Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1826
Hei

Laga ny sang i går og ønsker kritikk på den. Den heter "Det blir ikke party" og ligger på hjemmesia mi:

http://www.bpvcentral.net/scha/

Scha
Dette er umulig å kritisere, fordi sangen ligger tett opp til det jeg definerer som perfeksjon. Det er vakkert, rett og slett vakkert. Jeg gråter nå.
usertitle import
bleh's Avatar
Synes vokalen ble litt lav i forhold til spesielt bassen.
Hvorfor har ikke herren platekontrakt?
Haha, denne sangen har så genial tekst.

"Sputnik og Carola,
Gutta i kjola
Bolle og cola
NO E DET PARTY!"

Jeg holdt på å daue av den i går Yogi sucker til å lage introer
Sist endret av mongeland; 24. juli 2005 kl. 23:14.
Hehe, drit bra! Men må nesten lese teksten på siden din siden jeg ikke er helt stø på trøndersk(?)
Kudos til deg Scha!!!
master namer
elodin's Avatar
Trøndersk!
Bah.

Lo godt av denne jeg ja. Lang intro, som monge sa.
Ut på plate, morsom party-rap!
Rå musikk! Cred til deg Scha men bassen var nok litt høy i forhold til vokalen ja
noe forfærdelig ræl...
Sats heller på pianospilling. Wackness in deed! Sorry mann..
Synes denne sangen er hysterisk morsom jeg! Lo godt av den på treffet på Lørdag. Vokalen er som sagt til tider litt lav, men ellers synes jeg den er genial. Scha er flink.
Blanding av trøndersk og hammerfestdialekt? Ellers en så dårlig sang at noen kan finne den morsom
Sitat av Zero
Hvorfor har ikke herren platekontrakt?
Vis hele sitatet...
Du har et poeng

Men faktum er at han ikke orker dette
(en fleip)

utrolig bra sang though
Scha's Avatar
Trådstarter
Det må nevnes at det er bøbben som har laga musikken til denne. Deres sang heter "No e d party" og kan lastes ned på denne adressen:

http://www.bpvcentral.net/noedparty.mp3

Bøbben blei ikke så bli når han hørte denne, så jeg skal mekke ny melodi når jeg kommer tilbake fra kypros.

Edit: BTW så er det nok svært lite trøndersk i dialekten min. Er og blir hammerfesting og lar ikke trønderne ødelegge dialekten min

Scha
Sist endret av Scha; 25. juli 2005 kl. 02:15.
UTROLIG! genialt! lag mer!
Teksten var helt ok, men musikken var ikke av det beste - Ble veldig ensformig i lengden. Refrenget ble vel kjedelig og lite gjennomtenkt. Men sangen er morsom, men i mitt hodet ikke en hit!
Haha, den slo ann i går ja, gruser Yogi sin
Sist endret av Tommen; 25. juli 2005 kl. 03:47.
Hehe, fett. Sier meg enig med ideer om at du skulle hatt dem ut på ei plate, partymusikk liksom.

Er ikke fan av rap, men dette er gøy musikk
knall barske sanger Scha...nytt intervju hos Golden kanskje? Denne gangen om musikk og ikke likbleike ungdommer
Synes det var en veldig bra parodi jeg ...
Sitat av Antarctica
Teksten var helt ok, men musikken var ikke av det beste - Ble veldig ensformig i lengden. Refrenget ble vel kjedelig og lite gjennomtenkt. Men sangen er morsom, men i mitt hodet ikke en hit!
Vis hele sitatet...
Lite gjennomtenkt? Er du helt på trynet, eller? Dette er jo så gjennomtenkt som det blir
Jeg skjønner faen ikke hvordan du finner det på, for å være helt ærlig.
Lazywriter
Gisse's Avatar
Hehe. Bra sang, men det eneste jeg hørte klart, var refrenget. Resten måtte jeg konsentrere meg for å høre. Enten, syng høyere, eller skru ned bakgrunnsmusikken
Seriøst, jeg satt der med teksten og holdt på å le meg ihjel.