Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 818
heeeeeeeeeeeei, sååååå for det første, alt jeg skriver er rent hypotetisk såklart.

er en stund siden jeg holdt på med dette, men vil prøve meg på litt phishing og leter etter en oppdatert og detaljert guide, har funnet denne så langt, http://www.techtreck.in/2012/07/face...l#.UNIgV2-PMhw, men den største utfordringen er jo å se troverdig ut, det jeg har tenkt så langt er å skjule linken så den ser ut som en link til et bilde på face, og når h*n trykker på linken så blir han bedt om å logge inn på nytt eller verifisere seg selv, noe i den dur.

metode Nr. 2 er da å sende en mail med noe tekst som sier noe om "suspicious activity"

det er det jeg har så langt, send gjerne inn en guide du føler er bedre hvis du har en på lur, og/eller andre måter å presentere denne linken. på forhånd, takk for svar!
tja, holder det å si at jeg har absolutt ingen interesse for å prøve meg på noen andre, at jeg ikke gjør det for meg selv, og at h*n jeg gjør det for ikke har lumske planer? dette kan jo være totalt bullshit for alt dere vet, men går ikke videre med dette etter jeg er ferdig, mister fort interesse for ting.
og se på det slik da, hvis en fremgangsmåte blir postet så er den jo for alle å lese og ikke spesielt god

og så lurer jeg på om denne guiden vil funke, har ikke vert borti noe særlig koding, og "login.php" er jo lagd for facebook sin hjemmeside, men vil den være kompatibel med Hotmail f.eks eller en annen side fra facebook som ber deg om å logge inn?
Tips: Log in with facebook to view this content.

Bruk en link til en typisk bildehost, men via din egen nettside.
Sett ditt utvalgte bilde/side opp som blurry bakgrunn med en boks som ber personen som åpner linken om å logge inn med facebook for å fortsette.
Når de logger inn, snapper du opp det du måtte ønske, for så å forwarde dem til siden de vil se.

Om de ikke følger godt nok med på url'en, vil de ikke legge merke til at noen har snappet opp evt. info.

Om noen faller for dette, oppfør deg og vær snill, ingen liker noen som roter på sin profil uten de har gitt tilgang selv.
Sist endret av Lanjelin; 19. desember 2012 kl. 22:06.
fint tips, men virker slitsomt, er ikke for min del tross alt
Kopier kildekoden til nettsiden med logg inn boks, link alle CSS linkene (style.css, etc.) og bildefilene (logo.png) til nettsiden, f.eks facebook: https://facebook.com/facebooklogo.png, https://facebook.com/facebookstyle.css.
Når "Logg inn" knappen trykkes endrer du linken der til et PHP script (finner du gratis) sender det som mail, altså, det samme systemet kontakt skjemaer bruker. Så endrer du scriptet til å sende brukeren til f.eks facebook.com.
Da vil du få en mail med det som ble skrevet inn i boksen.

Du vil trenge et domene, hosting, email og ++notepad eller annet program til å redigere kode i.
Sist endret av Vod0; 19. desember 2012 kl. 22:27.
Sørg for å ha en backup av det du har satt sammen, da phising sider er ulovlig hos de fleste leverandører (om du bruker en leverandør som tilbyr webhosting). Om det er noen som lukter lunta og oppdager phisingen kan de rapportere dette videre til leverandøren, som da eventuelt stenger siden din.