Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3558
Hei. Er det noen som har erfaring med å gå med krykker på utesteder? Eller råd og tips om hvor en bør gå og hvordan en skal "oppføre" seg? Jeg går for tiden med 2 krykker, og bare det å få med seg et ølglass er et større problem, så jeg foretrekker å sitte ved baren. Dessverre få steder som har stoler ved baren. Igrunn vanskelig å finne sitteplass da jeg mister den når jeg skal hente en ny øl. Å stå å drikke er rett og slett ikke aktuelt. Mange utesteder er også plaget med trapper til wc. Det gjelder Oslo for dem som lurer.

Ja jeg vet jeg kan drikke hjemme, men poenget er at jeg vil ut og se folk, ikke bare sitte hjemme og glane på flatskjermen min.
Tja hva med å gå ut på en plass det er greit med sitteplasser og dass på samme plan, kom litt tidlig ut før det er kaos og forklar til bartenderen at du går med krykker og avtal at han skjenker deg en ny runde og kommer til bordet når du fanger blikket hans og nikker feks?

Gi litt ok tips så ordner det seg nok.
Sist endret av random67489; 13. april 2019 kl. 13:56.
Perfekt måte å bli kjent med nye folk, bonus at du slipper å måtte danse.
Jeg pleide å bære ølen mellom puppene, men det passer sikkert ikke for alle. Lurt å drikke litt av den først.

Det mest opplagte er vel å gå ut sammen med venner som kan kan være personlig assistent og hente øl til deg.
Sist endret av *pi; 13. april 2019 kl. 14:08.
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg pleide å bære ølen mellom puppene, men det passer sikkert ikke for alle. Lurt å drikke litt av den først.

Det mest opplagte er vel å gå ut sammen med venner som kan kan være personlig assistent og hente øl til deg.
Vis hele sitatet...
Husk at ikke alle har vener å gå ut med. Men man kan sette seg på et bord med andre og spørre om de kan kan hjelpe med å hente øl,så blir man venner. Folk er gjerne bare glad for å kunne hjelpe andre i nød
Sitat av Adiantum Vis innlegg
Husk at ikke alle har vener å gå ut med. Men man kan sette seg på et bord med andre og spørre om de kan kan hjelpe med å hente øl,så blir man venner. Folk er gjerne bare glad for å kunne hjelpe andre i nød
Vis hele sitatet...
Kanskje det er et godt påskudd for å få med noen bekjente ut? Betal i øl
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg pleide å bære ølen mellom puppene, men det passer sikkert ikke for alle. Lurt å drikke litt av den først.

Det mest opplagte er vel å gå ut sammen med venner som kan kan være personlig assistent og hente øl til deg.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg mann da, så puppene mine er ikke så mye å skryte av. Hehe!! Jeg kan gå med 1 krykke, men da blir jeg veldig ustødig.

Nå har jeg ikke venner men det er jo et godt tips å bli kjent med andre.

Men igjen, noen som vet om barer uten trapp til do? Selv vet jeg bare om Scotsman, Sidesporet og Joes Bar. Og Polar Bar da.

(Også måtte jo Ruter innstille Tbanen til sentrum nå i påsken da!!).
Men igjen, noen som vet om barer uten trapp til do? Selv vet jeg bare om Scotsman, Sidesporet og Joes Bar. Og Polar Bar da.
Vis hele sitatet...
Vaterland. Alt på en flate.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg kan fortelle at det har gått veldig bra. Enkelte bartendere har tom bært øllen min til bordet mitt.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Det med å ikke danse. LoL.

Tror uten euforiserende stoffer at med krykker er den enste gangen har hatt lyst til å danse på byen. Kan ta noen kule mooves med krykker.

Bra det ordnet seg. Folk er stort segg hyggelig men noen steder nekter deg inngang med krykker siden det har vært flere slosskamper med krykker der før hehe.

Vet ikke om de har lov til det lengre, men ganske bra våpen å ha med seg.

Noen som kødda med deg pga krukkene? Fikk u noen nye bekjentskaper?