Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4601
Hei

Hvilken benzodiazepin ville dere valgt for å få best mulig rus?
Evt andre lignende legemidler

Så en lignende tråd men der var det mye annet snakk

Takk
Jeg fikk utskrevet noe som het Ativan i Thailand. Det var meget behagelig og kontrollerbart i den forstand at jeg ikke gjorde noe dumt! Vet ikke om dette er å få tak i her hjemme.
Trådstarter
11 0
OK, takk!

Tror ikke de har det i Norge nei :/
jeg får nok benzo av psykiater nå når jeg skal dit, men litt usikker på hva jeg skal foreslå, og evt hva en skal si for å få det en vil ha.
Jeg tror ikke du skal foreslå noe som helst, med mindre du vil bli busta i å være en fyr som lyver på seg en psykisk lidelse for å få lovlig dop.
Alprazolam (xanor) er anerkjent som den beste rusen, da den kan gi eufori og en veldig behagelig chill.
Du skal være forsiktig med å foreslå noe spesifikt, du vil ikke at de skal skjønne at du er over snittet interessert i rus.
Alprazolam har veldig kort halveringstid i forhold til andre vanlige benzoer som valium (diazepam) og rivotril (clonazepam), så hvis jeg var lege ville jeg antagelig gitt det mot kortvarig angst, sosial angst etc, hvis pasienten er opptatt av å være våken og klar igjen etterpå og ikke vil være konstant sedatert. Antagelig ikke til panikkangst da det finnes andre benzoer som kicker inn raskere. Eller, JEG ville vært ekstremt streng med alprazolamen ettersom jeg personlig vet hvor digg den er og hvor lett den er å misbruke. Så merk at dette svaret er tilpasset at du spesifiserte "best mulig RUS", ikke terapeutisk effekt.
Xanax er helt klart favoritten.

men tok noen Flunipam forrige helg, ganske digg di å, lenge siden jeg hadde prøvd dem
Vil si at doseringen er viktigere enn valgen av benzo når det gjelder hvor mye du kommer til å kose deg..
Trådstarter
11 0
Ok, takk for svar! vil helt kalrt ha noe med kort varighet og halveringstid.

Jeg skal ikke lyve på meg psykisk lidelse. jeg har angstanfall av og til og vil først og fremt ha noe for det. Jeg har fått Sobril (10 mg) tidligere men det fungerte ikke i det hele tatt. Nå som det er sagt så er det ikke til å skyve under en stol at det er en deilig rus, som jeg føler jeg kan unne meg av og til. Og av erfaring så har leger null peiling (har blitt gitt så mye forskjellig drit) og det er så store individuelle forskjeller, at jeg spør heller her og velger det som ser ut til å være mest populært.
Sitat av rara Vis innlegg
OK, takk!

Tror ikke de har det i Norge nei :/
jeg får nok benzo av psykiater nå når jeg skal dit, men litt usikker på hva jeg skal foreslå, og evt hva en skal si for å få det en vil ha.
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=160234
Xanor, flunitrazepam og flunipam er best å ruse seg på.
Spesielt med xanor er det greit å ikke ruse seg flere dager i strekk på da man blir ganske skrudd i nøtten av de.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Xanor, flunitrazepam og flunipam er best å ruse seg på.
Spesielt med xanor er det greit å ikke ruse seg flere dager i strekk på da man blir ganske skrudd i nøtten av de.
Vis hele sitatet...

flunitrazepam og flunipam Er jo det samme ??
Rohypnol.. De sparket hardt husker jeg
Xanor er vel det av benzoer som bli skrevet ut den dag i dag, som gir best rus, men man blir ganske kald og følelsesløs i lengden, men syntes ikke det har funksjon så veldig lenge pga kort halveringstid.

Men om det er snakk om å få mest ut av rusen så ville jeg sagt rivotril, blir ganske kald og følelsesløs av det også, men det har såpass lang halveringstid at de funker like bra dagen etter, spesielt om du starter dagen etter med en joint og litt alkohol. Vet om fler som syntes rivotril nesten funker bedre dagen etter inntak, sikkert individuelt, men syntes det selv før.
Men benzorus er i grunn en søplerus etter min mening, syntes ikke det er så gøy å blacke ut et par dager, muligens drite seg veldig ut om man ikke har erfaring med benzoer.

