Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 16611
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Det virker som det er svært stor uenighet med dette egentlig er. Er det rivotriler eller er det piller med 2mg Flunitrazepam? Noen som er oppdatertde på pillefronten?
Dobble hyppere?

Edit: med dobble hyppere mener jeg en tablett med samme styrke som 2 hyppere. Er vel for kreftsyke e.l.
Sist endret av andis; 6. juni 2005 kl. 18:45.
Schizoma: Ble det aldri noen konklusjon på NS?
Rivotril inneholder 2mg clonazepam, som er ca. like sterkt som flunitrizipam
Du kjenner dem igjen ved at de er kvite, runde og har delekors, ikke bare strek.
Schizoma: det er ryppere, rivotriler er større enn de du tenker på.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Ja, men det virker som om begrepet kryssere blir brukt til både ryppere og rivotriler.
Anbefaller sterkt i mot å bruke kryssere!Er utrolig sterkt og man blir farlig "kald".Har selv efart på den harde måten! Leste foresten om kryssere for noen år siden,og da stod det at pilla blant annet ble brukt til å hindre epelepsi anfall.
Kjenner en fyr som har epelepsi, mulig å bruke hans piller?
Har egentlig aldri tenkt å bruke piller eller noe, holder meg til det naturen gir jeg , men tenkte jeg skulle spør når epelepsi første var nevnt, men vet ikke hva pillene hans heter.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Trådstarter
Det er altså Rivotril som blir brukt som eplepsi medisin.
Kryssere skal være strong shit..
Sitat av Sjakaa
Kryssere skal være strong shit..
Vis hele sitatet...
You bet !
Jeg trykkte i meg 2-3 kryssere engang i ungdommelige dager, presste noen bøtter med marokk etterpå og gikk til skolen.

Da jeg ankom skolegården begynte beina å svikte, men selfølgelig var "JEG KLAR!!!"
Jeg krøp (eller nærmere dro) meg inn i entrèen på skolen, begynte å mumle høyt mens jeg dro forbipasserende lærere i føttene.
Så husker jeg ikke stort mer enn att en kompis dro meg hjem i leiligheten.
En halv dag etterpå skulle jeg ta toget ttil nabobyen, jeg følte meg i STORFORM, og kunne ikke fatte att politiet kom når jeg stod fint å spillte litt på en pengeautomat.

(Dock det var det jeg trodde, egentlig lå jeg oppe på automaten og slo på knappene)

Anbefales ikke hvis du lever et sosialt liv !!!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
http://www.freakforum.nu/forum/showt...?threadid=8046

speq mener i alle fall at kryssere er Rohypnol.
Det som "offisielt" blir kalt kryssere er 2mg rohypnol tabletter med flunitrazepam. Grunnen til
navnet er vel at den at det er ett kryss på den ene siden, og grunnen til forvirringen ang rivotril/rohypnol er vel den at det er ett kryss på ene siden av rivotrilen også.. i tillegg til at pilla ligner ellers veldig i utseende, funksjon, kjemi. <- likevel vil jeg regne med at de fleste (i tillegg til meg) liker rohypnol best og det er vel derfor det er akuratt DE som får beholde kjælenavnet "kryssere". Jeg synes ellers folk svarer for fort når de ikke har peiling på hva det gjelder, er det virkelig KUN nerder her?? som aldri har levd ett annet liv enn det foran dataen og hvis ruserfaring strekker seg til ginseng/guarana/koffein og muligens litt alkohol, men framstår som eksperter for de har lest om det, og fordi de er nerder "vet" de at de er litt mer "lærd" på de områdene de har lest om fordi de er, ja, nerder..? ikke missforstå, har ikke noe mot nerder, lev deres eget liv I don`t care!! men jeg synes fortsatt beskrivelsen min rett over passer på litt for altfor mange her. Vit hva dere snakker om! dette er er ett farlig tema for missinformasjon/propaganda!!
Juno da, la oss avholde oss fra slike personlige angrep. Folk her svarer utfra hva de vet, og jeg håper at de som tar feil lærer av de som har rett og vi på den måten alle utvikler oss.
Greit nok, på visse ting kan det hende du sitter med mer "reelle" kunnskaper om enkelte emner innenfor rus, men du skal ikke da automatisk gå ut fra at du vet best her, for da er du ikke noe bedre enn de du kaller "nerdene" her. Jeg vil nesten gå inn for å kalle deg det.
Jeg VET at kryssere er 2mg Flunitrazepam. har spist hundrevis av de!
Er enig med deg lordmel, må beklage hvis jeg virket en smule aggressiv over men det er poenget som er viktig.
Nei, jeg vet nok ikke "best" her på forumet, det virker bare som det ikke skal så mye til for å vite bedre. Er man usikker så er det ikke noe galt i å poste for det, bare påpek at du er usikker isteden for skråsikker da ett feil svar kan bli ganske viktig i dette forumet.
Juno: Det finnes mange typer "nerder". Du rakker ned på "computer-nerdene", men ironisk nok er du selv medlem her på forumet og bare det sier jo at du selv ikke tilbringer så rent lite tid foran dataskjermen.

