Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9036
Har nettopp fått tak i en eske Ketorax 5mg, men har aldri prøvd noe sånt før. Lurer bare på hvor mange jeg bør prøve første gang?
Sitat av Schnafer Vis innlegg
Har nettopp fått tak i en eske Ketorax 5mg, men har aldri prøvd noe sånt før. Lurer bare på hvor mange jeg bør prøve første gang?
Vis hele sitatet...
Har du toleranse på opiater?
Hvis ikke, start med 1 stk. Bare får å teste om du er alergisk til ketobemidon.
Er du ute etter rus må du sikkert ta 2-3 stk.
Sist endret av Tothep; 13. februar 2010 kl. 08:52.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Tothep Vis innlegg
Har du toleranse på opiater?
Hvis ikke, start med 1 stk. Bare får å teste om du er alergisk til ketobemidon.
Er du ute etter rus må du sikkert ta 2-3 stk.
Vis hele sitatet...
husker jeg merket noe etter ett parr første gangen,endte om med 6 stk første dagen jeg tok det husker jeg,kjente det litt da

Men tar fint 8 stk pluss sobril 25 uten å virke,se eller føle meg beruset i jobbsammenheng osv.

Det skal visst være vanskelig å ta overdose av dette hvis man ikke blander inn alkohol,det er også skånsomt mot innvoller i motsettning til alkohol så det er iallefall noe bra med det.
Sitat av Cannaman Vis innlegg

Men tar fint 8 stk pluss sobril 25 uten å virke,se eller føle meg beruset i jobbsammenheng osv.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare dette på nytt? Som jeg tolker dette så tar du 8 stk ketorax på en gang også Sobril 25 mener du mg? og hvor mange tar du av dem?
1 sobril 25mg og 8 ketorax sånn som jeg forstod det hvertfall det er og en litt "vanlig" dose, hvertfall 1 sobril + antall blabalbla
Jeg får ketorax fra legen. Sobril også.

8 stk. ketorax!!!!
Hvis jeg tar 3 stk. blir jeg helt borte, får seff en meget behagelig opiat rus, og smertene forsvinner. Men jeg tror 8 er i litt overkant.
Sobril er egentlig en ganske svak benzo, men den gjør vel at ketoraxen virker litt bedre
Er det rus du skal ha, hadde jeg max starta med 3-4
Men som med alt, ting og folk er forskjellige!!
Sitat av Tothep Vis innlegg
Jeg får ketorax fra legen. Sobril også.

8 stk. ketorax!!!!
Hvis jeg tar 3 stk. blir jeg helt borte, får seff en meget behagelig opiat rus, og smertene forsvinner. Men jeg tror 8 er i litt overkant.
Sobril er egentlig en ganske svak benzo, men den gjør vel at ketoraxen virker litt bedre
Er det rus du skal ha, hadde jeg max starta med 3-4
Men som med alt, ting og folk er forskjellige!!
Vis hele sitatet...
ja det henger ikke helt på greip for noen tror jeg,husker legen sa jeg ville "se"rusa ut når jeg tok dette,samme sa han om sobril uten at jeg ble det.

så jeg er vell ett spesielt tilfellet,tåler visst medikamenter på en helt annen måte enn de fleste,merkelig shit

jeg syntes det er mest merkbart etter noen timer når det er på vei ut igjen eller noe jeg,da kan man bli litt døsig for å si det mildt.

,men jeg sover drit dårlig selv om jeg sovner super fort inn samme kvelden.

skulle ønske jeg tålte mindre så jeg slapp å ta så forbanna mye

Sitat av lookster Vis innlegg
1 sobril 25mg og 8 ketorax sånn som jeg forstod det hvertfall det er og en litt "vanlig" dose, hvertfall 1 sobril + antall blabalbla
Vis hele sitatet...
2 stk sobril 25 var det faktisk.

Dette har jeg kun gjort en gang da..

kanskje jeg har tatt ketora 5-6 ganger totalt i løpet av ett år

alt fra 2 til 8 stk pr gang,pluss evt sobriler/sovepiller i tillegg for å¨få mer effekt.

kjente toleransen gikk opp etter første gang jeg prøvde det,så det gikk raskt.

samme med sobrilen,får aldri den følelsen igjen som de første gangene.

men benzoer merker jeg nesten ingenting av uansett,jeg syntes faktisk sovepiller imovane gir en bedre og sterkere effekt enn valium og sobril

en annen ting er at jeg IKKE får smertelindring av dette..6sk tok jeg første gangen og jeg hadde fremdeles smerter når jeg skulle trekke tanna mi,heldigvis klarte tannlegen å sette en sprøyte i ganen så han fikk blokkert nervene som gjorde vondt.
Sist endret av Cannaman; 5. april 2010 kl. 09:51.