Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1272
Hei.

Jeg har to spørsmål, et generelt og et mer spesifikt.

1. Produseres det generika av legemidler uten trykk og delestrek i betydelig grad, og er dette noe som jevnlig er å få tak i på gaten i Norge?

2. Dette spørsmålet retter jeg spesifikt mot diazepam. Det gjelder noen gule tabletter uten delestrek eller trykk, som angivelig inneholder diazepam. Dette skal da være utenlandsk generika. På øyemål er de like store som valium av roche. Hvordan vil en vurdere sannsynligheten for at de faktisk inneholder forholdsvis diazepam, benzodiazepinlignende stoff, ingenting, eller i verste fall et helt annet virkestoff?

På forhånd takk.
Sist endret av Rektal; 11. mai 2010 kl. 22:32.
Hold deg unna.. Hvis det ikke er noe sjangs for å kunne vite hva det er, er det en shady-dealer's drøm.

Du vil ikke kunne vurdere den muligheten, og kunne være halvsikker på at du begynner å nærme deg.

Kjøp en pille og en drug test kit - Hvis du absolutt vil prøve deg.
Hvor kjøper du "drug test kit"?
Du kan for eksempel se her om du finner noe brukbart. Jeg er sikker på du kan finne tusenvis av andre sider med flere/billigere/mer presise/multitaskende og wackass produkter, hvis du googler

EDIT: Jeg søkte forøvrig på "test" i søkefeltet på siden der, kan godt hende de har flere.
Sist endret av random42099; 12. mai 2010 kl. 00:25.
Ja. får alle piller i benzo familien f.ex som generic, uten trykk og/eller delestrek. Pris og tilgjengelighet er mye større/billigere, så det ville være logisk at det er å få tak i på gaten i Norge. Mine erfaringer er at valium finnest i store kvanta av dette, mer enn originale. Er og veldig vanlig at piller blir kopiert så det ser ut som pillene til legemiddelfirmaer, som fex Roche
Sitat av Rektal Vis innlegg
Hei.

Jeg har to spørsmål, et generelt og et mer spesifikt.

1. Produseres det generika av legemidler uten trykk og delestrek i betydelig grad, og er dette noe som jevnlig er å få tak i på gaten i Norge?

2. Dette spørsmålet retter jeg spesifikt mot diazepam. Det gjelder noen gule tabletter uten delestrek eller trykk, som angivelig inneholder diazepam. Dette skal da være utenlandsk generika. På øyemål er de like store som valium av roche. Hvordan vil en vurdere sannsynligheten for at de faktisk inneholder forholdsvis diazepam, benzodiazepinlignende stoff, ingenting, eller i verste fall et helt annet virkestoff?

På forhånd takk.
Vis hele sitatet...
Ja,får noen som ligner på fluor tabeletter,det er 10 mg. husker ikke i farta hvilket virkestoff det er i de,men de funker.. De er vel fra Sverige..