Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1402
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Har kjøpt meg en Nokia Lumia 920.
Sliter med å få kontaktene fra Iphonen og over på Nokian.
Har sendt V-card på Mail, men Nokia støtter ikke Epple sitt V-card.
Hvordan forandre V-card?
Har du tilgang på en PC med Outlook?
I så fall kan du bruke iTunes til å synkronisere kontakter fra iPhone til Outlook, for så å bruke Nokia PCSuite til å synkronisere kontakter fra Outlook til Nokia-telefonen.


Metode 2:
Du kan også sette opp en GMail-epost som Exchange på iPhonen og huke av at den skal synkronisere kontakter til GMail. Når alle først ligger på Googles servere kan du enten hente de ut som VCard eller, om det er lagt inn mulighet for Google-sync i Windows Phone 8, synkronisere GMail-kontoen ned til Nokia-telefonen.
Sist endret av curx; 30. november 2012 kl. 12:53.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
hmm. Kunne du delt hvordan man synkroniserer kontakter til Outlook? Jeg får ikke lagt til kontakter i Outlook fordi Epple lager vcf filer og outlook vil bare ha csv filer...
Sitat av Lima Vis innlegg
hmm. Kunne du delt hvordan man synkroniserer kontakter til Outlook? Jeg får ikke lagt til kontakter i Outlook fordi Epple lager vcf filer og outlook vil bare ha csv filer...
Vis hele sitatet...
Har ingen iPhone tilgjengelig her akkurat nå, men tror denne stemmer ganske greit: http://techtips.salon.com/sync-outlo...hone-2467.html
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Ja det er det her jeg prøver på nå. Men itunes vil bare synke med "Windows" eller "Google" Contacts.
Kontaktene kommer hverken opp på hotmail eller gmail etterpå
Sitat av Lima Vis innlegg
Ja det er det her jeg prøver på nå. Men itunes vil bare synke med "Windows" eller "Google" Contacts.
Kontaktene kommer hverken opp på hotmail eller gmail etterpå
Vis hele sitatet...
Har du Outlook installert?