Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1113
Da ble det enda et spørsmål her - trenger virkelig all hjelpen fra dere "eksperter". Håper virkelig noen vil hjelpe meg

Skal ta urinprøve på mandag, kan utsette den til tirsdag - men helst mandag.

Ok here's the thing

Har røyka daglig i 2-3 mnd, men ikke så mye, holdt meg til maks 3 g i uken.

Den siste uken har vært slik og sånn jeg planla den. Ble for vanskelig med brå slutting.

Mandag - ett parr trekk på morgen
Tirsdag - ingenting
Onsdag - kveldsrøyket (men ble litt mye, kanskje 0,5)
Torsdag - ingenting
Fredag - kveldsrøyking, rundt en kvarting
Lørdag - ingenting
Søndag -ingenting

Framover er jeg clean til pissings på mandag of course.

Har jeg sjans til å være clean på mandag?
Burde jeg vente til tirsdag?

Må også nevne at jeg har lest om all mulig tips og råd, brukt masse forskjellige urter som skal hjelpe mot å cleanse kroppen. Drikker 4 liter vann daglig. Varme, kalde dusjer. Trening i form av svømming og badstue.

Så hva har ekspertene å si?
Anonym bruker
"Trygg Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, mest sannsynlig ikke. Ingenting hjelper, du kan bare gi opp med å prøve å drikke 10 liter vann i timen eller en kork zalo eller diverse urter.
Anonym bruker
"Målløs Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ca samme forbruk som deg på 3g i uken men i ca 1 år, tok meg ca 6 uker fra brå slutt til jeg var clean.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, mest sannsynlig ikke. Ingenting hjelper, du kan bare gi opp med å prøve å drikke 10 liter vann i timen eller en kork zalo eller diverse urter.
Vis hele sitatet...
Jeg har da trua på at det kan hjelpe litt, og litt er mer en bra nok for meg. Tror det utgjør forskjell om du sitter innestengt hjemme, dårlig næret vs drikke, bevegelse og renselse rett og slett men. Uansett, det var veldig motiverende, bare å gi opp, yay

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde ca samme forbruk som deg på 3g i uken men i ca 1 år, tok meg ca 6 uker fra brå slutt til jeg var clean.
Vis hele sitatet...
Faktisk så er du den første jeg har både hørt og lest om - som har hatt heroin påvist så lenge etter slutt.

Jeg er ikke lege, men ut i fra den informasjonen jeg har fått, og som jeg har sett på venner. Etter 1 gangsbruk er det søren meg vekk neste dag.
Langtidsbruk alt fra 1 - 4 dager, spørs forbrenning.

Nei nå ble jeg ganske sjokka over svar.
Jeg bare lurer på om noen har vært i lignende situasjon og kan fortelle om demmes erfaring.
Ifølge hva jeg har lest burde det være en sjanse for at jeg er clean, selv om jeg fikk to ganske negative tilbakemeldinger.

Men hyl ut om det er noen som har vært i samme båt!
Sist endret av Veggen; 1. desember 2018 kl. 11:35. Grunn: Fjernet tekst som kom med 2 ganger.
Tror det var en liten misforståelse ute og gikk her, jeg trodde du sikta til hasj først. Og da tenkte jeg løpet var kjørt, det samme antar jeg anonym nr 1 og 2 trodde det var. Heroin kan jeg 0 om
Anonym bruker
"Trygg Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nice, ikke nevn engang at det er heroin.. Kan heller ikke så mye om heroin. Men tviler på diverse kjerringråd hjelper.
Det er nok helt på grensen. Utsett til tirsdag, så har du bedre odds.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3 dager så skal du være rein. Du er kanskje litt i faresonen i og med at du røyka fredags kveld og skal pisse mandag på dagen, jeg ville også prøvd å få det utsatt til tirsdag, da burde du være safe. Si du har fått omgangssyken og ikke kommer deg ut døren eller noe sånn. Går ikke det så ville jeg bare drukket masse vann og håpe på at du har flaks.

Og sånn btw så drar du bare abstiensene enda lenger ut med å gjøre sånn som du har gjort nå, med å røyke annenhver dag og sånn.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og jo, det hjelper å drikke masse vann, det var det tipset jeg fikk av helsepersonell når jeg var innlagt i behandling. Jeg sprakk på perm og fikk ikke komme inn igjen før jeg pisset reint, da sa de: drikk masse vann!