Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1757
jeg så over narkotikalisten nå nettopp og la merke til at 1,4-butanediol ikke var der. betyr det at det er helt lovlig ? isåfall må jeg skaffe meg masse
Det er jo en analog til GHB og ikke sånn helt ulik kjemisk sett heller.
Kanskje det er en salt, ester eller isomer av GHB? I så er det ulovlig.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det stemmer nok at det ikke står på narkotikalisten, men du kan alikevel bli dømt om du blir tatt med det.

1,4 BD brukes mye i industrien. BRukes vel til fremstilling av plastmateriale eller no i den duren.
Sist endret av z0p; 3. august 2005 kl. 20:02.
XTC
Trådstarter
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=8852 << jeg leste dette nettopp. virker jo som det er lovlig. på den tiden i USA ihvertfall, men i norge også vil jeg tro.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Om du blir tatt med store mengder BD i Norge kan du bli dømt for det om de finner det sannsynlig at du har fremskaffet dette stoffet for å bruke/selge som et rusmiddel.
XTC
Trådstarter
hm, ok. takk for svar.
Hvordan inntas 1,4 B?
Sitat av nohope
Hvordan inntas 1,4 B?
Vis hele sitatet...
Drikk det, eller lag pulver av det (litt tungvindt men mulig) vær bare forsiktig med dosen da det er så og si det samme som ghb. Men det skal ikke være hverken ett salt, ester eller isomer så det burde være lovlig men det at du kan lage ghb av det gjør meg litt usikker.. Jeg mener det bare vil bli tatt fra deg hvis du ikke kan bevise at du skal bruke det til noe lovlig..
Sist endret av Juno; 4. august 2005 kl. 15:18.
Det blir omgjort til ghb "while inside our body" :-)
Hvis man kan lage GHB av det, slik Juno sier, så er det vel i hvert fall et kjemikalie som er under spessielt oppsyn i likhet med de fleste andre spennende kjemikalier.
Hvordan fremstille GHB av dette stoffet? Noen som vet?