Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2191
Hallo freaks håper dere kan svare på litt for meg. fått henda på noen Zopliclone Actavis å har tidligere vært tungt utfor i rusmijøet i noen år men har vært clean nå noen mnd så har ikke mye tolleranse på benzo uten at jeg får 5x(5mg) vival som jeg alti har tatt.

spiste 14 stykk og ser ikke ut til og gi mye effekt, leste litt runt å hørt med folk som sier di før halliser å altslags rare former på det. så hvor mange bør jeg spise for en chill rus bare på disse pillene? dette er nå 3 timer siden jeg spiste dem.. kan ikke drikke eller røyke på dem pga det vill slå ut på prøver. så siden jeg allerede får benzo fra legen vil de ikke merke om jeg spiser noen zoplier.

håper på rask svar og takk på forhond!
Hvilken styrke har Zopiclonen du har tatt?
Klem fra Betty
14.... jeg skjønner ikke at du kan skrive en gang.
Jeg kan garantere at du vil ha store hull i hukommelsen i 2-3 dager fremover!
7.5 mg ja merker å skrive er lit stress men borsett fra det kjenner ikke mye effekt

Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Hvilken styrke har Zopiclonen du har tatt?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
det er 7.5 mg

Sitat av Picard Vis innlegg
14.... jeg skjønner ikke at du kan skrive en gang.
Vis hele sitatet...
som sakt, har hvert tungt i narkomijøet. siste eg tok var 4 skudd heroin dagen før eg slutta me all den dritten, å d er bare som sakt noen mnd siden..

nå spist 20 så får vell bare se hva som skjer
Sist endret av piratenpyro; 3. november 2015 kl. 17:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
There comes a time when a man just dont get high on benzo's anymore... Etter mye og mer inntak av spesielt benzoprep etc vil "rusen" være svak, veldig svak. Det går egentlig bare mest utover hukommelse, koordinasjon/balanse og oppførsel. Bruk det som medisin, sjeldent en som er innspist vil få noe særlig rus uten å blande en cocktail av rusmidler.

Dessverre.. Og pyro! Logg deg ut av facebook, freak etc!!!!!! Ikke spis flere piller idag, en uten toleranse ville vært hentet av ambulanse nå. Er gått noen timer nå ser jeg, så du har vell skrevet endel tull allerede hehe
Toleransen din for andre rusmidler som heroin har liten, om ingen, påvirkning på hvordan du takler Zopiclone.
Da har du jo tatt veldig mye. Min erfaring er at det ikke hjelper å ta mer og mer, bortsett fra at du kan bli helt "ape", dumme deg ut på telefon og Facebook, sette deg selv i fare og ikke huske noe som helst neste dag. Logg deg av, lås døren og legg deg.
Klem fra Betty
Sitat av monoxide Vis innlegg
There comes a time when a man just dont get high on benzo's anymore... Etter mye og mer inntak av spesielt benzoprep etc vil "rusen" være svak, veldig svak. Det går egentlig bare mest utover hukommelse, koordinasjon/balanse og oppførsel. Bruk det som medisin, sjeldent en som er innspist vil få noe særlig rus uten å blande en cocktail av rusmidler.

Dessverre.. Og pyro! Logg deg ut av facebook, freak etc!!!!!! Ikke spis flere piller idag, en uten toleranse ville vært hentet av ambulanse nå. Er gått noen timer nå ser jeg, så du har vell skrevet endel tull allerede hehe
Vis hele sitatet...

spiste ikke mer, fikk aldri noe rus så du har nokk rett. å nå sliter jeg med å såve -.- akkurat som om pillene virker omvent, oppegående enda

edit: å nei har ikke skivet masse tull på facebook eller noe sånt ;P fikk aldri den formen
Sist endret av piratenpyro; 4. november 2015 kl. 02:32.
Jeg fikk skrevet ut 10mg som sovemedisin pga arbeidssituasjonen min.
Gav meg en skikkelig fin rus.
Ikke for mye, ikke for lite.
Null bekymringer. Ble svimmel, fikk halliser som ikke var skremmende i det heletatt, bare morsome.

Jeg likte det såpass godt at jeg begynte å ta de litt oftere enn jeg burde og BOM så var all moroa vekk.

Fine piller, men det skal ikke mye til før toleransen bygges opp merker jeg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tok 10 tabletter med Imovane nå litt før på kvelden, fikk skikkelig god følelse.
Skulle jo egentlig legge meg i senga, men våknet opp på gulvet ....
Du skrev jo selv at du får resept på Benzodiazepiner, da. Det er vel derfor du har roleranse, vil jeg tro.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. november 2015 kl. 20:57.
Har høy toleranse dessverre.
Men zopiclone er jo en non-benzo. Det er en z-hypnotic som har mange fellestrekk med benzo i effekt, men den er forskjellig på molekylært nivå.
Jeg finner ikke linken nå, men det er ikke lenge siden jeg leste av alt over 100mg zopiclone kan være potensielt farlig. Med dine 20x 7.5 er du oppe i 150mg...
Jeg tar 5-7.5 mg for å få sove og får morsomme halliser på det rett før jeg sovner Ypperlig for det den er lagd for, soving!
candela: Sikter du til meg? Er klar over dette, men jeg har nå likevel lest at det er krysstoleranse. Hvis det ikke stemmer må du gjerne komme med kilder, da.