Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3853
Har fått informasjon om at det skal være avslappende på en eller annen måte, tror det er et opiat men kan ikke bekrefte dette. Noen som kjenner det igjen?

http://i.imgur.com/EK6m5iA.png
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Kan det være Seroquel / Quetiapine? I såfall er det et antipsykotika med heller lite rekreasjonell verdi, dog med noe søvndyssende virkning. Ikke et opioid med andre ord. De minner også litt om noen metadon piller jeg kom over en gang for lenge siden, men dette kan jeg ikke bekrefte, så ta det med en stor klype salt.
Sist endret av P-freak; 1. desember 2015 kl. 21:00.
På felleskatalogen.no finner du bilder av de tablettene nevnt over... så kan være verdt og sjekke ut der kanskje? bare en ide..
Sitat av P-freak Vis innlegg
Kan det være Seroquel / Quetiapine? I såfall er det et antipsykotika med heller lite rekreasjonell verdi, dog med noe søvndyssende virkning. Ikke et opioid med andre ord. De minner også litt om noen metadon piller jeg kom over en gang for lenge siden, men dette kan jeg ikke bekrefte, så ta det med en stor klype salt.
Vis hele sitatet...
Tusen takk, det kan se ut som du har rett. Tror jeg dropper det



Sitat av kingkongofF Vis innlegg
På felleskatalogen.no finner du bilder av de tablettene nevnt over... så kan være verdt og sjekke ut der kanskje? bare en ide..
Vis hele sitatet...
Ja, han linket det jo faktisk også..
oj... så ikke det.
Det er seroquel ja. 200mg om jeg ikke er helt på bærtur (ikke sikker!!!).
Tar du en kvart går du rett i dørken uansett hvor gira du er på diverse andre ulumskheter, veldig greit for å kunne sovne. Kan bli litt zombie dagen etter though.
Sitat av Kangaroo Vis innlegg
Har fått informasjon om at det skal være avslappende på en eller annen måte, tror det er et opiat men kan ikke bekrefte dette. Noen som kjenner det igjen?

http://i.imgur.com/EK6m5iA.png
Vis hele sitatet...

Quetiapin 100mg er det, ikke 200mg som nevnt over her.

Har en på 200mg den ser slik ut:http://s12.postimg.org/fisdch7yh/Screenshot_2015_12_02_02_47_51.jpg

Ganske heavy, noe jeg vet mange bruker på og sove på amfetamin inkludert meg selv.

Sitat fra felleskatalogen:

Indikasjoner: Behandling av schizofreni. Behandling av bipolar lidelse. Behandling av moderate til alvorlige maniske episoder ved bipolar lidelse. Behandling av alvorlige depressive episoder ved bipolar lidelse. Forebygging av tilbakefall hos pasienter med bipolar lidelse, hos pasienter med maniske eller depressive episoder som har respondert på behandling med kvetiapin.
Vis hele sitatet...
Sist endret av king123; 2. desember 2015 kl. 02:59.
Kan vel også hjelpe mot rusindusert psykose, ved at det senker nivåene dopamin.
Skal gjøre det, var bare ett par uker siden en bekjente av meg hadde fått psykose (tror jeg ifølge oppførselen hans), ga han 100mg med quetiapin. Sov en god del timer, og psykosen var borte.
Vel det hørtes jævlig kjedelig ut. Takk for den gode informasjonen, det var veldig nyttig! Sparer det til en søvnløs aften heller :-).
Fantastisk sovetablett! Bruker den etter psykadelika for å få sove. Føler meg heller ikke zombie i huet dagen etter av den.. bruker 25-50mg litt etter feelingen av hvor ruset jeg føler meg.
Ganske sikker på at det er 100mg quetiapin. Antipsykotikum. For stor dose å eksperimentere med i mine øyne da de kommer i mye mindre form også. Tviler enormt på at det gir deg noe spennende rus.
Har også hørt at det er livsfarlig å blande med alkohol uten å vite det sikkert. Observerte engang en som kastet ned 100mg på fylla. Han ble så skummelt fraværende og vrengt at vi ikke kjente han igjen. Vanligvis en blid og reflektert type under påvirkning men resten av den kvelden var det ikke et smil eller en sammenhengende setning å få ut av vedkommende. Han opplevde det selv som ubehagelig og har fortalt at han følte seg ræv i noen dager etter
Sitat av Doktor Vis innlegg
Ganske sikker på at det er 100mg quetiapin. Antipsykotikum. For stor dose å eksperimentere med i mine øyne da de kommer i mye mindre form også. Tviler enormt på at det gir deg noe spennende rus.
Har også hørt at det er livsfarlig å blande med alkohol uten å vite det sikkert. Observerte engang en som kastet ned 100mg på fylla. Han ble så skummelt fraværende og vrengt at vi ikke kjente han igjen. Vanligvis en blid og reflektert type under påvirkning men resten av den kvelden var det ikke et smil eller en sammenhengende setning å få ut av vedkommende. Han opplevde det selv som ubehagelig og har fortalt at han følte seg ræv i noen dager etter
Vis hele sitatet...
Kan garantere at det er 100%, 100mg quetiapine også kjent som seroquel.

Aldri bland i fylla! Gjorde samme feil selv engang selv på fylla. Hadde inntatt en del speed iløpet av kvelden og ville føle meg mer full (var ganske overjustert). Var såpass dum at jeg tok en på 200mg.
Gikk fra og være over speeda til helt møkk drittings på en veldig kort stund. Hadde det ikke vært for speeden vet jeg ikke hva som kunne ha skjedd.

Fikk ordna sjåfør såvidt og kom hjem og gikk og la meg, dagen derpå var ikke en særlig behagelig opplevelse.

Om jeg tar 25mg (som jeg tror er den minste dosen) for og få sove så er egentlig dagen etter ødelagt, føler meg trøtt og sliten å vil egentlig bare sove.

Man får ikke noe av hva jeg kaller rus av slike piller.