Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2166
Hei.

Noen her som vet hvordan man åpner passordbeskyttede .rar-filer når man ikke har passordet? Lastet ned en film, men har aldri vært bortpå dette konseptet før.
Eneste muligheten for å låse det er ved å komme seg forbi denne siden.

Setter pris på all hjelp.
Sist endret av flexd; 4. november 2014 kl. 02:12.
det er en scam

last ned filmen på nytt, og sjekk at fila du laster ned er en filmfil (.mkv, .mp4 osv.) og ikke en .zip eller .rar
Den siden er en scamside, ja, derfor jeg hadde håpet at noen visste hvordan man kom seg forbi passordet.
.rar-filen inneholder en .avi-fil på 700MB så den virker legit. Den er lastet ned fra piratetorrents . net. Aldri vært bortpå den siden før, kanskje det er jeg som har driti meg ut?
Sjansen er stor for at du aldri kommer til å få passordet, men blir "tvunget" til å gjennomføre undersøkelser og dritt igjen og igjen og hvis du mot formodning skulle klare å bruteforce filen er filen uspillbar. Det er ingen filmer som er verdt å laste ned på denne måten da alle ordentlige releaser kommer som vanlig filmfil og ikke pakket inn i en stor rar-fil. Er det sånn at du tror du har funnet en release som du ikke finner andre steder, for eksempel av en kjent film som ikke er leaket andre steder enn akkurat der, så har du blitt lurt allerede...
Ah, søren. Syntes det var rart at ingen andre sider hadde den, men tenkte det gikk at å prøve.
Jaja. Tusen takk for hjelpen!