Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6405
Hei ,har bare et spørsmål jeg lurte på om noen kunne svare meg på.
Får utskrevet sobril og stilnoct av legen min som jeg går på fast hver dag.
Altså en sobril og en stilnoct hver kveld (pga panikkangst osv).
Lurte bare på om det er veldig farlig å ta flere enn en liksom ? har tatt et par ekstra hvis jeg har mye og tenke på og sånt ,men prøver å holde meg til en av hver liksom.Føler alle rundt meg er sånn fy-fy til alt som har med piller å gjøre ,noe jeg syns kan være litt slitsomt til tider ..
Men man kan vel ikke dø av å ta 2-3 i en periode ,kan man ?
Helt tilfeldig jeg kom over dette forumet her ,og tenkte jeg kunne alltids prøve her inne og se hva andre mener også hehe
Hehe, nei du vil ikke dø, og nei det er ikke farlig å ta 2-3 av hver en dag. Du kan sikkert ta 5-10 av hver uten at det skjer noe farlig. De fleste som er vant til å spise slike piller daglig kan ta x antall uten at det skjer noe, men ikke blande med andre apepiller eller alkohol.
Sist endret av Cherie; 22. mars 2011 kl. 23:17.
Hvis det er noe h*n går på fast hver dag, så ser jeg ikke hva som skulle være problemet med å drikke på dem?

Velkommen forresten, Maribel Bare å spørre her inne hvis det er noe du lurer på, får som oftest svar på det meste her.
Trådstarter
4 0
Takk for svarene hehe

Og bra å vite forresten .Er ikke ofte jeg drikker ,men hvis jeg en sjelden gang gjør det pleier jeg sovne temmelig fort ..
men greit å vite da at man ikke dør liksom med det første bare fordi man tar en eller to ekstra liksom
Jeg sier bare at om han har tenkt å ta en haug med disse, og i tillegg drikke alkohol, så kan man jo dø av respirasjonsstans, det kan man forsåvidt uten alkoholen og. Men benzoer er mindre skadelig å overdosere på enn mange c-prep.
Når man bruker benzo vær dag hadde ikke jeg vært noe redd for og drikke på dem ihvertfall.
Jeg har blanda benzo(valium,rivotril,xanor,flunipam) og masse øl ihvertfall over 100 ganger,det samma har mange venner og bekjente gjort,ingen har endt opp med noe skader,utenom at mange finner på masse idiotiske ting.
Og uten alkohol så har du ihvertfall ingenting og bekymre deg over,du kunne sikkert tatt alle pillene du har og kun endt opp med og sovne.Det skal jævlig store mengder benzo til for og drepe en person.
^^ Jaja, jeg vet. Jeg kan sikkert ta alle 50 rivotriler sammen med 50 mogadoner og fortsatt sitte våken og ikke merke så mye mer enn jeg ville merka om jeg tok 3 av hver. Så å spise mange er egentlig bare bortkasta Og jeg drikker alkohol til også, og neida ikke noe farlig har skjedd meg. Men jeg sier det som er fakta benzo overdose kan gi respstans, sammen med alkohol er det værre. Og du kan ende opp med å gjøre jævlig mye dumt du angrer på. Assa det er større sjangs for at du tar selvmord i benzorus enn at du dør av selve medikamentet. Det er farligere å kjøre bil enn å ta 10 sobriler, så lenge du ikke mister hukommelsen og gjør destruktive ting. Men er du innspist mister man som regel ikke hukommelsen uansett.