Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 984
Sitter her på bibloteket, dei har blokkert .exe filer. Problemet er at dei også har eit web filter, dette kan enkelt bypasses med en proxy. Men dei fleste web proxyer er banned. Tenkte på Tor. Uansett, vet nokon hvordan eg kan åpne .exe filer? Uten om og skru opp hard disken/lignende?
Instalere programmet på en minnepinne hjemme og kjøre det fra den på biblioteket?
Sitat av ragedAsian Vis innlegg
Instalere programmet på en minnepinne hjemme og kjøre det fra den på biblioteket?
Vis hele sitatet...
Han skrev jo at exe filer er blokkert? Ser ingen annen mulighet enn å .. tja prøv å rename torbrowsern til Internet Explorer ellernoe
Sitat av huskmeg666 Vis innlegg
Uten om og skru opp hard disken/lignende?
Vis hele sitatet...
Hvordan skal dette hjelpe deg å starte en .exe fil?

Vilket OS er det?
Er det software på PCen som blokerer .exe fila?

Hvorfor drar du ikke heller til en kamerat hvis du skal surfe cp?
Brukertittel
65 6
Vil tro at om du finner en proxy med HttpS så vil du kunne komme gjennom. her er noen.
Vell eg er Orginal poster her... Og eg vente på at en kino skulle begynne og eg tenkte berre eg skulle browse litt på 4chz... Uansett sett mange medtoder du kan skaffe deg admin rights på en pcen og fjerne eventuelle sperrer... Kan ikke akuratt begynne og skru på pcen på eit biblotek... Prøvde HideMyAss/andre proxier men dei var banned... Eg har enkelt kommt innpå med Tor mange ganger. Og det var windows xp. Er ikke sikker på om det var basic windows xp sperrer eller noe mer avansert... Kunne ikke høreklikke og kunne ikke komme inn i rooten på pcen... Men takk for alle gode tips
Og AUX husker ikke om det var deg som skrev i begynnelsen, men viss det var deg. Så beklager eg viss du følte deg fornermet når eg sa du skulle vere sakleg