Du sier også (litt satt på spissen) at de som ikke har personlig erfaring med dop ikke har peiling. Jeg vil si meg uenig. Personlig bruker jeg nesten aldri rusmidler, men er allikevel en skikkelig "dop-nerd". Jeg finner meg ikke i å bli rakket ned på og kalt uvitende av deg bare fordi jeg heller leser saklig og pålitelig informasjon om rusmidler enn å proppe i meg piller.
jeg bruker ikke rusmiddler men jeg kan mye om det forde...

ikke at dette var relevant men..
Ja jeg vet det finnes flere typer nerder, og mente ikke å rakke ned på dop-nerdene som du kaller dem. mente heller å rakke ned på, åssen skal jeg si de "fjortiss-bedreviterne" som det er veldig mange av her omkring synes jeg. Du felix har jo svart ganske fornuftig så langt jeg har sett så jeg mente ikke deg. Men uansett, når jeg leser innlegget på nytt ser jeg at det virker som jeg disser nerdene, tenkte kanskje at ordet nerd ville appellere til fler her lissom.
Bruker litt tid foran dataen ja men jeg bruker den til å lage musikk og en gang iblant titte innom internett (bla. her) kall meg gjerne musikk nerd.. åssen endrer jeg postene mine forresten? hvis ikke må jeg legge til mer til dette altfor lange svaret enn å rett opp formuleringen min..
trykk på "edit" knappen for å redigere inlegget
ja jeg mener å ha sett en slik knapp før jeg og, men hvor faen er den blitt av..? har trengt den flere ganger og ja jeg er logget på..
Juno: Fint at du tar kritikk på den måten. Ble nesten litt redd for at vi hadde fått en ny "knarkerforBRG", men ble lettet nå.
Edit. knappen forsvinner etter en viss tid.
Skulle bare mangle at man tar kritikk så lenge man er enig i/forstår kritikken.. hva står forresten BRG for? (er jeg dum nå?)
Og viktigst av alt: hvordan å hvordan får jeg edit knappen tilbake?? (og hvorfor forsvinner den egentlig..?) begynner å bli pretty offtopic men svaret er vel gitt..(?)

EDIT: hehe, og akuratt når jeg postet så jeg edit knappen og skjønte alt..
Sist endret av Juno; 7. juni 2005 kl. 22:25.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
knarkerforBRG er/var et medlem av forumet, hva BRG står for tror jeg nesten du må spørre han om .

Edit knappen forsvinner, som du sikkert allerede har skjønt, etter en time. Dette er for å stadfeste at det som er sagt, er sagt, og at folk ikke skal redigere/fjerne postene sine i ettertid så personer som finner trådene ved et senere tidspunkt ikke skjønner sammenhengen. Sansynligvis gjort for å spare forumet for unødvendige tråder, selv om det kanskje virker noe banalt.

Det fins mange bedrevitere der ute, det skal være sikkert og visst, men det gjør det innenfor alle felt. De fleste lærer gamet sitt gjennom erfaring og "gatens ord", men det blir stadig flere og flere som oppsøker kunnskap gjennom revolusjonerende og tidligere ukjente kanaler som internett. At folk lærer gjennom lesing og studering er ikke alltid så veldig dumt, da den kunnskapen man innarbeider seg da ofte er mer korrekt enn den kunnskapen man innarbeider seg gjennom rykter og jungeltelegrafen. Det er selfølgelig ingenting som kan måle seg med erfaring her i verden, men å supplementere det med lærdom er etter mitt syn en veldig god vei å gå

Velkommen til forumet forresten, Juno.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er veldig lett å blande de to pillene pga utseendet, men det er en forskjell på de: de såkalte dobble hypperne har en runding rundt 2 tallet og det har ikke rivotrilen.
Men, kan noen svare meg på et enkelt spørsmål?

Dette er kansje litt offtopic, men meg og et par kamerater gikk i Nygårdsparken, og der var det en mann som skulle selge oss noe han kalte for nutters eller nøtter. Vi takket selvfølgelig nei, men kom i en diskusjon om hva dette kunne være. Noen sier amfetamin, blandet med noe annet, noen sier piller av en sort, og noen sier at det var Hasselnøtter. Hva var det denne fyren ville selge oss?
Sitat av pinnsvinet
Men, kan noen svare meg på et enkelt spørsmål?

Dette er kansje litt offtopic, men meg og et par kamerater gikk i Nygårdsparken, og der var det en mann som skulle selge oss noe han kalte for nutters eller nøtter. Vi takket selvfølgelig nei, men kom i en diskusjon om hva dette kunne være. Noen sier amfetamin, blandet med noe annet, noen sier piller av en sort, og noen sier at det var Hasselnøtter. Hva var det denne fyren ville selge oss?
Vis hele sitatet...
Kan det ha vært ett par svært stramme bukser(nutters) eller rett og slett en polsk nøtteplukker(nutter)?
Hahahaha.... nøtter er piller!
▼ ... over en måned senere ... ▼
de er fanken så hissige. ALDRI sett dere bak rattet etter å ha tatt dobble...går temlig skeis!