Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 660
Veit ikke om jeg kan skrive denne tråden her, men admin får flytte/slette hvis det ikke er lov!!

Vi begynner og komme oss i mål for russetiden 2010 men har ikke fått sangen vår 100% ferdig, vi har en som lager beat til oss ( Dj eXecute ) men har ingen vokal og lurer på om noen var intrisert i og skrive / synge en vokal for oss, er muligheter for og betale en slant + eventuelt få navn / logo på vanen vår !

Skal prøve og få dette til og bli en fengene sang og håper på at noen kan hjelpe oss her ! Takker stort på forhånd!

Henrik Andersen
Idio`10
Sjanger?

Titusentegn
Trådstarter
4 0
Trance/Dance

EDIT: Er fult mulig og få pitchet / Endret stemmen hvis noen er keen på og ikke bli gjenkjent !
Sist endret av H3nrik; 23. mars 2010 kl. 18:43.
Ok, da avmelder jeg min interesse jeg. Ingen erfaring med den type musikk. Er mer bevandret innenfor hiphop.
Trådstarter
4 0
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Ok, da avmelder jeg min interesse jeg. Ingen erfaring med den type musikk. Er mer bevandret innenfor hiphop.
Vis hele sitatet...
Er jo fult mulig og få inn noe hip-hop vokal da .. Erfaring med og skrive litt også eller?
Lang erfaring med å skrive ja. Send meg en PM med litt mer info og sånn, så kan vi se.