Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 6141
Får man noe rus av å røyke smertestillende? Har hørt noen venner sa det.. I så fall hvilke smertestillende?
Nei du får ikke noe rus.
Har selv prøvd å røke paracet i en flaskebong, å jeg LOVER deg at du kommer til å angre etterpå.
Grunnen den fæle fæle pillesmaken du får i kjeften etterpå.
han tenkte sikkert på litt sterkere enn paracet. Am i right?
Tror noen blander hyppere og weed i Sør-afrika. Mener å ha sett det på en dokumantar av noe slag. De blanda hvertfall med noen piller. De ble dritloka og sa det var som å være fjern og full på engang så det passer jo beskrivelsen.
Sist endret av Sinister; 9. april 2006 kl. 19:19.
har sett folk putte knust hyppere i mekket her hjemme
du kan finne tabletter som gir deg rus ved røyking
men..
nå er ikke tablett røyking akkurat så lungevennlig heller da

vil anbefale å la være..

for kropp og hode sin skyld ville nok jeg røyka hasj istedet..
Ja det skal jeg love deg :P
Spis pillene og røyk hasjen.
Rypper skal vist fungere å røyke, men tror det er waste.. Har prøvd med en pille i mekket engang. Men det var så lite at vi ikke merket noe. Mulig det fungerer bedre i større doser.
Det må jo smake høgg å helvette.
Hyppere funker jo finfint å røyke da! har tilgomed delt en halv en på 3 personer og vi fink bra funk, og ja, vi var/er veldig erfarne når det gjelder hyppere m.m.
Men nå var jo spørsmålet om man kan røyke smertestillende da, og da må jeg si at hvis du tenker på smertestillende du får kjøpt uten resept så glem det!
Det må nok ett opiat basert smertestillende til som f.eks Temgesic eller Dolcontin, forøvrig så går det ann å røyke alt annet med noe opiat i seg og men jeg ville mye heller spist pillene..!
Vil ikke anbefale å røyke piller. 1. det smaker høgg, 2. det tar knekken på kroppen din. Skal du røyke piller, kan du glemme ibux og paracetamol. sterkere pilelr må til, røykes fra folie, da lite går til waste.
Du kan jo blande noen blåvalium nedi mekket ditt, funker det.
Jau, både blåvalium og (spesielt) hyppere er jo helt fine å mekke med. Men har du bare én ville jeg heller spist den. Dog, har man mange er det kjempefint å mekke inn en eller to i en joint.
Men folkens, har spurte om SMERTESTILLENDE, så påpek at blåvalium og hyppere IKKE er smertestillende da! ellers vil dere bare forvirre gutten..
Dessuten Dan, det er ikke alle piller som smaker vondt å røyke da, jeg vet om mange piller som smaker bedre enn hasj jeg, dessuten er smak og behag som kjent veldig subjektivt..!
Når det gjelder å ødelegge kroppen så er det vel egentlig bare lungene man snakker om, dessuten så kommer det igjen ann på hvilken tabletter du velger å røyke, ikke alt er farlig for lungene selv om det er i røyk-form..
Sist endret av Juno; 15. april 2006 kl. 08:42.
Har røyka piller flere ganger, favoritt jointen min består av cola, bønne og hyppere.. Røyker du f.eks valium eller hyppere vil du ende opp med å sitte å glise en halvtime.. så er det over, ganske digg egentlig men det smaker DRIT
de beste pillene å røyke er jo flunipan beise dem på sølvpapir heller knuse 1 og ha det i bongen.men flunipan er benzo og ikke smertestillende
Jeg vet ikke helt sikkert, men det ville vel funket å røyke somadril? Det er jo sterke smertestillende.
funker bedre å spise dem
Somadril er jo egentlig muskelavslappende da, ikke smertestillende selv om effekten kan virke noe forvirrende ved f.eks muskelsmerter..
Men om det funker å røyke vet jeg faktisk ikke, aldri tenkt tanken faktisk! jeg ville regne med det funker men det er jo ganske store piller da, så det blir mye å røyke! godt mulig dem ikke tåler varme og slik at det ikke går ann å røyke likevel. Dette er bare teori fra min side altså..
Ville ikke røyka somadril.. har prøvd å tygge dem, og smaken er nok til å si.. NEI IKKE PRØV Å RØYK!
gaar d an aa freebase benzo ?
Sitat av DrO|A
Ville ikke røyka somadril.. har prøvd å tygge dem, og smaken er nok til å si.. NEI IKKE PRØV Å RØYK!
Vis hele sitatet...
Nå er jo som regel piller MYE værre å tygge enn å røyke da! når det kommer til smak altså.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøvde å røyga Ibux eingang.Ska aldri gjørr d ijenn
alt du får av å røyke smertestillende, er en pyton smak i kjeften! :P
nesten alle sterke smertestillende inneholder et stoff som heter kodeinfosfat. dette stoffet blir ødelagt i åpen flamme så jeg ville ikke satse på å røyke det. et alternativ er å røyke det i sølvfoliet. da vil ikke det smertestillende soffet bli ødelagt fordi det ikke er i åpen flamme. men uansett det funker nok bedre å spise dem.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sitat av magziii Vis innlegg
Får man noe rus av å røyke smertestillende? Har hørt noen venner sa det.. I så fall hvilke smertestillende?
Vis hele sitatet...

Hvis jeg kan quote trådstarter, så lurer JEG på hvordan det er å røyke andre piller..., altså, ikke smertestillende, men sobriler, apodormer og mogadoner For eksempel.... Sitter her med det og litt fjodde.. Har lyst å blande i mekket for å få mat form....
Lungene har jeg ødelagt fra før så akkurat det bekymrer jeg meg ikke for, just need some answers om det er mat å røyke sobriler, apodormer og mogadoner i mekket ...
Takker for svar Er utålmodig
Noen som vet noe om det er noe tess med rivo i mekket, og eventuelt blandingsfoholdene deres?
Okei, alle som lurer ... ... Jeg prøvde blande litt av de tre med litt fjodde ( har så lite g så må improve a litte bit ).
Det funket det, fikk ikke noe spesielt ekkel smak i munnen, men det kom en liten tåre når jeg skulle holde det inne så lenge eg klarte
Har fin fin form... ;o) SItter å loker her på nFF og hører på musikk. THANK God for Spotify :d

ISTE2008:
Vi har jo alle tygget på en rivo så svelge den, (jeg har vertfall det) og det smaker Dåårlig...
Så mitt råd, selvom jeg ikke fikk noe ekkel smak av mine piller, så ville jeg ikke ambefale å ta en rivo i mekket altsoo..
Men let me know hvordan opplevelsen ble, om du skulle røyke det