Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4971
Jeg ser at disse pillene er ganske så like. Xanor Depot virker dempende på sentralnervesystemet. Og det samme gjør Lyrica. Jeg vil slutte med lyrica. Jeg gjør det mest på grunn av at Lyrica er dobbelt så dyrt og har hørt at Xanor er mye sterkere enn lyrica? Så det lurer jeg på om dere kan si noe mer om?
Sist endret av Chang; 17. januar 2011 kl. 01:04.
Dette lurer jeg også på. Jeg har en god del Xanor 0.5mg tabs liggende her hjemme. Hva kan jeg gjøre med de? Kan jeg sniffe de? Kan jeg bare ta en tab som man tar oxy?
Chang's Avatar
Trådstarter
Jeg har også Oxycontin 20mg som jeg vil prøve og bytte ut med tiden. Hva er bedre og jeg er interessert i rus akkurat nå for tiden, vil jo ikke si det til min lege, de begynner og bli for svake for meg? Og de er ikke så bra å ta for mye av da de tetter arsenalet. ;-)
Jeg er på utgikk etter noe som er like disse men kraftigere.
Xanor kan ikke sniffes for de er depo,Må varmes opp i vann,da for du en raskere fekt,Men kortere rus,
Men, får man rus hvis man bare inntar tabeletten?
Jeg har hørt at om du kakker en depot tablett med ett ark så går depot effekten vekk ..
men jeg har gått på lyrica en god stund pga nerveoperasjon i armen, "dropp"
å jeg har aldri opplevd rus av lyrica.
men xanor derimot, blir for min del som en "rohypnol" effekt.

Lyrica er kun nervesmertestillende, mens xanor er jo ett antipsykotikum,
så det er vel grunnen til att xanor er sterkere!

for min del så gir xanor meg en gnakse heftig rus, men ikke lyrica
Xanor er ikke et antipsykotikum, men et benzodiazepin.

Og ja, hvis du knuser depotabletten, blir det som vanlige Xanor-tabletter.
stemmer det at det er ett benzodiazipin, men fortsatt ett antipsykotikum,
benzodiazipin er en "type" tabletter,

a-b-c preparater, b er benzodiazipin
Chang's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dilosets Vis innlegg
Xanor er ikke et antipsykotikum, men et benzodiazepin.

Og ja, hvis du knuser depotabletten, blir det som vanlige Xanor-tabletter.
Vis hele sitatet...

Kan du forklare dette på nytt igjen? Mener du vist du knuser Lyrica så vil den bli som Xanor tablett? Eller mener du vist du knuser Xanor-depotabeletten så vil den bli en vanlig xanor tablett finnes det?

Sorry vist jeg spør dumt her nå.
Sitat av Chang Vis innlegg
Kan du forklare dette på nytt igjen? Mener du vist du knuser Lyrica så vil den bli som Xanor tablett? Eller mener du vist du knuser Xanor-depotabeletten så vil den bli en vanlig xanor tablett finnes det?

Sorry vist jeg spør dumt her nå.
Vis hele sitatet...
He, he, nei, det var Xanor depotabletten jeg siktet til.

Sitat av KimThomas Vis innlegg
stemmer det at det er ett benzodiazipin, men fortsatt ett antipsykotikum,
benzodiazipin er en "type" tabletter,

a-b-c preparater, b er benzodiazipin
Vis hele sitatet...
Nei, nei, nei! IKKE antipsykotikum. Antipsykotikum er det som ble kalt nevroleptika før i tiden, Nozinan, Truxal, Zyprexa osv.

Xanor er et anxiolytikum, som Valium, Sobril osv.
Sist endret av Dilosets; 17. januar 2011 kl. 23:33.
ahh da er jeg med! my mistake
▼ ... over en måned senere ... ▼
Man kan ikke få noe man kan kalle for en "rus" av medikamentet Lyrica, selv om enkelte får bivirkninger som gjør at de kan føle seg fulle etc.
Sitat av Chang Vis innlegg
Jeg ser at disse pillene er ganske så like. Xanor Depot virker dempende på sentralnervesystemet. Og det samme gjør Lyrica. Jeg vil slutte med lyrica. Jeg gjør det mest på grunn av at Lyrica er dobbelt så dyrt og har hørt at Xanor er mye sterkere enn lyrica? Så det lurer jeg på om dere kan si noe mer om?
Vis hele sitatet...
er som å sammenligne vann å brennvin
Sitat av KimThomas Vis innlegg
stemmer det at det er ett benzodiazipin, men fortsatt ett antipsykotikum,
benzodiazipin er en "type" tabletter,

a-b-c preparater, b er benzodiazipin
Vis hele sitatet...
Xanor og Flunipam er A-preparat. "b" i klasse b står ikke for benzodiazepin bare så det er sagt.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Xanor og Flunipam er A-preparat. "b" i klasse b står ikke for benzodiazepin bare så det er sagt.
Vis hele sitatet...
flunipam er a prep. xanor er b
Ah, stemmer tydeligvis det du sier! My bad. Men lurer på om ikke det var A-prep for en liten stund siden?
Xanor har aldri vært et B-prep. Og du kan være rimelig sikker på at et A-prep ikke vil bli flyttet ned til gruppe B igjen, det er svært skjeldent (skjer aldri).
Trodde det va A jeg og, men det står oppført som B på felleskatalogen.
Xanor barer og Xanor Depot har alltid vært b-preparat.

Tar du lyrica sammen med Xanor så booster du Xanoren ganske mye.
Gjelder forøvrig andre benzo preparater også.
Sorry for major skriveleif, Xanor har aldri vært et A-prep selvfølgelig
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fått tak i en avlang pille med 4 delestreker, det står U 94 på den ene siden. Er dette xanor og isåfall hvor mange mg?
Det er xanor 2mg.
har gått på xanor depot 0.5mg morgen og kveld i ett år, uten rus.
var vel fordi jeg trengte det.
kan ta mer også uten noen rus, samme med vanlige (ikke depot)