Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6338
Enemy of the snut
Har ikke så veldig god erfaring selv med medikamentet, men hva gir best effekt av Lyrica? Sniffe eller svelge hele kapselen/kapslene?

PS: trenger ikke moralprekenen siden jeg har svært lite tilgang på medikamentet.. Hadde jeg trengt prekenen hadde jeg spurt på diskusjon.no..
Du spør om hva som gir best effekt av å snorte eller spise lyrica?
Jeg ville spist de.
Hvorfor vil du snorte det? Det er grisete og du får i deg bindestoffer og sikkert mindre virkestoffer.

Et kjapt søk sier at: LYRICA (pregabalin) binds with high affinity to the alpha2-delta site ... Pregabalin oral bioavailability is ≥ 90% and is independent of dose.

Mao du har mer enn 90% biotilgjengelighet når du svelger det.

Svelg de.
Har aldri hørt om noen som har sniffet Lyrica. Og det kan godt tenkes det er en grunn til det også. Jeg ville ha spit dem hvertfall.
Enemy of the snut
Trådstarter
Takk for alle svar til nå har jeg svelget dem hele, men har prøvd snorting tidligere men når pulveret kommer ned til munn-seksjonen er smaken - ja, min mening er helt jævlig :P men takk for svarene, skal fortsette og spise dem

Picard: jeg synes personlig ikke det er noe som er grisete ved det, men det setter seg bittesmå "rester" i sniffe-røret men dette er jo bare å kakke ned igjen så man får det i seg men det du skriver om bindestoffer mener jeg er feil, siden innholdet i kapslene er totalt pulverisert.. Dette skal også gjøre at man ikke får i seg mindre virkestoffer, men dette er jo da min personlige erfaring thanks again, freaks
Hvor mye svelget du, og hvordan er virkningen?
Klem fra Betty
Enemy of the snut
Trådstarter
Ikke tatt dem enda, tar helst ikke noe før ettermiddag/kveld men vet ikke om jeg spiser dem idag :P
Har bare 2 stk x 150mg.. Vanskelig å få tak i medikamentet her i området

Formen på Lyrica (når du doserer rett) er ganske fin, avslappende og god
Ser mange skriver at medikamentet er det "nye" Valium/Vival, kan si meg litt enig når man har lav toleranse for medikamentet/doseringen er rett, evt. Rivotril

Om noen har tips til hvor jeg kan ordne dette via deepweb (innenlands helst) takker jeg for det!
(har nada erfaring med deepweb, skulle gjerne hatt en step-by-step-guide hvis mulig)
Lest litt om Lyrica, kanskje litt tråd-avsporing men hvordan får man skrevet dette ut av lege? hvilke plager må man ha for å oppnå kriteriene for å få det utskrevet? dette er jo et c-preparat så legen er kanskje ikke så veldig streng med å skrive ut?
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Lest litt om Lyrica, kanskje litt tråd-avsporing men hvordan får man skrevet dette ut av lege? hvilke plager må man ha for å oppnå kriteriene for å få det utskrevet? dette er jo et c-preparat så legen er kanskje ikke så veldig streng med å skrive ut?
Vis hele sitatet...
Gå på www.felleskatalogen.no så leser du der hva det blir brukt imot. Er egentlig vedtatt at det skal bli B-preparat, hvorfor det ikke er ett faktum i prakisis ennå vet jeg ikke. Men generalisert angstlidelse fikk jeg det for ihvertfall, for en stund tilbake. De aller fleste legene har nok fått med seg at folk bruker det til og ruse seg på nå etter uttalige skriv om det osv. Så det kommer jo an på legen såklart, men jeg vil raska på noe j--- om jeg skulle hatt det utskrevet.
kjøp Burn! sånn energidrikke fra butikk eller bensinstasjon. kicker igang lyrican som F...

Lyrica forsterker andre medisiner no sykt. at det ikke er blitt B-preparat før er et under. synd de er så dyre å hente ut på apotek. 1200kr for en 100 pakning mes 150mg. skal man ha det på blå resept må man til nevrologspesialist.

dama får det mot sinne og angst..

ingen vits i å ta 2 dager på rad hvis du vil ha rus. da må dosen dobles, men kort halveringstid så et døgn pause så får du nesten full effekt igjen.
Sist endret av Sondre; 19. oktober 2015 kl. 01:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sondre Vis innlegg
1200kr for en 100 pakning mes 150mg. skal man ha det på blå resept må man til nevrologspesialist.

.
Vis hele sitatet...
Feil. Det er bare aa faa fastlegen til aa sende en sOknad til Helfo. Tar et par maaneder. Har man generell angstlidelse/andre angstlidelser, epilepsi eller perifer og sentral nevropatisk smerte saa er det null stress aa faa sOknaden godkjent.
Da koster det bare ca 200 for 100stk kapsler a' 150mg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg fikk de bivirkningene av neurontin selv 100 mgx3. Ble trøtt,feber,svelgeproblemer,vondt å tisse og en fæl hodepine. Fikk begynne på lyrica lavest dose. Fint for det sto at det virket mot angst i tillegg. Hvorfor er det rød trekant der. Merker ikke noe velvære ,eller annet dere skriver om. I tillegg har jeg vival og imovane. Får håpe dette hjelper meg. Har en nerveskade i foten som gjør sinnsykt vondt. Ikke noe smertestillende medikament virker på disse smertene. Er det noen som har erfaring med om de virker mot smerte?
Spis de, enkelt og greit, de er ikke produsert for å snortes, med likhet andre piller.