Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 730
Hei, jeg har nettopp begynt å mikrodosere på sopp. Er bipolar så bruker lamictal, og quetiapin for å sove. Har de siste 2 ukene droppet å ta lamictalen i påvente av å starte opp mikrodoseringen. Resultatet er at jeg nå er på vei ned i en depresjon og har ikke spesielt lyst til å gamble på at soppen kommer til å løse alt. Så, er det noen som har noen erfaringer med å blande sopp og lamictal/skolemedisin?
Regner med at du har bipolar lidelse siden du får både lamictal og seroquel. Kan si så mye som at soppen kommer ikke til å løse noe som helst. Rutiner i hverdagen er det som holder den lidelsen i sjakk. Det hadde heller ikke vært nødvendig å gå av lamictal for å få effekt da det ikke er noen interaksjoner såvidt jeg vet.

Hvis du skal starte opp med lamictal på samme dose som for to uker siden ville jeg vurdert å konferere med fastlege eller annet helsepersonell. Er ikke uten grunn at man skal trappe opp ekstremt forsiktig på lamictal.

Lykke til
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Seroquel vil nok bidra til at du ikke kommer til å merke noe som helst av soppen.
Hvis du vil ha forandringer ville jeg vært en liten stund lengre uten lamictal da du føler du går i nedoverbakke i depresjon. Å hvorfor blande piller å psykedelika?? Å du vil vel ikke sovne heller, du som går på seroquel vet nok at det ikke gir noen rus, det bare slokner deg, det er ikke det første jeg ville valgt å kombinere sopp med.