Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1678
En kompis viste meg denne siden tok en tur innom den å så de drev diskrett på med litt sånne urte saker;P

Noen som vet om man får ekte god rus av disse sakene de selger og om det er ulovlig?:P
dem selger glassbonger.. hehe..
Centurius's Avatar
Trådstarter
Er det lovlig med bong i Norge?
Hvis vannpipe kan kalles bong, så er det lovlig. Siden det har jeg hjemme Og jeg mener jeg har hørt at vannpipe det er lovlig.
Hvorfor i all verden skulle det være ulovlig?

Når det gjelder urter + rus, så kan det være en fordel å vite hva du leter etter.
Hvis du leter etter mj/hasj-substitutt så kan du egentlig bare glemme det.
Leter du etter hallusinogener, så kan jeg glede deg med at det er rikelig av dem.
Sjappe i Oslo som selger nokså fete piper. I en av Karl Johans mange smug. Når vi var der kom purken inn for å spørre om noe som hadde skjedd dagen.
Det vil si, Det er lovlig med "bong".
Sist endret av Luric; 20. juli 2005 kl. 00:18.
Det meste av brukerutstyr er vel lov. Men de kan ta den fra deg hvis den er brukt sammen med ulovlige stoffer.
Det er riktig. Alt er lov så lenge det ikke inneholder narkotika eller spor av narkotika.
mirax: Urtetobakken som selges på Shangri-la, kinnick-kinnick, fremmkaller ingen rus.
Dette sier jeg på grunnlag av ting jeg har lest og egen erfaring.
Sitat av felix_poker
mirax: Urtetobakken som selges på Shangri-la, kinnick-kinnick, fremmkaller ingen rus.
Dette sier jeg på grunnlag av ting jeg har lest og egen erfaring.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Brenner nesten ikke heller
Piper er lov så lenge de ikke har blitt brukt til noe narkotiske stoffer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shangri laa er en gøyal butikk. besøk også Hemp house. Vannbong er 100% lovlig ja.