Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1441
Vet det er en tråd her ute ang quetiapin, men sitter på mobilen og søkefunksjonen fungerer ikke..

Jeg har 100mg og 150mg depot piller av typen quetiapin. Jeg fikk 25mg for å sove. Men når jeg snakka med legen så sa han at vist jeg tok 100mg så fikk jeg fin flow? Glemte å spørre om disse vil fungere å sove på... noen tips?
Er det ikke bare prøve seg på 100mg. i kveld feks?
Om du gå på Quetianpin på dagtid så\ skal det mye til for at du skal bli trøtt av 25mg når du skal legge deg.

Har gått på forskjellige doser Quetiapin på dagtid før, ble jo innspist og ikke tøtt in det hele tattm, så endte opp med at jeg måtte ta 500mg++ fo å bli tøtt på kvelden. Noe som bare hadde ulemper for min del, jeg fikk veldig kribling i kroppen når jeg la meg, så det endte fot opp med at jeg måtte ligge et par timer før jeg fikk sove uansett, og nå jeg føst sovnet kunne jeg fint sove i 12-14 timer i strekk uten at jeg enset en lyd rundt meg uansett hva det skulle være.

Nå går jeg ikke lenger fast på de, men bruker det om jeg skal få meg noe søvn etter amfetamin eller lignende, passer også bra om man bæder på sopp eller lignende ha jeg har hørt (ikke prøvd det selv)
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Er det ikke bare prøve seg på 100mg. i kveld feks?
Om du gå på Quetianpin på dagtid så\ skal det mye til for at du skal bli trøtt av 25mg når du skal legge deg.

Har gått på forskjellige doser Quetiapin på dagtid før, ble jo innspist og ikke tøtt in det hele tattm, så endte opp med at jeg måtte ta 500mg++ fo å bli tøtt på kvelden. Noe som bare hadde ulemper for min del, jeg fikk veldig kribling i kroppen når jeg la meg, så det endte fot opp med at jeg måtte ligge et par timer før jeg fikk sove uansett, og nå jeg føst sovnet kunne jeg fint sove i 12-14 timer i strekk uten at jeg enset en lyd rundt meg uansett hva det skulle være.

Nå går jeg ikke lenger fast på de, men bruker det om jeg skal få meg noe søvn etter amfetamin eller lignende, passer også bra om man bæder på sopp eller lignende ha jeg har hørt (ikke prøvd det selv)
Vis hele sitatet...

Hehe jo like enkelr det... var mer for å sjekke om noen hadde erfaringer ang depot fordi de er ganske dyre.

Fikk 150mg depot og 25mg for å sove.. helt ok
Har tatt disse pillene 2 ganger i mitt liv, og jeg kommer aldri til og ta igjen.
Ikke at jeg hadde noen grusom opplevelse, men begge gangene jeg tok de besvimte/bråsovnet jeg i aktiv tilstand.
Første gangen tok jeg dette hjemme hvor jeg noe tid senere på vei ut at kjøkken må ha besvimt(husker ikke) da jeg våknet langflat på gulvet i total forvirring. Enda mer forvirrende var at det hadde gått oppimot 5 timer.
Jeg la heller ikke merke til noe spesiell god rus, men ble noe avslappet før det ble sort. Derfor ikke noe for meg.
Dette var av 100mg typen.
Men så er ikke Quetiapin et rusmiddel heller da.