Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  328 67887
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Her finner dere puzzlespill "Mate in one".
http://mateinone.com/puzzle/73

Ha det morsomt.
nicket er SecoYage på chess.com
Joina nå Rundt 1500 rating på turnedbased chess, noen som vil spille? Add Magnisx.

Sitat av Forconin Vis innlegg
Ser ut til at jeg muligens fucka opp configen av turneringen, slik at det er 8 samtidige matcher. Jaja, da blir det en del å gjøre iallefall.

Edit: Fant ut hva som skjedde. Man har 2 samtidige spill pr motspiller. (Da opp til 8stk samtidig hvis du er i en gruppe med 5 spillere.)

Er jo forsåvidt positivt med tanke på å få fullført turneringen før 2015.
Vis hele sitatet...
Vil du sende meg en invite? Magnisx.
Sist endret av Magnisx; 20. november 2013 kl. 22:12.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Ny invite-runde til turnering sendt ut til alle medlemmer som ikke alt har fått.
Laget meg en bruker der nå.. Dere gjetter sikkert nicket.
Om noen vil spille turnbased, så er det bare å søke opp eikesag. Rating på 1630 på turnbased, men den daler nok nedover når jeg håver inn noen tap etterhvert..
Lett om jeg joiner her!
Lager meg bruker nå.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Lett om jeg joiner her!
Lager meg bruker nå.
Vis hele sitatet...
Eh, hvordan spiller jeg med freakfolk, eller inviterer til spill?
Sist endret av Bombasa; 20. november 2013 kl. 22:46.
Så man får ikke spillt 10 min eller 5|2 mot friends? Jeg orker ikke 3 dagers matcher for å si det slik.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Så man får ikke spillt 10 min eller 5|2 mot friends? Jeg orker ikke 3 dagers matcher for å si det slik.
Vis hele sitatet...
Spiller vel ingen rolle hvis dere begge to er pålogget? Det er ingen som tvinger dere til å vente 3 dager før dere gjør et trekk.
Sist endret av Misoxeny; 20. november 2013 kl. 22:59.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Spiller vel ingen rolle hvis dere begge to er pålogget? Det er ingen som tvinger dere til å vente 3 dager før dere gjør et trekk.
Vis hele sitatet...
Er det en ting jeg har lært på internet, så er det at folk gjør alt for å vinne.
Sist endret av SkyMarshal; 20. november 2013 kl. 23:01.
Hvem er Ormebol666?

Du er treg.
Sist endret av Bombasa; 20. november 2013 kl. 23:06.
Det virker jo enklest å gå inn på play -> livechess -> klikke friends-tab'en -> invitere. Noe slikt? Da kan man sette opp litt raskere spill også

Riktig å gjøre det slik, sant?

EDIT: Nesten ingen som er inne på livechess ser jeg - bare forconin og CrazyFox6 Får adde flere venner da vel - gjør det gjerne dere andre og!
Sist endret av apocalypse; 20. november 2013 kl. 23:11.
Jeg ble med jeg og oddi933 klar som et egg men ikke noe god
70 medlemmer !!! Håper de 69 andre er bedre enn meg i detta
Sitat av Oddiii Vis innlegg
Jeg ble med jeg og oddi933 klar som et egg men ikke noe god
Vis hele sitatet...
Takk for kampen.

Bare å legge meg til eller utfordre meg.
Holdt et habilt nivå for 10 år siden, så litt rusten.
Jeg spilte mitt første spill på leeenge nå for litt siden, et fem minutters spill, jeg tapte på tid, motstanderen hadde rundt 13 sekunder igjen når jeg gikk tom for tid.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvem er Ormebol666?

Du er treg.
Vis hele sitatet...
treg og treg, fru blom... Er vel tre dager å tenke på her?

Sitat av jpano Vis innlegg
70 medlemmer !!! Håper de 69 andre er bedre enn meg i detta
Vis hele sitatet...
69.... mmmm
Sitat av ormebol Vis innlegg
treg og treg, fru blom... Er vel tre dager å tenke på her?
Vis hele sitatet...
Ungen våkna. Sorry.
Anbefalerer alle om å hjelpe til i dugnaden om å oversette Chess.com til norsk (bokmål). http://www.chess.com/translate/

Prosjektet har kommet en god vei allerede, men trenger all hjelp det kan få! Er veldig lett å oversette, og mange trenger ikke å bruke mye tid..
Meldte meg opp jeg også, men det er pokker ikke mye sjakk jeg har spilt tidligere
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Til informasjon: Turneringen har nå 32 påmeldte og starter klokken 20:00 i kveld! For å melde dere på: Bli med i Freak-gruppa på chess.com og klag til Forconin (på chess.com, IKKE her) hvis du ikke har fått invite.
Rikkin inne på chess.com. Har også meldt meg inn i gruppen

Er sjakknoob, så det er bare å kjøre på vis dere ser meg online
Artig med litt sjakkinteresse på Freak Gleder meg til tournamentet!
Hvordan fungerer turneringen? Er det heads up? Et tap og man er ute? Eller skal man spille en kamp mot alle sammen? På en måte en liga?

Og er det tilfeldig hvem jeg møter første kampen? Blir dette trukket automatisk 20:00 ?
Sist endret av Obster; 21. november 2013 kl. 18:58.
Da har jeg tapt 2 av 2 så langt, så dette er jeg god på.

