Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1867
Heisann freaks


Da jeg var liten så pleide min far å kjøpe en pose med banan godteri til meg, dette må ha vært tidlig 2000- tallet eller meget sent på 90 tallet.

Uansett, godteriet kom i en blank pose med noe grønt og gult på, tror det var bilde av en banan med øyne og armer også.
Selve godteriet kunne minnes litt om sure bananer som man finner i smågodt disken men de jeg leter etter var gule ikke grønne, og heller ikke sure om jeg husker korrekt.

Jeg har letet etter navnet på dette godteriet i flere år nå, er nok ute av produksjon i Norge ihvertfall men hadde vært artig å få vite navnet på dette godteriet så jeg vet at jeg ikke har drømt hele greia.
"Fini Jelly Bananas" passer beskrivelsen
Høres ut som bananene fra Haribo.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Høres ut som bananene fra Haribo.
Vis hele sitatet...
Holy shit, det var dem! Takk skald du ha, hahah

Men kan ikke huske de hadde det fyllet inni så er ikke helt sikker likevel
Sist endret av Pillefreak; 15. august 2019 kl. 16:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.