Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 7296
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Eller "Musikkfest 2019" som jeg ser det alltid står skrevet (men aldri har hørt noen si) er jo neste lørdag. Er vel ikke usannsynlig å anta at en god del freaks kommer til å dukke opp ved en eller annen scene, så tenkte det kunne være greit å ha litt oversikt over hvor folk befinner seg. Selv pleier jeg og vennene mine å som regel være på Love & Magic scenen, Morradi, evt. middelalderparken senere, men tenker jeg ikke har lyst til å være på samme scene hele dagen.

Tenker det uansett er en god anledning for å møtes, om det er interesse for det
Sist endret av wormhole; 26. mai 2019 kl. 05:31. Grunn: Korrektur
Var bare barnet
KjemikalieX's Avatar
Vi er en gjeng med freaks + venner og kjærester som tenker dra ut en tur vi også. Pleier campe på Love&Magic på Elgsletta så løper de som vil rundt for å besøke scener og konserter, mens vi har en "base" der. Blir kanskje en tur til Morradi eller fengselsparken for min del

Vanskelig å planlegge en sånn dag, men vil anta vi er en 20+ stk totalt som kommer innom i alt fra 8 timer til 10 minutter ila dagen

Er uheldigvis spådd regn og 10c på Storm, men litt mer optimistiske 14c og sol og skyer på Yr. Så vi får se hva dagen bringer!