Takk for kampen etse.
Det er så sykt avhenighetsskapende!
Sitat av Manualah Vis innlegg
Det er så sykt avhenighetsskapende!
Vis hele sitatet...
True story! Skal ikke mange seire til før man har lyst til å bli bedre og bedre, og erobre hele verden til slutt

Det er så sykt å tenke på at en 22 år gammel mann fra Norge er på vei til å gjøre dette
Sist endret av Obster; 21. november 2013 kl. 19:43.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Tok å utfordret et par freakere til match, 4 spill på en gang ble litt mye. Merker jeg sliter litt nå.
Jeg er inne nå og åpen for spill! bruker: mrmars420
Sitat av Synderen Vis innlegg
Tok å utfordret et par freakere til match, 4 spill på en gang ble litt mye. Merker jeg sliter litt nå.
Vis hele sitatet...
Spilte 3 igår kveld. Fant ut det var to og et halvt for mange.
Klar for freak-turneringen nå jeg 23 min til
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Dette blir en god oppvarming til eksamen i morgen. Eller ei. Kanskje siden det er anvendt logikk.

Vi får håpe det klaffer uansett Dette blir morosamt.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Det virker jo enklest å gå inn på play -> livechess -> klikke friends-tab'en -> invitere. Noe slikt? Da kan man sette opp litt raskere spill også

Riktig å gjøre det slik, sant?

EDIT: Nesten ingen som er inne på livechess ser jeg - bare forconin og CrazyFox6 Får adde flere venner da vel - gjør det gjerne dere andre og!
Vis hele sitatet...
er vel en del av oss som foretrekker "ikke live chess" hvor man har en dag på å gjøre et trekk. slik at man kan poppe litt ut og inn mens man holder på med andre ting.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Da var vi i gang. Lykke til allesammen.

Håper det ikke bare er taktikkhoder her, men faktisk noen som spiller rambo.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Da var vi i gang. Lykke til allesammen.

Håper det ikke bare er taktikkhoder her, men faktisk noen som spiller rambo.
Vis hele sitatet...
Hvem spiller mot hvem?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvem spiller mot hvem?
Vis hele sitatet...
Når man trykker "Pairings" kommer det opp at vi ikke er startet. Jeg vet ærlig talt ikke...
Hvordan settes det igang??
Trodde turneringen startet 20:00 jeg? Hos meg har det ikke skjedd noe..

Kanskje host må trykke begin?
Sist endret av Magnisx; 21. november 2013 kl. 21:04.
Skjer ingenting her enda...kommer det opp automatisk når kamp begynner? Vett ikke hvem jeg skal spille mot en gang eller hvordan turneringsoppsettet fungerer.
Ingen verdens ting hos meg hell....
Hosten må nok starte turneringen på et eller anna vis vil jeg tro?
Pffft det er vel satt igang, så må vi kanskje vente 24 timer før motstanderen trekker?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
--
Vis hele sitatet...
Er det slik at du må starte turneringen? Kunne du gjort det?

Sitat av jpano Vis innlegg
Pffft det er vel satt igang, så må vi kanskje vente 24 timer før motstanderen trekker?
Vis hele sitatet...
Uten motstander blir det vanskelig å skulle gjøre noen trekk.
Sist endret av uaexed; 21. november 2013 kl. 21:08.
Sitat av jpano Vis innlegg
Pffft det er vel satt igang, så må vi kanskje vente 24 timer før motstanderen trekker?
Vis hele sitatet...
Men når jeg går inn på Games så skal en vel få opp alle aktive spill uavhengig av hvem sitt trekk det er? Når jeg går inn der så står det at turneringen ikke er startet..
Sitat av uaexed Vis innlegg
Da var vi i gang. Lykke til allesammen.

Håper det ikke bare er taktikkhoder her, men faktisk noen som spiller rambo.
Vis hele sitatet...
Kjører rambo taktikk ;p
Starter ikke her heller

En hypotese:
Starts on November 21, 2013 at 11:00 AM (6 minutes 30 seconds ago)
"11:00 AM" vil ikke det tilsi 23:00? Jeg lurer på om (6 minutes 30 seconds ago) Er klokken på våre enheter?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av Bokmerket Vis innlegg
Starter ikke her heller

En hypotese:
Starts on November 21, 2013 at 11:00 AM (6 minutes 30 seconds ago)
"11:00 AM" vil ikke det tilsi 23:00? Jeg lurer på om (6 minutes 30 seconds ago) Er klokken på våre enheter?
Vis hele sitatet...
After midnight - Klokken 11:00.
Synes det fungerer litt dårlig å spille flere spill samtidig, får beskjed om at det er mitt trekk (i form av et "popp"), klikker på fanen der spillene foregår, gjør et trekk og så viser det seg at det ikke var det brettet jeg skulle flytte på.
Så noen som har noen tips til hvordan man på enklest måte sjonglerer mellom de forskjellige spillene, er det beste å bare klikke på varslingen som forteller at det er mitt trekk?
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Synes det fungerer litt dårlig å spille flere spill samtidig, får beskjed om at det er mitt trekk (i form av et "popp"), klikker på fanen der spillene foregår, gjør et trekk og så viser det seg at det ikke var det brettet jeg skulle flytte på.
Så noen som har noen tips til hvordan man på enklest måte sjonglerer mellom de forskjellige spillene, er det beste å bare klikke på varslingen som forteller at det er mitt trekk?
Vis hele sitatet...
Last ned appen.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Synes det fungerer litt dårlig å spille flere spill samtidig, får beskjed om at det er mitt trekk (i form av et "popp"), klikker på fanen der spillene foregår, gjør et trekk og så viser det seg at det ikke var det brettet jeg skulle flytte på.
Så noen som har noen tips til hvordan man på enklest måte sjonglerer mellom de forskjellige spillene, er det beste å bare klikke på varslingen som forteller at det er mitt trekk?
Vis hele sitatet...
Settings, stay on board.
Da hopper du ikke mellom vinduene automatisk.