Men uansett, syntes det er lettere å få skrevet ut xanor enn rivotril når det kommer til benzodiazepiner.
Trådstarter
11 0
Det endte med at jeg fikk skrevet ut 10 mg Sobril, noe som ikke fungerer i det hele tatt. Og noe sterkere enn det krever "samtaleterapi". jeezes christ.
Så nå er jeg like langt.

For meg så ser det ut som en lost case å starte helt fra scratch å prøve å få det på gata når man ikke kjenner noe i miljøet. Am i right?
Blir du overrasket over at legen ikke vil skrive ut rusmidler til deg..? Legen vil hjelpe deg så du blir bedre, ikke havner lenger utpå skråplanet enn du kanskje allerede er. Angrer egentlig på at jeg svarte deg skikkelig den første gangen.
Ikke akkurat noen bombe at du ikke fikk noe sterkere nei...
Om du er så desperat etter å få noe sterkere så prøv en privat lege,det er en del dyrere, men lettere å få noe derfra. Men du burde gjøre klart på forhånd hva du skal si, så det ikke oser at du kun er ute etter å fiske etter sterkere piller som du skal ruse deg på.
Tror de fleste leger har hørt ganske mange "lure" historier.
Du har en ansvarlig psykiater som ikke vil skrive ut sterkere saker uten at du også har samtaleterapi. Du trenger kanskje ikke høre det, men benzoer maskerer bare problemet der og da og fører ofte til at det blir værre i lengden eller etter effekten går ut.

Og kun ta det som er absolutt nødvendig er en bra approach, og samtaleterapi er faktisk noe som kan hjelpe deg i lengden. Jesuz christ for en psykiater..
Jeg fikk utskrevet noe som het Ativan i Thailand. Det var meget behagelig og kontrollerbart i den forstand at jeg ikke gjorde noe dumt! Vet ikke om dette er å få tak i her hjemme.
Vis hele sitatet...
Joda, vi bruker Ativan i Norge. Det brukes i psykiatrien. Har kun sett det blir satt i.m. i folk som ligger i belter etter voldsomme utageringer og kraftige psykoser. Om det har flere bruksområder vet jeg ikke. Tror ikke en får kjøpt det på apoteket. Det står heller ikke i felleskatalogen
Om du skal til utlandet kan du se etter halcion eller ativan, her til lands er det vel xanor som er det sterkeste du kan få, i allefall lovlig.. har du flaks kan du få flunipam på "spesial" bestilling... tenker du å kjøpe fra gata er det vel rivotril det går mest av(?)
Sitat av Oshugon Vis innlegg
. har du flaks kan du få flunipam på "spesial" bestilling...
Vis hele sitatet...
Rohypnol du mener, Det er ikke i norge per dags dato, blir bestilt fra Tyskland av legen.
Trådstarter
11 0
Sitat av candela Vis innlegg
Blir du overrasket over at legen ikke vil skrive ut rusmidler til deg..? Legen vil hjelpe deg så du blir bedre, ikke havner lenger utpå skråplanet enn du kanskje allerede er. Angrer egentlig på at jeg svarte deg skikkelig den første gangen.
Vis hele sitatet...

Jeg blir ikke så fryktelig overrasket, og leger vil at man skal bli bedre såklart og få den hjelpen man trenger. Er ikke alltid det skjer, men det er en annen historie.

Jeg vil også påpeke at alle har sin egen bakgrunn, og alle er ulike. Nå er det ikke sikkert ikke lov å skrive sensitive opplysninger, men hvis man f.eks lider av en uhelbredelig sykdom og er ung, så må det for guds skyld være lov synes jeg. lenger utpå skråplanet kommer man ikke. men nå er dette et forum da, og jeg tar sjangsen på mange ulike svar selvfølgelig.

Jeg sier tusen takk for alle svar !
Sitat av bacongull Vis innlegg
Joda, vi bruker Ativan i Norge. Det brukes i psykiatrien. Har kun sett det blir satt i.m. i folk som ligger i belter etter voldsomme utageringer og kraftige psykoser. Om det har flere bruksområder vet jeg ikke. Tror ikke en får kjøpt det på apoteket. Det står heller ikke i felleskatalogen
Vis hele sitatet...
Kan få det på godkjenningsfritak

Går under navnet Temesta
Sist endret av Mystery; 19. november 2015 kl. 19:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.