke en ingrediens i absinthe, hverken som rene kjemikalier eller som sopp - faktisk ble disse stoffene lokalisert flerfoldige år senere enn den tiden absinthe hadde sin storhetstid.

http://www.erowid.org/chemicals/absi..._recipe1.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/absi..._recipe2.shtml

Ovenfor vil du finne to forskjellige oppskrifter på absinthe. Disse inneholder ikke hverken LSD eller psilocybin. Skjerp deg!

Edit: Beklager folkens, jeg overså side to. Heh
Sist endret av Tias; 4. juli 2005 kl. 22:20.
hehe.. artig diskusjon.. men her er vel det meste sagt eller hva? greit å konkludere med at absinth IKKE inneholder hverken psilocin, psilocybin eller LSD
▼ ... noen uker senere ... ▼
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
Jeg skal til sverige den 1 august og tenkte å bestille et par bokser fra stacker.se
Noen her som har en adresse til et postkontor jeg kan bestille til?
spankingguru
Worner's Avatar
Trådstarter
ingen som vet?