Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1103
Heisan! Eg har ein mac, men må bruke windows 7 pga. program vi bruker på skulen, men vil gjerne bruke osx som pri OS, og windows 7 på skulen, men det blir for upratisk å reboote heile tida.

Eg veit at det skal gå an å bruke ein partisjon i VB, men skjønna ikkje korleis dette skal gjerast, og såvidt eg forstå så kan eg ikkje bruke ein partisjon der eg har eit OS som allerede er installert?

Så vist nokon har ein god og lett forstålig framgangsmåte for dette, så hadde det våre supert!
VB lager kun en fil, som er lagringsmediumet til den virtuelle maskinen.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
VB lager kun en fil, som er lagringsmediumet til den virtuelle maskinen.
Vis hele sitatet...
ja, det er eg klar over, også gjennom denne skal den kunne få tilgang til heile den fysiske partisjonen. er berre framgongsmåten eg lura på.
En virtuell maskin får ikke fysisk tilgang til partisjonen, men du kan lage en virtuell partisjon som er like stor som den fysiske.
Fremgangsmåte: Trykk på "Ny".
Du vil alså boote en windows 7 partisjon i mac miljøet ditt? Har ikke stor erfaring med virtualbox (vmware 4eva) Men jeg etter et kjapt google søk fant jeg dette
Om du skaffer deg VMware Fusion så kan du starte Windows installasjonen på den andre partisjonen (Boot camp) som en virtuell maskin i VMware, og forsatt ha muligheten til å boote direkte til MacOS/Windows ved systemoppstart. .
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av lefsaker Vis innlegg
Om du skaffer deg VMware Fusion så kan du starte Windows installasjonen på den andre partisjonen (Boot camp) som en virtuell maskin i VMware, og forsatt ha muligheten til å boote direkte til MacOS/Windows ved systemoppstart. .
Vis hele sitatet...
laster ned dette og ser korleis det funka

[EDIT]
Installerte wmvare fusion, og det funka fett! går berre sinnsjukt treigt på VM'en.... og det ser ikkje ut som at eg får installert video driverane... :/
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
laster ned dette og ser korleis det funka

[EDIT]
Installerte wmvare fusion, og det funka fett! går berre sinnsjukt treigt på VM'en.... og det ser ikkje ut som at eg får installert video driverane... :/
Vis hele sitatet...
Gå til linjen øverst, og Installer VMware Tools.
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av lefsaker Vis innlegg
Gå til linjen øverst, og Installer VMware Tools.
Vis hele sitatet...
ah, det gjor susen! takker for god hjelp
du kunne jo spart deg mye arbeid ved og sette opp en delt mappe mellom host og guest da både på virtualbox og VMWare Workstation

Link: http://helpdeskgeek.com/virtualizati...er-host-guest/
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av knutazz Vis innlegg
du kunne jo spart deg mye arbeid ved og sette opp en delt mappe mellom host og guest da både på virtualbox og VMWare Workstation

Link: http://helpdeskgeek.com/virtualizati...er-host-guest/
Vis hele sitatet...
wut? alt kjører som det skal no
ok, men det er veldig greit og kunne dele filer raskt og enkelt mellom host (fysisk pc) og guest (vm pcen) ved og bare dele en mappe
Lawlzr0fl
R0flcopter's Avatar
Trådstarter
Sitat av knutazz Vis innlegg
ok, men det er veldig greit og kunne dele filer raskt og enkelt mellom host (fysisk pc) og guest (vm pcen) ved og bare dele en mappe
Vis hele sitatet...
det vart såtte opp ved vmware fusion Det eg ville var berre å få Bootcamp partisjonen til å fungere som ein vm