Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2075
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over en nettside som påstår at de selger reseptbelagte legemidler. Tviler på denne er ekte da en ikke er gjemt og det er noen forferdelige oversettelser. Noen som har peiling på hva kjop-god-medicin.com er?
Anonym bruker
"Flygende Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror jeg hadde stolt mere på en junkie ved guneriuskrysset en den nettsiden.
ikke kjøp legemidler på nettsider. Hvis du skulle være så uheldig å komme over en side som ikke scammer deg så kan du få problemer med tollen og politiet. De er på hugget når det kommer til innførsel via post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
ikke kjøp legemidler på nettsider. Hvis du skulle være så uheldig å komme over en side som ikke scammer deg så kan du få problemer med tollen og politiet. De er på hugget når det kommer til innførsel via post
Vis hele sitatet...
Innlands på dark web er noe annet da.
Garantert bare bullshit av verste slag.
Hører mange si at det er verdt å ta jobben med å finne tilbydere innenlands, uten at jeg vet noe mer om det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den eneste måten å få medikamenter inn i Norge lovlig via post er om 1. Man har resept, 2. Pakningen og pakningsvedlegget inni er på Norsk. Dette får de selvfølgelig ikke til så handelen er ulovlig: Tollen vil konfiskere medikamentene om man ikke har flaks og de går igjennom.

Disse sidene prøver å lure desperate folk til å bruke pengene sine: For de er ikke Norske og følger ikke forbrukerlovene våre, så når du taper penger har du særdeles lite du kan gjøre med saken.

Kilde: https://legemiddelverket.no/import-o...ed-forsendelse
Sist endret av Dodecha; 30. november 2018 kl. 15:36.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp god medisin svindler deg.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
slike sider skriker svindel mot øynene mine. Tenk om det var så lett da? Bruker du penger på dette, er du i kategorien mindre smart. Darkweb innenlands er eneste måte, men selv der har folk blitt lurt har jeg hørt. Mens andre har fått omtrent alt av Å og B preparater i postkassa.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Det kommer helt an på hva du skal ha. Hvis de feks har det på iHerb, burde du gå for den, men utenom det gjelder det å sjekke spesifikt hvilken side som har fått best vurdering for å levere akkurat det du er ute etter. At pakkene kommer inn i Norge vil være et sjansespill uansett hvordan du gjør det, men om det dreier seg om relativt små mengder slipper du som regel å få politiet involvert om du skulle være uheldig.